Goedemorgen! Hoe gaat het hier? @ Panda, Spannend... Hier gaat het wel erg moe en nog steeds ongi krampen pff...
Heb je die steekjes nu ook weer? Wat vervelend he dan die negatieve testen, dan weet je eigenlijk dat je zwanger betn maar ook dat het snel weer mis zal gaan...
Jemug meiden, wat doen jullie me aan! Wéér 8 pagina's om bij te lezen kletskouzen @Marietje, die ongi krampen heb ik ook heel erg gehad! Dat is bandenpijn, dat hb ik gevraagd hier aan een verloskundige. @sterretje, jeetje meis, spannend hoor! Hoop zo voor je dat het raak is en dat je over 8 maandjes een gezonde beeb op de wereld mag zetten! @panda, ik ben voor je aan het duimen hoor! Ik hoop dat je word aangenomen! En de rest... weet ik al niet meer Vandaag lijk ik wel weer een redelijke dag te hebben... Alleen maar goed natuurlijk daar niet van! Maar geen pijl op te trekken dat lichaam van me..!
@Pandabeertje Ik zit de laatste tijd op het puntje van mijn stoel je berichten te lezen....ik vind het zoooooo spannend allemaal! en inderdaad! Wat zijn er hier een kletskouzen... ik moet er gewoon een uur voor uittrekken om alles terug te lezen en in het verhaal te komen....
goedemiddag allen, zo tot elf uur gewerkt en om half 5 mag ik weer. nu weet ik weer waarom ik jaren geleden met anticonceptie begonnen ben.... Om de menstuatiepijn krampen enzo. Pfff.... ben in tijden niet zo ongi geweest als nu, veel krampen, (buik rug) last van heup en knieen. veeeel vloeien, wat ik jaren ook maar weinig heb gehad, door alle hormonen was dat altijd veel minder. nu 2 tabletten naprosyne ingenomen en heerlijk op de bank met een deken over me heen. denk dat als ik mn salade op heb zo ff naar bed ga. xxx
@Romy: oh gelukkig, die ongi krampen horen er dus bij Vrijdag ga ik naar de HA / VK dus dan kan ik alles vragen! Ik ga maar een lijstje maken met vragen, ow ja en een lijstje met info over mn cyclus natuurlijk
@marietje, ja die ongi krampen had ik ook heel erg toen ik zwanger was goor, vooral de eerste keer, is gewoon normaal! @romytamara, fjn dat je je weer wat beter voelt wel gek he, de ene dag voel je je zo, de andere dag weer heel anders! @mac vervelend dat jezo'n last heb tvan je ongi, is altijd het moeilijkste van de tijd, en niet zwanger en zo veel pijn moeten hebben, vreselijk!
Nou dames, Ik ben weer teurg.. Het ging goed naar mijn gevoel. Maar morgen hoor ik meer. Hoe is het met jullie? Net trouwens de ha aan de telefoon gehad.. Die bloedstolseltjes die vanmorgen met ontlasting mee kwamen Zijn waarschijnlijk 'gewoon' aambeien... BAH!
@pandabeertje spannend zeg al die gesprekken? wat voor werk ga je doen? waar solliciteer je op? en aambeien grrr... vervelend, geef mij maar aardbeien, hihi
Neee ik wil nog niet testen haha. En ik solliciteer op administratieve banen. Dat doe ik nu ook en bevalt mij het beste.
houd je contract op dat je nu moet solliciteren bent? of wil je gewoon iets anders? @ sammie hoe is het met jou jij ging toch ook naar de HA?
Ik werk via het uitzendbureau en weet sinds 2 weken dat donderdag mijn laatste dag is Vandaar dat ik druk aan het solliciteren ben.
@ Mac, Klachten zijn al iets meer dan 3 weken erg moe, geen eetlust en als ik iets eet ben ik misselijk... Denk zelf mijn glutenallergie...
@ sammie das erg vervelend ik las net ergens op internet dat als je zoals ik nu erg last hebt van menstuatiepijnen dat klaarkomen dan verlichting kan bieden. sex is nu niet echt iets waar ik op dit moment zin in heb. hihi
@Panda: aambeien? Ik dacht dat alleen bejaarden dat hadden eigenlijk. Sperti smeren dus Ik vraag me af waar Kristel is, weet iemand dat? Heb der al een paar dagen niet gelezen hier? Heb vanmorgen op aandringen van mn man toch maar getest. Zie wel een miniscuul licht roze lijntje, maar denk dat ik die verzin Een dikke week na nod had ie al wel dikker moeten zijn mocht ie er echt staan. Dus helaas, mn klachten zijn niet baby gerelateerd! Had t ook niet verwacht, maar je weet t maar nooit na de verhalen van Lynn