@nen: graag gedaan..ik geloof er ook niet zo in maar vind het altijd wel grappig..als is het maar om te kijken of ze allemaal het zelfde zeggen.
Ik ga dr weer vandoor. Zo lekker de frituurpan aan en een filmpie kijken! Heerlijk zo'n luie zondag! Morgen weer flink aan de bak. Volgens mij moet ik een rondleiding gaan geven in het ziekenhuis en ik ken zelf de weg niet eens! haha.. Fijne avond allemaal!
@kim: vervelend dat het minder gaat met je opa.. hoop dat het mee valt.. en dat hij er alsnog bovenop komt.. @lovely me: als eerste welkom hier.. ik zou zeggen gewoon testen en dan kijken of er al een streep staat.. als er wel een streep staat ben je gewoon zwanger en als hij negatief is kan je over een paar daagjes opnieuw testen.. @nen: zo jij hebt je best gedaan.. wat een lang bericht zeg @gaby: het is ook koud... brrr.. Jammer dat je naar je moeder gaat.. anders hadden we weer spelletje kunnen doen als de mannen voetbal kijken @desiree: gefeliciteerd hoop dat het gezellig is met al de visite @bos: is toch jammer als de vriendschap minder wordt zeker als het altijd zo gezellig geweest is Weet niet of er wat op tv komt.. tvgids.nl? @all: ik heb even een vraagje.. de oom vond pascal vond dat mijn buik aan het zakken is.. en mijn schoonmoeder zei het net ook al toen we daar wat gingen afgeven.. wat kan dit betekenen.. mijn schoonmoeder zegt dat ze denkt dat ik niet de hele zwangerschap ga uitlopen..
even snel hoor @suus, betekent dat je kindje aan het indalen is wss! Ik had ook vroeg een lage buik. Ben er weer vandoor, geen tijd verder kleine mannetje wil aandacht
@ Suus Ik zou je niet teveel zorgen maken.. Mijn buik was ook soms laag en soms hoog. Pas als het kindje echt ingedaald is, wat nu bij het geval is, dan word je buik niet meer hoog. Voor de zekerheid zou je aan de VK kunnen vragen of je beebje al helemaal is ingedaald.. Dat kun je ook zelf voelen, het voelt alsof er een bowlingbal in je doos ligt hahah en je gaat waggellen als een pinguin.. even oneerbiedig gezegd.. Hier: Op verjaardag geweest, vanmiddag lekker gezichtsmaskertje gehad.. Nu weer mega zere rug, ja wil ook niet elke keer douchen kost veel water he? Dus maar even warm kruikje en een sjaal om mn rug heen binden ofzo..
het is ook niet dat ik me er zorgen om maak.. maar was meer gewoon benieuwd.. dinsdag moet ik naar de vk en dan krijg ik ook een echo.. dus dan zie ik wel hoe ze ligt
Precies Leuk hoor, ik heb woensdag weer een afspraak ben ook erg nieuwsgierig naar ons Pulletje Bij jou schiet het nu ook al lekker op Verheug je je op de komst van de kleine of vind je het spannend?
ik verheug me er zo erg op heb ook behoorlijk last van nesteldrang.. ben gewoon echt het hele huis netjes aan het maken Zelfs de kelder maar ik doe alles door elkaar dus het schiet niet echt op.. en pascal wordt soms gek van mij dat ik zoveel wil doen hihi.. ik heb er echt zin in in ieder geval.. En jij?
@ Suus Fijn om te horen dat je er ook zo'n zin in hebt.. En ach nesteldrang heb je op heel veel verschillende manieren.. Ik heb de hamster nesteldrang van alles 10 pakken willen kopen Want straks kan het niet meer... Ja ik ben ook een chaoot, maar ik maak nu per dag een lijstje wat ik minimaal wil doen. Bijvoorbeeld even de keuken of voorraadkast herschikken.. En dan smiddags slaapje doen en daarna nog 1 taakje. Ben je al met verlof? Nee he? Heb je er zin in? En ik snap dat je vent er af en toe gek van word, hier nog eentje!!!
ik moet alleen volgende week nog werken.. morgen heb ik ook functioneringsgesprek ik hoop op een vast contract.. Denk als ik verlof heb dat het huis heel snel heel netjes is.. ik doe niet aan een middagdutje.. als ik overdag slaap kom ik snachts echt niet meer in slaap Is wel slim zo'n lijstje.. zou ook wel wat voor mij zijn denk ik
Pff iedereen was weg en ik voel me nu belabberd, kan niet eten en niet drinken, 't voelt alsof alles eruit gaat komen.. ben supermoe.. ik heb dit nooit zo.. Ik moet alles opruimen en pakken enzo pff.. naja het zal wel oververmoeidheid zijn denk ik. Het was ook nog druk vandaag, en de hormonen zitten me de laatste tijd hoog zeg. Gisteren moest alles gewassen worden en gestreken en zit nu de koffer te pakken, het moet nu klaar zijn! hmm...
Hallo dames, @ all ik ga jullie zeker olp de hoogte houden! Heel erg fijn al die reacties. Tja hopen dat het zo is(zwanger) anders nog ff ontpillen hihihi xxx
@suus ik had soms wel een lage buik en soms niet dat zag je soms echt gewoon gebeuren. ik ging een keer zitten tijdens het eten en erna stond ikop en toen zat me hele truitje anders omdat mijn buik gezakt was :S heeft dus met indalen te amken maar ze bewegen gewoon nog dus kan soms verschillen.. @nen ja haha zou wat zijn he wij zijn net trg van mijn opa. hij was goed wakker maar is continu aan het plukken aan de dekens en wil van alles zeggen maar kunnen niet zo goed liplezen dus dan word hij gefrustreerd dat is zo zielig.. we gaan nu lekker tv kijken. ben morgen weer van de partij fijne avond allemaal
goedemorgen.. hier een crapy nacht gehad..gister een wat enge film gekeken.. (kan ik niet goed tegen) dus zo goed als bijna de hele nacht wakker geweest.. maar ja.. kim: wat sneu voor je opa zeg..