Ik ben kleine paddestoeltjes van vilt aan het maken die komen aan de kast te hangen.. Daar tussen in van die leuke belletjes, kraaltjes en fotolijstjes met de echo's van pulletje
het zal je maar gebeuren zeg Vrouw blijkt na trouwerij allergisch voor sperma echtgenoot | nu.nl/opmerkelijk | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
haha zou je maar gebeuren. Maar dan kun je wel ivf etc proberen.. vreemd dat ze meteen willen adopteren. @bos, misschien zit er iets anders in die olie waar hij niet tegen kan?
@emma; ja inderdaad lijkt me ook dat ivf dan kan...misschien willen ze dat niet.. ja zou kunnen van die olie...zal wel eens in de gaten houden of hij er nog een keer op reageert als het weer weg getrokken is..
JA heel vies weer...ik moet nog steeds de stad in (gister al) maar wacht op beter weer....ben maar aan zijn fotoboek bezig daar is het wel weer voor...hoef lekker niet te koken vanavond want dat doet vriendlief als hij thuis komt...lekker luxe vandaag.
o heerlijk ik heb zonet al een pannekoekje gebakken dus ik ga ook niet meer koken denk ik. Morgen is mark hopelijk ook een beetje optijd. Fotoboek maken is wel leuk ja!
@ Dees: Thnx, ze heeft idd dutjes gedaan.... van hooguit een kwartier veel plezier bij de babydump! @ Bos: ja t lijkt er wel een beetje op, een regelmiddagje dan vanmorgen was ze heerlijk vrolijk en was mijn moeder hier even om haar bezig te houden Vreemd zeg dat Lars weer uitslag heeft... maar je gebruikte toch vaker babyolie? reageerde hij er toen niet op? dat nieuws... Vraag me af waarom ze meteen voor adoptie kiezen, er bestaan toch ook nog andere manieren zodat ze niet in aanraking hoeft te komen met zijn sperma... *ziet dat Emma dat ook dacht* Leuk dat je met een fotoboek bezig bent! @ Emma: Ik ben vandaag ook niet wezen wandelen door t weer en omdat ik andere dingen te doen had gelukkig is het bijna klaar, morgen alleen nog wat kleren die nu nog aan de waslijn hangen en de spulletjes die we vanavond/morgenochtend nog nodig hebben! Mijn nieuwe kapsel: (let niet op mijn schrale neus hahaha)
hallo meiden hier een verkort verhaal (nou ja het wa skort ) vand e bevalling rond 5 uur beetje buikpijn , had net eerste pil van de Ab kuur ingenomen, om 19uur werd erger om de 10/15 min dus de vk gebeld en die vertelde dat van de Ab kuur kwam, manlief gewoon naar school gegaan om 21.uur de vk gebeld of ze toch ff wilde komen kijken ze kwam toen uiteindelijk om 11 uur en had ik 2 cm ontsl, ze zou rond 3uur terug komen maar om 12 uur hield ik het niet meer en moest persen dus weer gebeld en toen was zze er om kwart voor 1 toen gevoeld en jahor 10 cm onsluiting binnen 2 uur! dus om 1 uur mocht ik gaan persen en 1.40 is onze kanjer geboren. ik ga nu ff eten xxx
@ mum leuke coupe! @ knarboor das snel zeg! Nu genieten van je mannetje. Zijn wel benieuwd naar de foto's!
@knarboor: jemig meid wat een recordtijd zeg...vond je het mee of tegen vallen...(voor zover het mee kan vallen haha) @mum: leuk kapsel....mijn mannetje ligt al vanaf half vijf te slapen..ik dacht misschien kan hij nog een uurtje slapen voordat hij doorgaat maar hij heeft zelf bedacht om niet wakker te worden denk ik...ben wel benieuwd wat hij dan vannacht doet...meestal slaapt hij vanaf zes uur namelijk pas...(hij heeft overdag wel weinig geslapen)