goedemorgen allemaal!! vandaag drukke dag.. eerst van half 8 tot 9 werken.. ben ik rond half 10 thuis.. dan moet ik even was ophangen.. en de vaatwasser inruimen en aanzetten.. en dan de hond van rachel uitlaten.. Daarna moet ik naar het centrum van wijchen.. want moet even naar de free record shop van pascal.. Oplaadstationnetje voor de wii halen voor pascal.. en daarna moet ik functioneringsgesprek.. en dan nog gewoon om de groep werken tot half 6.. pffff.. ben blij als vandaag voorbij is.. @kim: ben wel benieuwd wat ze over mijn buik zeggen morgen bij de vk.. heb het idee dat hij gister hele dag laag stond @gaby: moet je ook geen enge films kijken slimpie.. @bos: koppijn over?
Goedemorgen, Hoe is het hier? Rustig geweest zie ik. Beroerde nacht achter de rug. R. is ziek. Heel de nacht overgeven en steeds koud of warm. Net bouillon aan t maken en badkamer aan t opruimen. Zo met F. zwemmen, dan kan hij een beetje uitslapen
@suus: ja koppijn is over. @ryanne: beterschap met je mannetje en veel fun met zwemmen @gaby: haha dat word geen enge films meer kijken dan he hihi @kim: wat sneu voor je opa...kan hij ook niet meer schrijven anders kan hij het opschrijven wat hij wil zeggen...of typen ofzo
@bos: gelukkig is de hoofdpijn over. @ryanne: beterschap met je mannetje.. hoop dat hij snel opknapt.. @all: ben nu even thuis.. heb de was al opgehangen.. Zo even opruimen hier.. en als ik het nog zoek een keer stofzuigen.. (anders komt dat morgen wel) en dan nog even lekker ontspannen Slaapt iedereen uit ofzo??
@suus: je hebt het er maar druk mee...moet ook stofzuigen maar heb geen zin...ben ook al aan het wassen...het houd niet op he in het huishouden...ben je klaar kun je weer opnieuw beginnen... lijkt er wel op dat iedereen nog slaapt... *bos gaat twee deksels uit de kast halen en slaat ze hard tegen elkaar aan in de hoop dat iedereen wakker word *
ben trouwens super erg ongi zeg...vorige keer viel het wel mee maar het blijft maar lopen zeg mijn hemel....werd er vannacht gewoon wakker van en dat was maar goed ook...bah...dat heb ik zo NIET gemist...
laten jullie de kinderen inenten voor de mexicaanse griep...kinderen van 0 tot 4 horen nu officieel tot de risicogroepen he....
@Bos , ik denk het wel maar ik twijfel nog omdat hij via bv ook beschermd is als we het krijgen.. Jij?
@emma: tja ik weet het ook niet hoor...vind het moeilijk....mijn verstand zegt dat ik het wel moet laten doen.
@emma: ja maar ik vind het niet enger dan de standaard prikken...daar zitten ook risico's aan....maar ik vind het risico van de griep zelf groter...zal het er nog eens goed over hebben met vriendlief...
ja idd en je wilt geen risico nemen met zon kleintje..ik vind het voor mn nichtje van anderhalf ook erg eng. heb jij ook dat je hem minder meeneemt naar drukke plekken nu? Ik probeer het wel zoveel mogelijk te vermijden voor hem nu.
@emma: nou ik was vorige week op mijn werk en toen hoorde ik van mijn collega dat er die middag drie naar huis waren gegaan met koorts...toen dacht ik..mmm ik neem hem voorlopig maar niet meer mee naar mijn werk..
nee idd, het heerst behoorlijk. je kunt het natuurlijk nooit helemaal vermijden maar je kunt toch de kans wat kleiner maken. plannen voor vandaag? Ik niet, nog steeds buikgriep, had net 37,9 dus ik blijf lekker binnen.
@emma: oh bah dat is minder..is mark thuis vandaag? niet echt plannen....om 12.00 uur komt de fysio van lars. wil ff stofzuigen....misschien ff stukje wandelen naar de winkel ofzo of naar de stad...heb alleen weinig zin haha...beetje last van mijn rug van de ongi denk. hou maar een lekker rustig dagje...week is al druk genoeg...morgen met mijn pa naar het ziekenhuis en donderdag met mijn ma dus ga vandaag maar genieten van lars want zie hem al minder deze week omdat ik hem bij mijn ma en schoonma breng twee ochtenden.
Goeiemorgen meiden, *Gaap, juffie schaamt zich dat ze nu pas haar bed uit komt rollen* Eerst even wakker worden hoor, ben behoorlijk duf...
@ bos hier stelde de eerste keer ongie niet veel voor maar vorige wek was het toch een bloedbad zeg. Ias nog niet helemaal weg trouwens. @ juffie lekker toch * vraagt of Juffie plaats heeft aan haar tafel, heb verse soep gemaakt *
@bos, nope die is op zn werk.. hij komt vanavond wel thuis gelukkig. Jorick ligt boven te huilen/jengelen maar ik laat hem eventjes.. moet echt even beetje rustig aan doen. Oja druk weekje.. wel lekker om dat nu even rustig aan te doen, helemaal met zware ongie. Vind je het moeilijk om hem weg te brengen? Nou ik ga hem maar weer van bed halen..hopelijk wil hij straks wel even slapen, kan ik ook even slapen. vanacht kwam hij om 3 uur, 6 uur en vanaf 7 wou hij niet meer slapen @juffie, hey, goeiemorgen
Nou soep is altijd lekker, kom maar hoor, de tafel is 2,5 meter lang Zo ik ben een beetje wakker.. een mailtje uit Australie gelezen en van mn werk.. Ik heb trouwens woensdag als deadline gesteld daarna trek ik de stekker uit mn werkmail
@juffie: goede morgen heb je mijn getrommel met mijn dekkers niet gehoord? @ryanne: bij jou was je ongi dus ook de tweede keer zwaarder dan de eerste keer...hoop dat het de volgende keer weer minder is zeg @emma; valt mee...bij mijn ouders en schoonouders weet ik wel dat het goed gaat...(alhoewel ik het bij mijn ma wel beetje spannend vind nu maar het is maar anderhalf uur ofzo) doe jij maar lekker rustig aan dan voorzover het lukt...hij heeft niet denderend geslapen dus... @All: zo kleine man is weer uit bed...woonkamer en wc en trap naar boven zijn weer gestofzuigd....nu ff wasje in de droger gooien en nieuwe aanzetten...