goede morgen gister heerlijk wezen zwemmen, ze ware allemaal verbaasd dat er nog 1 van oktober was hier nog niks aan de hand, kindje zit wel heel laag en kan bijna niet lopen, om 12 uur moet ik naar de vk dus ben benieuwd?? @bolle buiken foto's mooi hor
@desiree, prachtige buik! geniet er nog even van Jorick zn stompje was er al afgevallen in de eerste week alleen er zat nu nog een stukje wild vlees en er kwam nog steeds troep uit elke dag. Nu is het aangestipt met zilvernitraat. Jij vroeg dat toch? Ben een beetje een warhoofd haha @Juffie, ook een super mooie buik en wat een mooi kamertje word het!! @Bos, groot gelijk hoor dat je wil bijtaken! Was het weekend leuk verder? @kristel, hopelijk neemt je ha het srieus en kijkt hij alles goed na @gaby, goede morgen! @kim, hopelijk heb je snel klanten! doe rustig aan he @all, hier kort nachtje gehad.. vaak eruit. Jorick zn naveltje bloed niet meer gelukkig en hij heeft geen koorts gehad van de prikjes Ik moet zo op nacontrole bij de gyn.. ja nu pas haha. En dan even een middagje met mn zussen, mn moeder past op jorick en mn nichtje Fijne dag vandaag!!
@ Ukkie: Zo dat is nog eens een cadeautje zeg!! Sophie is goed gegroeid! @ Emma: Hoe is het nu met Jorick zijn naveltje? *lees het al* Succes bij de gyn. (ik moet morgen) en veel plezier met je zussen vanmiddag! @ Matta: zal je ff pb-en over hoe we aan de naam Dimara zijn gekomen... Spannend hoor... hoop dat je dik posi test! @ Kim: Is het uiteindelijk gelukt met cammen met je vader? hij vond het zeker wel helemaal geweldig dat hij Ayden even kon zien... wanneer komt hij terug? @ Kristel: jee wat een gedoe zeg... en weer zo'n grove fout, een ha moet toch weten dat de waardes bij baby's heel anders bepaald moeten worden?? nou meid ik hoop dat je er met je eigen ha uitkomt! @ Dees: Ja we voegen nu 2 schepjes Nutriton bij, toen we terug overstapte van de nutramigen op de pepti bleek 1 schepje niet meer genoeg te zijn, nu krijgt ze er 2 en gaat het goed! Overstrekken doet ze nog wel, maar niet meer zo vaak... de osteopaat is daar ook mee bezig! die kleertjes van Lief!! zijn leuk hé.. ik heb nog een cadeaubon liggen van een winkel waar ze ook lief! en feetje enzo verkopen van 60 euro, dus ik kan me nog even uitleven Je hebt een prachtige buik meid! @ Juffie: Mooie foto zeg, en idd een heel leuk babyhoekje! enne jij hebt ook een flinke toeter @ Bos: Welcome back meid hebben jullie wel lekker kunnen genieten? hmmm de bedden niet zo best? balen! @ Knarboor: Hoop dat ze wat voor je willen doen bij de vk! Zo hier een redelijk nachtje gehad maar t was vroeg vanmorgen *gaap* Dimara is niet wakker geweest vannacht (ik heb niks gehoord in ieder geval) maar helaas werd ze om 6.45 uur al wakker van vriendlief... haar hele neusje zit weer dicht, ze is dus ook weer snotverkouden mijn arme meisje! Zometeen even lekker met mijn moeder en Dimara de stad in, moet nog wat kleine dingetjes hebben voor mee op vakantie... en vanavond heeft vriendlief voor het eerst papa-avond... Ik ga even kijken bij de paardjes en misschien kruip ik er zelf ook wel weer eventjes op! Morgen moet ik dus op nacontrole bij de gyn. (iemand enig idee wat ze dan allemaal gaan bekijken na een KS buiten het litteken?) daarna naar de 1e verjaardag van de jongste van een vriendin en sávonds komt de kapster... hoop dus dat DImara donderdag een beetje meewerkt zodat ik alle spullen in kan pakken want daar heb ik verder geen tijd voor!
Goedemorgen! Hier ook kort nachtje.. aangezien we proberen Sophie haar ritme nu om gooien (door overdag stipt de fles om de 3 uur te geven) sliep ze na de fles van 12 uur vannacht tot de fles van 3 uur niet meer! uiteindelijk hebben wij van half 4 tot 7 kunnen pitten en nu wil ze ook niet meer slapen... pffff.. We hopen dat ze snel een ritme zal krijgen en door gaat slapen of in ieder geval maar 1 x komt.. Sorry voor het ego bericht.. @ Kristel.. fijn dat de kans klein is dat Yentle ook een te lage b12 waarde heeft. @ Knar.. bevallen jij! het is al de 3e! @ Emma.. succes bij de gyn en veel plezier vanmiddag!
