ik ben vorige week geweest en moet nu weer terug omdat ze vorige week nog geen hartje hebben gezien..nu hopelijk wel!
ja maar vind het raar dat de gyn niet zei kom maar na 2 weken terug..nou is de kans weer aanwezig dat we volgende week WEER terug moeten komen... Maar het is hier weer spannend...over aambeien..weet ik niet veel...ik moet ook eerlijk bekennen dat deze ronden hetzelfde was als alle andere rondes...maar nu lijkt het dat mijn borsten stijf zijn het lijken wel siliconen en mijn buik is al naar voren geschoven door mijn darmen....a gelukkig kan ik elke dag mijn groote boodschap doen...wel had ik direct na de innestelling diaree...heel lang ook...maar iedereen is anders...ik hoop dat snel iedereen zwanger mag heten! dames een dikke knuf van mij!
Mijn borsten zijn ook stijf! En de blauwe aders die er nu overheen lopen zijn behoorlijk gek. Verder voel ik me vandaag echt enorm ongi! Veel steekjes links en rechts.. en kleine krampjes
@ lyn spannend hoor. maar wel leuk toch extra echo. ookal is het nog erg klein. ik was er wel hoor, maar ff gedouched en half uurtje geslapen. zo nu lekker frisse neus halen met de hond wandelen en dan een pot thee. om half 5 weer werken. xxx
Hier ben ik Heb nog geen batterijen voor mn fototoestel. De batterijen die erbij zaten waren op en mn oude zijn overleden. Moet nog nieuwe bestellen. Maar gok toch dat er op een foto niks te zien is van het streepje hoor Over 3 weken weer een test en dan heb ik mn fototoestel ready to shoot Het is vandaag pas de 12e .. ga je t echt volhouden tot de 19e panda?
jaaa ik ga het volhouden hoor.. Behalve als mijn vriend zegt zaterdag ofzo,.. test maar. Dan denk ik dat ik het ook echt ga doen.
Haha, als ze maar geld aan je kunnen verdienen en hoe vaker je moet komen, hoe meer ze verdienen! Hopelijk kan je al een hartje horen!
*zegt tegen vriend van panda: psst .. zeg is dat ze zaterdag al moet testen en het dan meteen aan ons moet komen vertellen* Denk aan oma der hart joh
spannend voor de meiden die al snel mogen testen! Ik ga duimen. Sorry dat ik zo weinig online ben internetverbinding is stuk, ik zit tien min. op internet, dan valt ie uit, dan weer op internet, dan weer dr uit etc. Vriendlief gaat m zsm fixen. 3 september moet ik afrijden met auto want 4 september verloopt mijn theorie Spannend. Ik ga ff op de bank liggen, heb t huis opgeruimd en lesgereden en ben nu best wel moe (ach vakantie dan mag t )
Ik denk huh wie is dat! Heeft Sammie gewoon een nieuw plaatje genomen Ik moet echt is leren om namen te lezen Ja tuurlijk willen we dat je ongeduldig wordt Wij zijn ook schiewnierig Heb net een midweekje weg geboekt aan de zee. Hoop dat deze nog wel vrij is dan (volgens het kopje beschikbaar nog wel .. maar je weet t maar nooit!) Vanavond even manlief verassen
Spannend Meisje! Ik heb mn rijbewijs niet Nooit de behoefte aan gehad eerst. En toen zou ik na de bruiloft beginnen, maar durfde ik niet meer door de aanrijding van voor de bruiloft! Ach ja, kan zowat alles lopend of fietsend af hier, dus erg is het niet. Hoop dat je het haalt! Heb je al vaker afgereden?
Nou dames, Weer nieuws van deze kant.. Ongi is doorgebroken... GRAPJEEEEEEEEEE Nee zonder gekheid. Morgen om 9 uur en om 12 uur een sollicitatiegesprek. Ik vertel dat aan mijn baas, zegtie nou dan vind ik het niet meer nodig dat je nog komt dan.. :x Ben echt zoooo kwaad.. Hun willen mij toch weg hebben? Dan vinden ze het niet goed dat ik sollicitaties heb! En die van 12 uur is IN mijn pauze en 1 minuut fietsen hiervandaan! Echt zoo zielig zijn ze hier he.
@pandabeertje vage baas heb jij hoor. hopelijk heb je snel een nieuwe baan en laat je niet gek maken door ons hihi. gewoon testen wanneer jij dat wil xxx