zo even bijlezen mum: leuk jou haren zo ! een tweede kindje: tja zal al super gelukkig zijn als er eentje zou mogen komen hier.. en dan is t nog maar even zien of we dan wel voor een tweede zouden gaan. sammie: een hele dikke knuffel voor jou meid.. voel je je al wat beter? kristel: kei leuk dat yentel zelf t muziekje aan kan zetten.. juffie: is je man al bij de huisarts geweest? sammie: (beetje laat) maar gefeliciteerd met t 5 jaar samen zijn...!! rekening: joey en ik hebben een en/of rekening.. en ik heb mijn eigen rekening ook nog.. maar die gebruiken we niet zo moest tussendoor even zo erg hoesten dat k bijna over mijn nek ging.. bah.. kristel: zaterdag alweer een jaar getrouwd, kadootjes hoeft toch ook niet altijd.. zoals je zegt. je kunt t ook gewoon lekker gezellig maken. kim: spannend.. waarschijnlijk eenn eerste klant hoe was t vetmeten gegaan in de supermarkt..? inkomen: wij zouden t ook moeten redden met alleen t inkomen van joey.. maar dan kunnen we ook echt niks extra's meer doen en ook niet sparen.. dus k blijf ook maar lekker werken hilli: stom dat die dakwerkers naar binnen aan t kijken zijn joh.. daar zou k echt niet tegen kunnen.. sterretje: zielig dat kylian koorts had/heeft... of is nu alweer over..? mum: ik-wil-zo-veel-mogelijk-bij-mama-hangen-anders-ga-ik-krijsen-dag.. haha wat een naam bos: niet fijn dat lars weer uitslad heeft in zijn gezicht.. ben je er al achter waardoor t komt? knarboor: jeetje wat een snelle bevalling !!! juffie: leuk die paddenstoeltjes met fotolijstjes enzo.. mum: k had zo'n litteken veel groter verwacht.. gelukkig zit die best laag en dus onder je ondergoed.. kristel: fijn dat yentel het goed doet bij opa en oma.. en dat ze zich daar aan der ritme houd (grote meid) scheelt als opa en oma.. zich ook gewoon aan haar ritme houden.. want k ken ook mensen die zo'n kleintje extra wakker houden om nog wat langer te kunnen knuffelen enzo knarboor: mooi manntje heb je hoor! mum: veel plezier!! desiree: zo flink lopen shoppen zeg.. heb je nu alles in huis verder voor de komst van de kleine..? want volgens mij ben jij nu de eerst volgende die mag gaan bevallen of niet? chamaro: zo jij ook flink geld uitgegeven kim: fijn dat het goed was gegaan in de supermarkt.. ga straks even je site kijken .. toch maar meteen even gekeken.. ziet er mooi uit je site suus: jeeej een wii.. komen jullie zeker niet meer zo vaak op visite bij ons.. haha.. red: balen dat je last hebt van je bekken.. hoop dat t gauw over is en je niet er mee door hoeft te lopen. dreamer: mijn werk ziet me al aan komen (ziek melden) haha er zijn zoveel zieken bij ons... maar daar in tegen zijn er ook veel kinderen ziek.. dus compenseerd weer een beetje.. maar ben vrij.,, dus ja lekker weekend all: k ga straks lekker even naar m'n moerder met puk.. ben ik ook al even niet meer geweest..en nog maar 5 dagen en dan moet de eerste spuit er weer in.. vind echt dat t snel gaat joh.. vanavond gaan we dan de medecijnen halen.. en dat doe ik dus deze keer niet in cuijk.. want de vorige keer heb ik kei lang op de puregon moeten wachten omdat ze dat niet op voorraad hadden. en in nijmegen hebben ze dat wel.
