Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: knap van Jorick zeg!! succes met de prikjes!

@ Riejantjuh: tjee zeg die jongens zijn echt vaak bij jou... wanneer ziet de moeder ze? als ik zo lees dat jij ze ook op bed legt...

@ Gaby: slordig foutje zeg!

@ Ryanne: woooowww wat goed ze van Frederique! :D hoop dat ze dit volhoudt zo!
    wat lief dat ze samen in slaap zijn gevallen!

@ Kristel: dikke knuff meid, en beterschap!

@ juffie: beterschap voor je man...

@ knarboor: hoop dat ze willen strippen meid!

sorry voor mijn bekrompen reactie maar zit hier met Dimara op schoot, dus n beetje lastig typen!

2. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    #64322 kim1988, 2 nov 2009
    Laatst bewerkt: 2 nov 2009
    hoi meiden

whoehoe Ayden is baby van de maand :D

@ryanne heb nu op frédérique gestemd ;)

@de rest heb niet alles bijgelezen en moet ook heel veel doen dus ga niet op alles reageren want dan ken ik mezelf en dan blijf ik weer hangen :D

mijn zwangerschapsverlof is afgelopen :( ik vind het helemaal niet leuk en wetend dat ik niet weet wanneer ik moet werken en hoe of wat is ook niet echt bevorderend dus ga ik straks flyeren en deze week in de supermarkt vetmeten en hopelijk krijg ik zo mijn eerste klanten :D
    ayden is bij mijn moeder, haar eerste oma dagje want maandag is nu oma dag haha (als ik moet werken) maar moet zovel doen dat hij ff tot half 2 bij mijn moeder blijft en dan kan ik ff flyeren want hem in de draagdoen is echt geen doen heb al rugpijn.

kom vanmiddag nog wel ff spieken

nog ff een fototje spammen :D vind hem zo cute

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kim: Succes met flyeren meid!
    mooie foto van je knappe ventje zeg!!

4. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Kim

Wat vervelend dat je verlof afgelopen is!!! Balen balen!!
    Vreemd dat je nog neit weet wanneer je moet werken..

5. Riejantjuuh

Riejantjuuh Actief lid

1 nov 2009
    205
    0
    0
    zorgmuts
    Munt'ndam
    @mumtobe21:
    ik breng de boys donderdag vrijdag zaterdag en zondag op bed...
    op maandag dinsdag en woensdag doet ze dat zelf..
    op de dagen dat ik ze savonds op bed breng ziet ze ze indd alleen smorgens en als ze slapen..

6. Riejantjuuh

Riejantjuuh Actief lid

1 nov 2009
    205
    0
    0
    zorgmuts
    Munt'ndam
    @kim1988
    wat een mooi ventje heb je:D
    succes met werken.. zal wel even wennen zijn na je verlof

7. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @juffie ik heb een 0 uren contract en val in op kinderdagverblijven en bso's waar dat nodig is maar ja wanneer er uren zijn is maar de vraag.

nu ben ik er echt vandoor ;)

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Riejantjuh: pff zeg ik zou er als moeder zijnde niet aan moeten denken dat ik
    mijn kids zo weinig zou zien en zeker niet voor een vrijwillig baantje!

@ Jufiie: kim werkt als invalster dus vandaar dat ze niet weet wanneer ze moet werken!

Zo heb Dimara even in de box gelegd en ze viel meteen weer in slaap haha...

vannacht heeft ze het redelijk gedaan, al is ze wel weer vanaf 4.00 uur steeds even wakker geweest! we hebben het weten te rekken tot half 8

9. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Ahhh nu snap ik hem :D

Dacht al wat gek dat je je werkrooster nog niet weet..
    Ik ga even aankleden en naar postkantoor! Ciao!

10. Riejantjuuh

Riejantjuuh Actief lid

1 nov 2009
    205
    0
    0
    zorgmuts
    Munt'ndam
    @mumtobe21:

ja het zal ook niet mijn keus zijn.. juist daarom werk ik voor een gastouderbureau.. kan ik thuis blijven bij mijn kids (als ik zwanger raak) ik ben best ouderwets wat dat betreft ik wil heel graag thuis blijven voor mijn kinderen en op deze manier verdien ik nog een mooi zakcentje ook:D

11. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

chamaro: wat is een obductie?
    kristel: en de ha al kunnen bereiken?
    juffie: nee nog nooit gemaakt, misschien ff op internet zoeken.
    knarboor: hoop dan idd dat ze je morgen willen strippen..
    kristel: lees t al... ben benieuwd wat de ha zegt... en wat je precies hebt..
    riejantuuh: ja is ook niet leuk voor de kinderen dan zo lang bij jun eigen moeder vandaan.
    op mijn werk (kinderopvang) hadden we ook een kindje en die riep altijd om te oppas. in plaats van mama.. dat vond ik ook zoiets.
    juffie: mannen zijn altijd zielig als ze ziek zijn haha..
    kim: hoop dat je snel wat klanten trekt.. zou wel leuk zijn.. ben benieuwd hoe je dat gaat vinden.. komen die klanten dan gewoon bij jou thuis?
    lieve foto trouwens.
    kim: 0 uren contract op een kinderopvang.. k dacht dat je met herbile life aan de slag ging.. of heb ik t nu fout,,

12. Riejantjuuh

Riejantjuuh Actief lid

1 nov 2009
    205
    0
    0
    zorgmuts
    Munt'ndam
    @Gaby1986
    het is indd ook niet altijd leuk zo gelukkig zijn de kids het wel gewent het is eigenlijk altijd zo gegaan daar alleen is het enige verschil nu dat ze een vaste oppas hebben en vooral de jongste kan niet tegen veranderingen dus die is en stuk rustiger geworden al blijft het een druk kind..
    ik zou het indd ook niet willen zo

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Riejantjuh: ik zou ook heel graag thuis willen blijven bij onze kleine meid
    ik zou ook zoiets willen doen als gastouderschap oid... maar het is op dit moment allemaal zo lastig met die diploma's en vergoedingen voor de ouders enzo...

