@ Sammie Ik denk niet dat Emma het persoonlijk bedoeld hoor lieverd.. Kan me best voorstellen als je ziek bent dat je ff er tussen uit moet, en ach dat heb je toch lekker gedaan? *knuff*
@sammie: Ik geef jou echt niet op de schuld hoor..niemand hier.. Zou het echt jammer vinden als je weg zou gaan..
Ik ben zelf heel streng ervoor, wij gaan nu ook niet op kraamvisite bij vrienden puur omdat Johan snotterig is.. Tsja we willen dat beebje niet aansteken Zouden wij straks ook niet leuk vinden als mensen snotterig bij ons over de vloer zouden komen.. *Juffie heeft een heerlijke kop koffie gezet, wie wil er ook een kopje? Wie komt er gezellig bij mij aan tafel een kopje drinken?* *Pulletje is ook wakker en wel van de partij *
Ik drink geen koffie hahaa..Maar thee mag ook? *komt toch bij Juffie aan de tafel zitten* Zal ik de koeken meenemen? whahah
@Juffie, jaa lekker ! dan wel cafeine vrije, anders heb ik hier straks een stuiterende baby haha ben benieuwd hoe je kamertje er straks uitziet als het helemaal af is! @mariss, lekker doe maar mergpijpjes zo ik heb weer even mn mannetje in slaap gewiegd, hij slaat zichzelf soms wakker met zn armpjes haha Jullie plannen vandaag? Ik niet zoveel, moet nog veel strijken en 5 uur komt mark weer thuis komende week is hij gelukkig lekker thuis savonds en snachts , kan ik even iets doen zonder gestoord te (kunnen) worden.
Ik denk dat Pulletje zo heerlijk actief word hahah ik had geen caffiene vrije koffie.. Maar zovaak drink ik niet koffie hoor, 2 keer in de week ofzo als ik niet vooruit te branden ben..
hallo ik geef idd borstvoeding heb net 1 x fv gedaan want heb tepelkloof en nog geen hoedjes, de buurvr is ze halen dus vanm weer ff proberen, is zo intens bv! het leek me eerst helemal niks maar ben blij dat ik het toch gedaan heb net voor het eerst in de tummy gedaan, wat glibberig zeg maar ja alles moet wennen he tis rustig gister 2 mensen kraamvisite gehad en vandaag staat er ook nog niks op dus lekker uitrusten heb verder niet bijgelezzzen sorry!
@ Knarboor Wat leuk zeg dat je voor bv gaat! En wat lekker dat je je kleintje zelf kan badderen!! geniet ervan!
@emma..ohw die vind ik ook zo lekker *holt naar de winkel en koopt een pak mergpijpjes en komt weer aan de tafel zitten bij juffie* @emma: wij gaan vandaag alvast saus voor de muren halen..en roze verf voor de kamer van Chanell.. Ik wil nog halve maantjes hebben voor de trap naar zolder..een schoenekast, gordijntjes, wc matje en douchegordijn..oh ja en kastjes voor in de douche
@Kim: die man met de mexicaanse griep bij je opa op de afdeling is woensdag overleden. Hebben ze de afdeling gedesinfecteerd? Want dan kan je misschien weer langs. Hoe is het verder met je opa? @Griep: ik vind ook dat je binnen moet blijven als je ziek bent en anderen aan kunt steken. Heb ik altijd al gevonden, heeft niets met de mexicaanse griep te maken. @All: fijne dag Ik ben voor de verandering weer is shoppen
Zo, weer 1 dossier bijgewerkt.. Gatsie wat een werk joh!! Heb er helemaal geen zin in, das een beetje het probleem.. Maar goed even doorzetten
@ Dees: Dan zal ik je nu vast feliciteren: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag meid!!! maak er een mooie dag van! @ kim: Thanx goed zeg dat je in ieder geval 1 klant hebt, hoop dat zij goede mond tot mond reclame maakt voor je! @ Suus: lekker geshopt @ Gaby: thnx meid, enne niet ziek worden hé... ja gelukkig doen ze dat tegenwoordig heel discreet net onder je bikinilijn zeg maar @ Emma: thanx, ik zal Debby de groetjes doen van jullie allemaal! @ Sammie: fijn dat jullie in ieder geval genoten hebben! @ Dreamer: Shopze! @ die man in Heerlen die overleden is aan de M.griep... Kim is dat echt die man die bij je opa op de afdeling lag? tjee wat eng zeg! ik moest er meteen aan denken toen ik het vanmorgen op de radio hoorde! Zo ben weer terug van het CB, dacht dat de afspraak om 11 uur was, maar werd om kwart voor 11 gebeld waar ik bleef, wast om half 11 haha! Dimara weegt nu 5295 gram en is 57,2cm goed gegroeid dus weer Ze zou eigenlijk haar prikjes krijgen, door het nieuws vind ik het allemaal doodeng en hebben we besloten de vaccinatie een week uit te stellen, dan is er zoiezo meer over bekend (lijkt mij) en kunnen mijn vriend en ik het er nog even goed over hebben... de afspraak staat op nu dus vrijdag de 13e om 14.00 uur...
@ Chamaro Hahah ik heb je altijd al aardig gevonden Zal ik meegaan.. gegarandeert dat je die 400 euro binnen 10 minuten kwijt ben haha!!
@mum: Och vrijdag de 13e..tjonge..wat een datum..Chanell moet 17 november weer voor de prikjes..maar mijn vriend en ik weten ook nog niet of we het wel zullen doen..Ik moet der niet aan denken dat chanell 3 dagen naar haar prikjes overlijdt..En dan ga ik me nog schuldig voelen ook..