Ik denk dat een bouwvakkersdecolete hetzelfde is dan een bouwvakkersreet Of ik bedoel toch hetzelfde. Kan er zo mijn potlood in steken Gelukkig is het dak bijna klaar. Normaal staan ze hier morgen niet meer. Effe wat erbij zetten: Ze zijn niet allemaal zo hé Mijn vriend zit ook in de bouwsector, maar die zijn broek hangt toch hoog genoeg zodat je niet de helft van zijn kont ziet Hij ziet er ook niet zo ranzig uit ... nee mijn vriend is een sexy bouwvakker Haha, ik ben echt goed gezind vandaag En Frumpie ook denk ik, want die stopt niet met bewegen
@ Hilli Inderdaad je hebt ook aantrekkelijke bouwvakkers, neem die reclames van bijv. coca cola maar Lol!!! Jammie jammie!!!
ja zulke bouwvakkers zouden er toch meer moeten zijn. zo'n mooie spijkerbroek en dan zo'n gespierd bezweet bruin lichaam LOL!! bah wat heb ik een offday zeg. word moe van mezelf grrr
Hoi meiden, Sorry sorry ik laat jullie in de steek.! Ik heb het een beetje druk met alles aan het inpakken en regelen..Maandag krijgen we de sleutel al! en van 16 noveber tot 8 december hebben we geen internet.. