@ Mum.. nee ze krijgt nog 7 flessen.. om de 3 uur en snachts eentje. 6 x 100 en 1 x 120.. Veel plezier!! @ Ritme.. ja ik vind het ook stom maar de kinderarts raadde dit zo aan om haar gewoon elke 3 uur wakker te maken. nu net kwam ze toevallig na 3 uur en heeft ze een mondje terug gegeven en nu slaapt ze weer heerlijk.
@Sammie Wat balen zeg!!! nOU Sterkte ermee! Hopelijk kan de HA een soort injectie geven dat het snel weer normaal is. Ik heb net mn nieuwe AB gehaald, ben benieuwd of ik hier ook zo ziek van word.
Ik mag niet komen, hoest nu bloed en heb 39.0 graden koorts, en de kenmerken komen overeen met Mexicaanse, als het morgen erger word moet ik naar het ziekenhuis.
He bah sammie does niet zo eng! Gatverdamme.. hopelijk knap je snel op en hoef je niet nar het ziekenhuis
@juffie: ja heerlijk uitgeslapen.. Gister was de laatste pas rond kwart over 11 weg.. dus lagen laat in bed.. Maar de 30ste verjaardag zit er weer op he pascal word echt al oud @sammie: ow wat vervelend.. hoop voor je dat het niet de mexicaanse griep is.. Hoop dat het snel over is..
Nog even 2 leerlingendossiers bijwerken en dan ga ik even met manliefje naar de Ikea, hij moet van mij hahah! Ik wil en zal zo'n tlbalkbuisding kopen.. Die babyhoek moet gewoon af Ook ga ik bij Ikea nog 2 rode fotolijstjes kopen dan komen daar nog fotos van ons in
@yvi: ik zie ook 2 streepjes zou ook klussen voor de zekerheid.. @juffie: leuk joh de ikea.. ik vind dat zo'n leuke winkel alleen moeten wij helemaal naar duiven willen we daar gaan shoppen.. Donderdag gaan we bij de mediamarkt in arnhem een wii kopen misschien gaan we dan ook wel even naar de ikea vanavond even vragen @all: heb al opgeruimd.. Vaatwasser staat weer aan.. moet alleen nog even de tafels en het aanrecht afdoen en stofzuigen.. Daarna maar even douchen moet om 3 uur werken Ik zit nu nog even aan de komkommer.. die was over van gister stond nog in de koelkast
@ Suus Lekker bezig meis!!! Nou wij wonen aan de rand van Utrecht dus voor ons is Ikea 7 minuten rijden ik koop er niet zo vaak wat, alleen alle hydrofiele luiers lol.. Leuk een WII mn man zit nu te Wiien, Zelda... Dat moest van mij hoor kan ik af en toe kijken heheh Alleen de Wii is niet van ons maar van de buurtjes, wij mogen hem lenen net zolang we willen. Hij speelt toch alleen maar op zn PS 3
leuk zeg ik zit alleen te kijken of bij media markt wel echt de wii het goedkoopste is.. Daar is hij nu 179 euro met wii sports.. veel andere winkels is hij 199,- .. ga nog even zoeken en daarna maar douchen
Nou goed zoeken hoor, er is een behoorlijk prijsverschil.. Maar let ook op de accesoires die er bij zitten die kosten ook behoorlijk wat geld!!
Vorig weekend waren we ook effe bij de Ikea en toen had ik zo'n lekkere hotdog Zit me er nu al op te verheugen dat ik er weer eentje neem hahah! Ik ben echt dol op knakworsten en rookworsten etc.. Daar mag je me snachts echt wakker voor maken