@emma; wat vervelend dat hij zo vaak kwam vannacht...hier gaat het wel goed hoor...geen plannen voor vandaag denk ook lekker lui doen...moet eigenlijk nog naar de stad maar niet me die regen.. en vanavond is de hema ook open moet namelijk nog cadeau hebben voor een vriendin die is zwanger en mijn agenda is klaar, maar vriendlief moet naar school dus ga lars niet meenemen als het zo regent... @hillie: hebben jullie sam ofzo??
@knaboor: GEFELICITEERD met jullie zoontje Sem Eindelijk is hij er dan.. Ben erg benieuwd naar het bevallingsverhaal en foto's van Sem.. @gaby: ik fiets straks wel weer een keer op en neer om puk uit te laten Pascal heeft de auto mee.. zal je nog wel even smsen.. @kristel: bedankt voor de uitleg Heb vroeger verkering gehad met een jongen uit arnhem dus ken de weg wel een beetje.. maar eigelijk helemaal niet zo goed @all: ik ben lekker de hele dag vrij vandaag.. ga vanmiddag wel even met rachel mee naar het ziekenhuis.. Lindsey moet op controle.. Morgen moet ik wel werken.. van half 8 tot 3.. en dan savonds lekker naar arnhem..
Knaboor, Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Sem! Geniet maar goed van hem! Hier gaat het verder redelijk, nog steeds ziek maar voel me wel ietsje beter dan gister Wel is het hoesten extreem geworden, dus heb het goed benauwd..
@mecha: jou heb ik een tijdje niet gezien zeg @sammie: gelukkig gaat het wat beter.. hoop dat je er snel helemaal vanaf bent.. moet je nou ook een tijd thuis blijven.. en je mannetje?? is die ook ziek?
Suus, mannetje is nog niet ziek. En thuis blijven hoefde niet meer, omdat nu zoveel mensen het hebben, je het niet meer kan beperken.
@sammie: was benieuwd hoe dat nu zat.. omdat je in het begin wel thuis moest blijven.. hoop wel dat je er snel bovenop komt..
Goedemorgen... @ Kristel: Hoop ook echt voor je dat de AB aanslaat! @ Knarboor: Spannend zeg!! vorig jaar op 4 nov is de kleine van een vriendin van mij geboren! @ Mariss: Ow hij is nog best groot dan... mooi hoor! *bedenkt zich wat ze hoort, ow Dimara ligt te snurken...* @ Red: lekker toch zo'n groente/fruit"dieeet" @ KNARBOOR EN KNARBOORMAN: VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE ZOON SEM!! GENIET ERVAN!! tjee wat is dat vlug gegaan zeg! enne precies op de datum die jullie in gedachten hadden! @ Bos: ja hier ook baggerweer en net vandaag moet ik er vaak uit... blegh! Je brengt me op een idee wbt die agenda, ik moet er ook nog 1 voor 2010 dus die ga ik mooi laten maken @ Emma: ja best irritant ja! maar volgens jouw gyn hoort het erbij dus? Plannen uhm ja zat Ik moet om 11.00 uur bij de gyn. zijn voor de nacontrole, daarna nog ff in de stad een lekkere trui halen, wat kleine boodschapjes doen, vanmiddag naar de 1e verjaardag van de kleine van een vriendin en vanavond komt de kapster Jeej! @ Hilli: Hihi ik dacht ook meteen aan Sam @ Sammie: *geeft je een dikke DIGIknuff*, kom niet in real life bij je in de buurt als je t niet erg vind... Beterschap meid! hier weer een redelijk nachtje gehad, Dimara heeft om 22.15 de laatste fles gehad en was vanmorgen om 07.15 uur wakker voor de 1e fles! ze slaapt dus precies 9 uur... misschien toch de laatste fles wat later gaan geven dan slaapt ze hopelijk weer wat langer (als in dat ze later wakker wordt, rond 8en ipv rond 7en)
Wat lees ik nou? Een jochie voor Knarboor en Knarboorman! HARTELIJK GEFELICITEERD MET JULLIE WONDERTJE SEM!!! * We zijn superblij voor jullie drietjes dat jullie nu lekker samen kunnen genieten* Rust lekker uit Knarboor en tot later!!!
@ Suus: tja haha dat weet ik eigenlijk ook niet maar heb nog nooit iemand met een kinderwagen in het ziekenhuis gezien namelijk hihi... ik denk dat ik namelijk op mijn kop krijg van de gyn. als ze me ziet sjouwen met de MC...
Hebben jullie trouwens ooit een zwangerschapsverklaring moeten ophalen bij je VK? Ik heb er namelijk nog nooit maar dan ook nooit van gehoord..
@knarboor: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Rust maar lekker uit..! @mum: als je em in het geheel kijkt valt het wel mee vind ik haha..Op foto lijkt het altijd anders @sam: e bah meid de m-griep.. Beterschap en doe maar rustig aan ! *Geeft knuffel aan sammie* Morgen gaan we vloerbedekking en vinyl uitzoeken! Wie weet een leuk kleurtje bij Chanell op de kamer? In de overloop wil ik bruin ( tussen donker en licht in zeg maar).
@ Juffie: Ja die moet je aanvragen en die moet je werkgever naar het UWV sturen voor je zwangerschapsuitkering tijdens je verlof! @ Mariss: welke kleuren ga je gebruiken voor de rest van het kamertje? Ik ben er vandoor... moet over een klein uurtje in het ziekenhuis zijn!
Morgen meiden, Ben aan t werk dus helaas geen tijd om mee te kletsen maar kwam jullie ff een fijne dag wensen... (en stiekum kijken of Knarboor al bevallen was maar dat is helaas nog niet zo *dansdans*)
Ziet dat Knarboor wel al bevallen is. Knarboor en Knarboorman GEFELICITEERD!!!! Leuke naam ook... Populaire naam tegenwoordig, De afgelopen weken zijn er drie sem's geboren die ik ken...