@ emma, die eerste periode duurt bij mij wat langer Meestal een week of 5/6 voordat ik er pas echt aan gewend ben. De vorige keer raakte ik ook echt depressief toen hij weg was, dus ik ga het nu goed in de gaten houden. Anders lijdt mijn stage & scriptie daaronder! Meestal heb ik het na een maand of 3 ook wel gehad. De laatste 5/6 weken zijn dan ook weer zwaar omdat ik gewoon wil dat hij thuis komt..
@nen, heb ik de laatste keer ook gehad, we woonden toen ook nog ver bij mijn familie vandaan en dat vond ik echt vreselijk, voel je je nog eenzamer. idd goed in de gaten houden! En ja afleiding, afleiding en nog eens afleiding! Het enigste wat enigzins helpt volgens mij. Ja en als je wat regelmatig contakt kunt hebben zou erg fijn zijn! Nou ja geniet nog even van jullie dagen samen. Gaan jullie nog wat leuks doen?
@ emma, toen woonde ik ook nog ver bij mijn familie vandaan, omdat mijn ouders en broertje nog vlakbij utrecht woonden en wij al in leeuwarden. Maar nu woont mijn broertje gelukkig ook hier in de stad en mijn ouders een uurtje rijden hier vandaan. En ik ben ontzettend druk met stage, huisdieren en huishouden dus wat dat betreft ga ik er een beetje vanuit dat de tijd wel snel zal gaan. We hebben eigenlijk verder geen plannen meer voor iets leuks. Ben afgelopen week vrij geweest en toen allemaal leuke dingen gedaan, maar morgen moet ik weer naar stage. Dan zal de tijd wel hard gaan, want het is zomaar weekend.. Zie er wel tegenop hoor. Merk dat ik wat meer emo begin te worden.
@ emma, thanx Pfoe zeg wat valt er een hoop bij te lezen! Maar ben gewoon veel te nieuwsgierig dus wil alles ff lezen hahah
hoi meiden kom ff hoi zeggen. we hebben een leuk druk weekend achter de rug en zijn helemaal op dus gaan zo lekker op de bank zitten. mijn moeder belde net wel dat het weer iets minder met mijn opa gaat dus dat blijft allemaal beetje onzeker.. hoe is het hier?
Hallo Dames, Mijn vriend (27 jaar) en ik ( 23 jaar) zijn sinds okt. bezig met zwanger worden en we hopen natuurlijk dat we snel zwanger mogen worden. Nu zit ik met een paar vraagjes hoop dat iemand mij daar bij kan helpen.Ben gestopt met de microgynon 30 in sept 09. Laat ik maar bij beginnen: Zaterdag 17 okt.2009 was mijn eerste menstruatiedag dit duurde 4 dagen rond 29 -31 okt vond mijn eisprong plaats. Heb namelijk ovulatietesten gedaan een merkte het ook aan mijn afscheiding. Nu heb ik sinds 2 nov last van misselijkheid in de ochtend en soms in vlagen overdag en savonds. Ook heb ik een beetje last van gevoelige borsten, strak gevoel soms krampje l in me baarmoeder ( voelt aan als ov ik ongesteld moet worden maar dan heel licht gevoel) en heb ineens meer trek eet de hele dag door als het kan!oh en moet ineens vaker naar de wc. Mijn verwachte menstruatie is 13-14 nov.Zou ik zwanger kunnen zijn en zou ik dat nu al zo vroeg kunnen merken? en zou ik nu al kunnen testen heb namelijk zwangerschapstesten waarmee je al 6 dagen voor je verwachte menstruatie kan testen? Sorry voor dit lange bericht wist even niet hoe ik dit zo kort mogelij moet neer zetten. Ben benieuw of jullie dit ook hadden xxx Me
Zo, misschien wat achterhaalde reacties, maar ben de hele week niet online geweest. We zijn heerlijk naar de sauna geweest + hotelovernachting, dag erna naar schoonouders + uit eten. Daarna eigenlijk niks bijzonders, maar toch lekker samen de tijd doorgebracht. @ matta, door duphaston word ik ongi en gaat als het goed is die cyste weg. Mn lover gaat 4.5 maand weg naar Afghanistan. LAANNGGGGG Ik zie dat jij al lang overtijd bent! Heb je al getest? Lees nu dat je nega hebt getest. Balen meid! Maar geen bloed geeft moed @ riejantjuuh, beetje laat, maar namens mij ook welkom Hoop dat het gauw raak mag zijn! Leuk dat je gastouder bent! @ emma, ja ik heb mn rijbewijs maar durf niet te rijden Ga waarschijnlijk vanaf komende week weer een paar lesjes nemen in de hoop dat ik over mijn rijangst heen kan komen, want de auto kan niet 4.5mnd stil staan... Fijn dat Jorick zo goed is gegroeid! Gelukkig hoef ik niet na te denken over zwanger worden + de griepgolf. Maar ik heb er ook over nagedacht hoor. Je wilt je kindje toch een goede start geven en als je het al pril zwangere krijgt, kan het volgens mij nooit goed zijn. @ dees, we zijn naar de sauna in joure geweest. Niet zo groot en luxe als de zwaluwhoeve of veluwse bron, maar we hebben er heerlijk genoten. En ook wel lekker dat het dicht bij huis was. Wat een mooie buikfoto! Happy birthday!! @ kim, kan me voorstellen dat je baalt dat je zw