@ Gaby: Dat is ook iets zeg dat kindje wat om de oppas roept!

14. Riejantjuuh

Riejantjuuh Actief lid

1 nov 2009
    205
    0
    0
    zorgmuts
    Munt'ndam
    @mumtobe21:
    het is niet zo moelijk hoor..:D
    je kunt je gewoon aanmelden!!
    ik hoef de opleiding niet te doen omdat ik kraamverzorgende ben..
    voor dit beroep moet je een opleiding helpende zorg niveau 2 doen..
    de cursus word vergoed en duurt maar een paar dagen volgens mij hoef je alleen maar een paar toetsen te doen..
    verder moet je huis tuin en omgeving kindvriendelijk zijn.. aangezien je zelf al een meid hebt zal je niet veel hoeven veranderen.. hierbij moet je denken aan traphekjes en brandmelders enzo.. dit is ook afhankelijk van de leeftijdsgroep van je oppaskindje dan..
    verder moet jij en de mensen die bij jou in huis wonen een verklaring van goed gedrag hebben.. dit kun je aanvragen bij het gemeentehuis..
    verder moet je zelf een beetje opzoek gaan naar oppaskids of hulp vragen bij het zoeken van een oppaskind bij het gastouderbureau..
    als je wat gevonden hebt hoef jij niks meer te doen..
    de ouders van je oppaskind moeten een aanvraag doen bij de belastingdienst en als dat rond is is alles geregeld:D
    dan moet je elke maand je uren invullen op internet de ouders moeten de uren goed keuren en dan krijg jij je geld;)

15. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @gaby: Obductie is een inwendig onderzoek op een overleden persoon ;) Gaan ze kijken wat de doodsoorzaak is geweest...

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Riejantjuh: moet jij zelf aan de belastingdienst je belasting betalen of wordt dat er automatisch afgetrokken?

17. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    nog ff snel

@gaby ja doe nog steeds via dat 0 urten maar net omdat ik dus vaak geen uren heb daarom ga ik met herbalife beginnen om op een andere manier mijn geld te verdienen
    en ik ga mensen proberen te werven doormiddel van vetmeten flyeren, enqueteren etc..

@riantje ik heb ook gekeken voor gastouderschap, en ik heb spw 4 maar omdat er in 2010 allerlei regels bij gaan gekomen is het niet meer zo makkeljk.. ik weet niet of jij de cursuccen al hebt gedaan zoals. tekenen van kindermishandeling kunnen erkennen, ehbo, hygiene en dat soort cursuccen ondanks dat jij ook een goed diploma hebt. als je dit niet haalt moeten de mensen die gastouderschap hebben aangevraagd alles zelf terug betalen aan de belasting.. en het leverd hier maar een paar euro per kind op en dan moet je nog belasting betalen en ik heb dan geen ziektegeld of vakantiegeld allemaal nadelen voor mij waardoor ik er van af heb gezien. hoe doe jij dat allemaal dan (vakantie's enzow)

nu ga ik stofzuigen en snel wat flyeren, moet ook nog met de hond naar de dierenarts want dat kon vrijdag niet.. en ze komen mijn iphone weer ophalen vanavond want hij doet het nog niet goed. grrrr word je toch niet goed van.
    en dan mag ik misschien ook nog is die 30 euro eigen risico betalen. nou echt niet hoor. ze kunnen me wat die heb ik vrijdag al betaald en ik krijg een neit gemaakt toestel trg dat zou ik dan echt schofterig vinden. maar ja er gebeuren wel vaker dingen die ik niet begrijp :D

18. Riejantjuuh

Riejantjuuh Actief lid

1 nov 2009
    205
    0
    0
    zorgmuts
    Munt'ndam
    @ mumtobe21:
    ja je moet wel zelf je belasting betalen.. ik zet het per maand aan de kant, dan heb je er geen problemen mee..:)

@kim1988:
    ik hoef de cursussen helemaal niet te doen, ik moet 1 toets doen om te kijken of ik de opleiding moet doen.. maar ik heb mijn diploma's opgestuurd en hoef dus sowieso de opleidingen niet te doen..
    omdat ik specifiek opgeleid ben voor de kraamzorg..
    dat gaat namelijk alleen maar over hygiene, het herkennen van kindermishandeling en natuurlijk heb ik mijn ehbo, volwassen reanimatie, kinder en babyreanimatie..
    of de ouders het terug moeten betalen als je het niet haalt weet ik niet, ik heb het bij mijn gastouderbureau nog niet gehoord in elk geval..
    weet niet bij welk gastouderbureau jij hebt gekeken?:)

19. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

chamaro: okee.. weer wat geleerd

kim: oh dan had k het dus toch goed..

20. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    hoihoi,

kom even snel zeggen hoe het op het cb was .
    Jorick had verhoging vanmorgen maar hij was verder fit dus hij mocht de prikjes gewoon hebben. Hij heeft even flink gebruld, zo zielig.
    Hij is nu 59 cm en 6400 gram met 2 maanden :$ ik had in elk geval goede voeding zei ze , hij groeit als kool haha

Deel Deze Pagina