spannend zeg.. en voor solliciatie gezsonde zenuwen zal maar zeggen en wie er thuis gaat bevallen marietje of iets daht ik lekker hur
goede morgen allemaal! @pandabeertje, ik had allang getest als ik jou was, al die symptomen! Goed van je dat je dat nog niet gedaan hebt hoor! Succes met je soillicitatie straks alvast! @marietje, wat fijn meis, dat je toch gewoon thuis kan bevallen, echt heel super! Lekekr snel naar de ha toe dus! @natassie, zo jij ook al weer op dag 10, gaat best snel zo he! @lynn, hey meis hoe is het met je? Morgen weer een echo, spannend zeg! Hier net onze poes weggebracht, zielig dat ze was Ze kan zo zielig mauwen... Arm beestje., gelukkig kan ik haar vanmiddag weer ophalen
Gelukkig maar, dat is heel fijn! Zie je al ut naar de echo van morgen? Heb je daarna nog een keer een echo, want grote kans natuurlijk dat er nu nog geen hartje tezien is, toch?
Ik denk nu ook steeds, zou ik toch wat testjes gaan bestellen? Haha hoop dat ik het volhoud. De clear blue die ik thuis heb liggen doe ik toch pas als ik een paar dagen overtijd ben. Denk dat ik hem meeneem en dan de 19e doe.. dan ga ik daarna snel naar huis haha.. kan ik nog de hele dag ervan genieten..
Hihi, ik was allang naar het kruidvat gerend om een goedkope test te halen Ff een vraagje, als je lf maar 12 dagen is, zou je test dan net zo positief zijn, als je dan testn, als van iemand die wel gewoon een lf van 14 dagen heeft en dan pas test? Verder heb ik zaterdag mijn vrijgezellenfeestje, en eignelijk wil ik voor de zekerheid dan gewoon even testen, maar dit is dan pas op 11 dpo, dus nog erg vroeg naar mijn idee... Is er dan nog wel een kans om al positief te kunnen testen naar jullie idee?
@Panda: spannende dag! Succes. @All: De eerste afspraak is gemaakt: Vrijdag naar de HA = VK ook wel spannend!
Ik zit mezelf steeeds wijs te maken dat het zonde is van mijn geld Zo houd ik het wel vol. En dat is trouwens een hele goede vraag.. Volgens mij zou je dan toch minder HCG in je lachaam moeten hebben denk ik zo..
Ja dat was ook mijn idee, dus eigenlijk zou het zonde zijn om al zo vroeg te testen dan? Waarschijnlijk krijg je dan zowiezo een negatief resultaat?
Misschien dat je het bij de vk's kunt vragen op dit forum? Het is inderdaad een moeilijke situatie.. Maar misschien omdat je lichaam er ook sneller over doet om ongi te worden dat je lichaam er ook sneller over doet om HCG aan te maken.
Trouwens is het voor jou niet beter om uit te gaan van 14 lf? Aangezien je uitgaat van 1 cyclus.. En ik heb zelf 1 keer een lf van 18 dagen gehad en 1 keer (vorige keer) een lf van een dag of 10!
Nu maar hopen dat ik een beetje snel een antwoord krijg! Soms duurt het natuurlijk wel wat langer, nou ja voor zaterdag zal wel lukken! Zit net mijn ff in te vullen, en hij heeft mijn ei een dag verplaats, dat wil zeggen dat ik dus nog een dag eerder zal moeten testen, dus denk niet dat dat wat zal opleveren helaas... Wel nog een posi iets trouwens, heb vanaf van morgen de vertrouwde ongi krampen weer Word er helemaal blij van, zo krijg ik toch iets meer het gevoel dat er toch nog hoop is deze maand voor ons
Tja... Ik hoop voor je echt dat je alsnog lekker vroeg posi test. Heb je altijd ongikrampen gehad? Bij je zwangerschappen? Ik wordt er gek van zoveel heb ik ze.. En ook al heel lang maar ze komen nu vrij regelmatig.. Zeker zo'n 10 tot 15 keer per dag
ja elke keer dat ik zwanger was had ik ze! Vroegtijdig dan bedoel ik! Normaal als ik ongi werd had ik ze alleen een dag voordat ik ongi werd en dan de dag waarop ik ongi was heel erg Maar verder nooit, en nu steeds al een stuk van te voren... Dus wie weet mag dit een geod teken zijn voor ons beide!
Ik heb ze alleen als ik echt ongi ben! Daarom heb ik al momenten gehad dat ik op de wc, zonder erbij na te denken, het touwtje van mijn tampon zocht.. Maar ja dan realiseer ik me weer dat ik nog lang niet ongi was haha. Nu ook echt heel regelmatig.. en een paar dagen na mijn ei begonnen.
Nou wie weet een goed teken hoor! Weet je niet meer of je ze de vorige keer dat je zwanger was ook ze had?
Toen wel steeds wat dingetjes gevoeld.. ook de steekjes had ik toen regelmatig. En paar dagen voor nod misselijk.. op nod heel veel overgeven en daarna niks meer.. Vlak daarna ging het mis.. Had trouwens negatieve testen! Maar doordat ik echt buik en rug weeen had en heeeeeeeel veel bloed en 1 groot stolsel verloor.. Zegt de huisarts dat het toch een miskraam is geweest.