verlof afgelopen is! Je zou natuurlijk veel liever bij je mannetje zijn. Wat een knapperd is het toch zeg! Hoop dat je met herbalife genoeg inkomsten kunt krijgen, zodat je veel vanuit huis kunt werken. Groot gelijk dat je kwaad bent over het feit dat ze iemand met mexicaanse griep bij je opa op zaal hebben gelegd. BELACHELIJK!!! Oeeehhh zelfs ik maak me er echt boos om!! Wat naar dat je net gehoord hebt dat het weer minder gaat met je opa. Veel sterkte meid. @ mum, wat leuk dat die vrouw van felicitas alsnog een doos voor jullie heeft achtergehouden! Fijn dat met jou alles in orde was bij de gyn. Wel jammer dat je bij een volgende zwangerschap sowieso in het ziekenhuis moet bevallen. Leuk kapsel. Heb mijn haar ook net ongeveer zo laten knippen! En bruin laten verven De kleur heet "ice tea". Is een tint lichter dan mokka bruin. Heel warme kleur! Ben er zo blij mee Is wel ruim 10 cm van mijn haar af en op stommige stukken veel meer. Dat was wel ff slikken haha. Hoe is het bij jou geworden? Zie nu je foto, het zit echt leuk zeg!!! Jammer dat je baalt van je litteken. Maar die wordt vast nog een stuk lichter! Zie nu een krabbel staan op je profiel hier, is dat van je bio vader? @ kristel, vervelend dat het een keelontsteking is! Hopelijk slaat de ab goed aan en voel je je inmiddels al beter. Fijn dat de B12 van Yentle in orde is! Mooi dat Elvis zich in huis weer gedraagt Nog gefeliciteerd met jullie 1 jarig huwelijksjubileum!!! @ juffie, sjongejonge zeg wat een gedoe bij die huisarts van jou om beoordeeld te krijgen welke bacterie er in je blaas zit en welke ab je moet hebben. Pff ze doen lekker hun werk daar zo te lezen. Mooie foto! Je hebt een leuk tuniekje aan daar Ziet er leuk uit dat rood in de babyhoek Wat betreft die mails van je werk, kun je niet de afwezigheidswizard instellen? Dat je daarin gewoon zegt dat je met verlof bent en dat ze voor dringende zaken maar met iemand anders contact moeten opnemen? Je kreeg niet voor niets het advies om het rustig aan te doen.. Wat ben jij creatief zeg! Leuk die paddenstoelen ketting @ ukkie, wat leuk dat je een nieuwe laptop hebt gekregen!! Fijn dat Sophie goed is gegroeid. Mooi autootje heb je! @ sam, oei jakkie wat vervelend dat je zo'n allergische reactie hebt gekregen van je hoofdkussen! Bah wat vervelend dat je mexicaanse griep hebt. Knap maar gauw op meissie! Klote dat het deze maand weer niet is gelukt *knuffel* @ ster, leuk dat kylian al zijn eerste lachje heeft geshowd SChattig kereltje is hij zeg! Ik snap heel goed dat jullie al gauw weer voor een 2de willen gaan! Ik hoop dat het jullie gauw gegund is en dat het allemaal goed gaat @ hilli, moeilijk dat je schoonmoeder zich zo opdringt zeg... Volgens mij is dat echt een veelvoorkomend probleem bij zwangeren. Hoop dat je schoonmoeder het goed oppakt dat je haar er eigenlijk gewoon niet bij wil hebben in de kamer en dat je ook niet wil dat ze direct binnen komt als de kleine net ter wereld is gekomen. En anders jammer voor haar hoor! Het draait nu om jouw gezin Wat leuk dat je bij jullie een geboortelijst kunt leggen. Dat doet me denken aan het boek "shopaholic zegt ja" waarin ze een huwelijkslijst legt. Volgens mij wordt dat in nederland niet gedaan. @ bos, haha ik moet altijd lachen dat jij zegt "het alarm gaat af" @ mariss, je tattoo is mooi geworden!! Haha wat zit je hond erbij op die foto zeg! Jij ziet er hartstikke leuk uit! Snap niet wat je bedoelt over je benen, hoofd etc.. @ knarboor + knarboorman, van harte gefeliciteerd met jullie kleine man Sem!!!!! Nu lekker genieten Wat een snelle bevalling heb je gehad zeg! En een prachtig manneke! @ lynn, natuurlijk vinden we het niet erg dat je hier af en toe wat meeschrijft! Is toch juist gezellie @ gaby, wat een raar verhaal dat iemand je op hyves aansprak en vroeg naar je kind... Echt een klote opmerking @ yvi, ik heb gehoord dat de ovu testen van kv juist de slechtste zijn omdat ze vaak vals posi aangeven. Sorry meid, dat wil je waarschijnlijk liever niet horen. Wij waren vorig jaar in disney en heb weinig gemerkt van het humeur van de poppen. Het was gewoon megadruk en je moet echt dringen om met ze op de foto te komen, want iedereen dringt voor.. Maar bij ons deden ze wel heel leuk met de kleintjes. @ dreamer, nog geen ongi hier.. Heb nog niet je filmpje gekeken. Vriendlief zit hiernaast op de bank en ben al zo emo de laatste dagen. Hij zit me aankomen als ik weer begin te janken... @ all, pfieuw, wat een reactie! Ben benieuwd of die wel in 1 keer geplaatst kan worden...