@ Ukkie: Sophie krijgt nu maar 5 flessen hé? is dat niet misschien al wat weinig voor haar? ze is pas 3 weekjes hé... en die nachtvoeding heeft ze waarschijnlijk ook gewoon nog nodig dus doorslapen zal nog wel even duren ben ik bang! hoeveel weken was jij toen sophie geboren is?
Goeiemorgen meiden!!! Hier als een roosje geslapen! Straks even aan de bak voor mn werk, wat dossiers van leerlingen bij werken.. Ik ben nu eerst vitamines aan het eten hahah lekker mandarijntjes Heerlijk zeg!! Ze zijn nog een beetje zuur Wat gaan jullie vandaag doen? Las iets over poging doen tot bevallen en de gyn?
Gister waren de buurtjes hier even op visite, ennuhh nu hadden we het over de lamp van de babyhoek. Het wordt gewoon een tlbuis. Die ga ik vandaag even halen. Want die kan je gewoon er in en eruit pluggen en geeft lekker veel licht.. En staat ook nog wel mooi boven het schilderij Stom dat ik daar zelf nog niet aan had gedacht.. zo zie je maar weer
@Mum, was vroeg dag dus bij jou! Hier ook elke dag rond 7 uur maar daarentegen slaapt hij nu de hele avond vanaf een uur of 7 dat is dus wel heel fijn. Wat sneu dat ze weer verkouden is hopelijk kan ze goed slapen, des te sneller knapt ze weer op. Veel plezier bij de paardjes! Ik heb geen idee wat ze doen bij een nacontrole...helemaal niet bij een ks. Ze zullen ook wel kijken of de bm niet verzakt is? @Ukkie, vermoeiend zeg. Geef je de laatste voeding ook beneden? Misschien helpt het om die boven te geven en het al een beetje donker en rustig te maken? Helpt hier wel, dan weet hij goed het verschil tussen dag en nacht. @Juffie, goeiemorgen O lekker mandarijntjes , ze zijn er weer. NIet teveel voor je werk doen hoor, je hebt tenslotte verlof
beetje balen, vrienden van ons hebben dit weekend dus dat dochtertje gekregen we kunnen alleen niet op kraamvisite. Johan is echt behoorlijk ziek :S Alleen ik wil die kleine ukkepuk wel eventjes zien.. Dacht al misschien moet ik maar even alleen gaan, maja dat vind Johan niet zo leuk.. We willen die baby ook niet meteen met ziektekiemen besmetten...
Hee meiden alles goed hier? Ik zal even de hond uitlaten... Schrok hier van de weegschaal, 7,7 kg alweer! Rokje gepast die ik met 15 weken nog aan heb, nou krijg 'm nog amper over m'n heupen dus ga ook nog 's lekker de breedte in hihi @Ritme, 'k zou er nog niet teveel op gaan hameren bij zulke kleintjes. 'k Vind eigenlijk dat je kleintje het ritme moet bepalen. @Juffie, zo al flinke buik! Fijn zeg dat je er nu uit bent qua lamp. @Desiree, ja administratie is klaar hoor! 'k Ben er een hele middag mee bezig geweest, toen was 't klaar. Moet nog wel een keer hier de kasten uitmesten maar goed eerst de rest van 't huis maar een beejte fatsoeneren. Mooie buik!!
@ Red Was het een zwangerschapsrokje of niet? Ach je moet maar zo denken de kilo's zijn voor het goede doel, en nu mag je aankomen Lol!
Goedemorgen meiden! Sorry heb niet helemaal terug gelezen @mum: Stadtse! @all: Yeah vandaag om 2 uur krijg ik mijn tattoe! Zometeen eerst even langs ons huis de boel op meten.. Roy is vrij dus die gaat mee Kom vanmiddag weer om de tattoe te showen haha Fijne dag iedereen!
Zo, een leerling is helemaal af, nog maar 14 te gaan :S Maar eerst even naar de apotheek om mn medicijntjes op te halen!
Meiden, ben er even kort Ga zo aankleden en naar de HA, had gister een nieuwe kussen gehad van mijn moeder, wat blijkt (was haar ook niet opgevallen) zit er latex staafjes in verwerkt.. En heb een latex allergie, hoe ik daar achter kwam dat het erin zat, kan sinds vanochtend niet meer praten door de keelpijn, heb een nek dubbel zo dik, en een jeuk!!! En tril de hele tijd, echt de allergie... Hopelijk kan de HA me helpen