@gaby, ben je niet bang dat je die kindjes aansteekt dan? miss heb je wel mx griep en idd wat dreamer zegt, zit je ook niet op te wachten zo als je gaat beginnen. beterschap! @mum, prettige vakantie! geniet ervan en doe de groeten aan debby @Knarboor, mooi mannetje!! ben ook benieuwd of je bv geeft @Kim, gelukkig is het goed gegaan. @all, hier weer een druk nachtje! hij kwam 3 keer *gaaap* gelukkig was ik zelf 9 uur al gaan slapen fijne dag vandaag!! degenen die moeten werken werkse
@ ster ja zn ups en downs maar over het algemeen gaat het prima hoor, nja misschien komt het wel weer heb me huis gekregen dus ik ben daar druk mee en ik zit veel bij de januari mama's '_ zijn hier nog bijzonderhede?? ik zag dat knar was bevallen en ik zag dat er iemand 4 dagen overtijd was maar nog niet had getest hoe is dat afgelopen??
emma: k heb geen koorts geloof ik..zal straks is een termometer kopen in t dorp.. ach ja.. beetje keelpijn en hoesten maakt t nog geen m.griep.. mecha: hoi!
Goedemorgen! Gister was gezellig en we hebben lekker gegeten. Thuis aangekomen kwam de koorts weer, heb de hele nacht liggen trillen en zweten, en sinds vanochtend stront verkouden en hoofdpijn..
sammie: fijn dat het gezellig was.. jammer dat de koorts weer terug kwam.. toch maar even goed uitzieken dan
collega belde net.. dat ze niet met haar hadden overlegd of k wel de hele dag vrij mocht zijn.. omdat zij misschien ook wel vrij kon zijn.. belde ze of ik vanmiddag kon werken voor haar zodat zij vrij was.. heb nee gezegd.. is niet mijn schuld dat er niet overlegd is.. sammie: ben benieuwd naar de bloemen..
ben ik nou de enigste die het raar vind dat mensen de deur uit gaan terwijl ze mex griep hebben? je kan wel longontsteking krijgen.. helemaal als je al copd hebt. Bovendien steek je andere mensen aan.. @gaby, goed dat je nee hebt gezegd, is idd niet jouw schuld en dan kun je bezig blijven op het laatst he @sam, mooi dat het gezellig was! maar wel weer koorts dus.. misschien toch maar binnenblijven hoor! goed uitzieken is belangrijk.
@ Sammie Fijn dat het gezellig was!! Jammer dat je nu niet helemaal lekker bent, maar das wel een symptoom van deze griep, je voelt je lekekr gaat weer aan de bak en hup het is weer terug.. Wat hebben jullie gegeten? Ik werd net wakker met een zere rug, toch maar eventjes ER liggen kijken.. net gedouched, en dan maar even wat gaan doen.. Nog wat overdracht van kleuters, en wat schoonmaken en dan vind ik het wel weer welletjes!!
uhh Emma, nee je bent niet de enigste die dat gek vind.. Ik heb manlief ook 4 dagen binnen weten te houden.. Ennuhh misschien mag hij vannacht de slaapkamer weer in net hoe snotterig hij nog klinkt.. Een collega die ook zwanger wil worden wilde hier koffie komen drinken heb ook tegen haar gezegd we spreken wel ergens anders af want hier is het 1 ziektekiemenbron.. Niet erg verstandig
Emma, er zijn zoveel gevallen, dat je niet meer binnen hoeft te zitten met M-griep, heb het 3 dagen volgehouden, maar de hele tijd bed en bank hangen is ook niks, tenslotte krijg ik daar vaak Migraine van, en dat wil ik er nu ook niet bij hebben. En ja ik weet dat ik longontsteking kan krijgen, maar word niet voor niks extra onder controle gehouden, longontsteking kan ik overal oplopen, met of zonder m-griep. Ook is het zo dat sommige mensen het bij zich dragen, maar dan het niet doordringt het lichaam in. Dan zeg je toch ook niet, blijf maar binnen, want dan zou heel de wereld binnen zitten . En buiten dat, hoe kom ik er anders aan (niet van mezelf)heb het ook ergens anders opgelopen. En ben vast niet de enige die naar buiten gaat.
@ Sammie idd ER geweldig, ken ze alleen allemaal al.. ik zit hier lekker kerstliedjes te luisteren hehehe via www.allradio.nl Nou ga me even omkleden en dan maar even wat aan mn werkstatus doen.. Ik had trouwens gister de glazen tussendeur staan lappen en ja hoor zit ik met mn vieze hand zo vingerafdrukken op die deur.. Ik keek er zo sip bij, en Johan hard lachen!! Die had het niet meer Maak ik een keer schoon en dan tsja maak ik het meteen weer vies