@lovely me welkom meid en super dat jullie voor een kindje gaan. ik wil je niet ontmoedingen maar door het stoppen met je pil gaat je lichaam je natuurlijke cyclus aan en dat kan allerlei klachten gevne tijdens of na je ovulatie.. ik had wel al heel snel het gevoel na mijn eisprong dat er iets was, had gevoelige tepels en was een beetje weeig en ik was toen wel zwanger (2e ronde) maar de eerste ronden had ik ook wat klachten, wel anders maar omdat je eht zo graag wil gaat het soms ook tussen je oren zitten en dan is het gewoon je lichaam die je voor de gek houdt. helaas weet je pas echt iets zeker als je een positieve test in handen hebt. ik zou niet 6 dagen van te voren testen dat zal waarschijnlijk niet veel zin hebben. misschien 1 dag maar het best is op de dag zelf of erna.. succes meid
@kim1988. Ik wacht gewoon tot volgend weekend dan weet ik het idd zeker. Ik wil het wel graag maar ik ga mezelf niet gek zitten maken dus gewoon lekker wachten. Anders gewoon weer eind deze maand weer klussen. voor ronde 2.
@nen zo wat en bericht haha, ben je buitenadem?? haha @lovelyme ja idd gewoon blijven hopen en je best doen meer kun je niet doen oh ja en geduld hebben haha en dat is heel moeilijk
vinden jullie t ook zo koud? lovelyme: het is idd zo net wat kim zegt dat je lichaam t weer moet doen zonder de pil.. de klachten van t zogenaamde ontpilen zijn zo goed als t zelfde als zwangerschapsklachten.. k zou t nog even afwachten.. all: straks gaan we lootjes trekken bij mijn ouders... gezellig.
*jeeh bos ziet dat dees weer komt * van harte meid...fijne dag nog. @lovely me: he welkom hier gezellig dat je mee komt kletsen...ik hoop voor je dat deze klachten zwangerschapsklachten zijn (weet niet of het al zo vroeg zou kunnen) hoop dat het geen ontpillen is of een lichaam die je voor de gek houd....nog een weekje dan weet je het...hou ons op de hoogte he... @kristel: nou yentle was lekker bezig dus gisteravond....hoe is ze nou uiteindelijk in slaap gevallen @nen: jee zeg duurt wel lang voordat je mensturatie op gang komt met die medicijnen of is dat normaal..je mag mijn ongi wel hebben ben gister weer geworden bah.... @emma: fijn dat het zo gezellig was...doet een mens goed he om ff lekker een avondje met vrienden weer te lachten en lol te maken. bah buikgriep..doe maar lekker rustig aan dan. @ukkie: zo sneu zeg dat sophie ziekjes is...hoop dat ze snel opknapt en wat goed dat ze al om de vier uur komt knappe meid hoor @all: mijn hoofdpijn was aardig weg gisteravond en was best gezellig met onze vrienden...denk dat ik hoofdpijn had omdat ik ongi ben geworden vandaag ook weer weg geweest...heb alleen het idee dat we een beetje uit elkaar gegroeid zijn met die vrienden waar we waren..jammer het was altijd zo gezellig maar het lijkt wel of ze steeds meer gesloten zijn....hoop dat het een fase is maar weet niet...vriendlief vond het ook minder gezellig de laatste tijd... hij is nu lekker aan het koken en vanavond een avondje bankhangen denk...komt er nog iets leuks op tv of moeten we een dvdtje er in stoppen?
oh weer een pendeluitslag binnen...deze zegt: zwanger in februari 2010 van een jongen....zou wel erg snel zijn he denk dat we die maand maar aan handen boven de dekens doen hihi
@ bos, vervelend van die hoofdpijn. Dat mijn ongi op zich laat wachten is wel normaal. De kuur is 12 dagen en zit nu op dag 5. En zelfs daarna kan het nog enkele dagen duren voordat het komt.. @ all, heb vast een nieuwe banner gemaakt. Is nog niet compleet aan de orde omdat mijn vriend pas 17 november weg gaat, maar dan staat ie er maar vast..
Oh dank je bos! Heb 5 mensen gevraagd te pendelen. Ben benieuwd.. Niet dat ik er super in geloof, maar toch wel leuk om te horen wat de uitkomsten zijn.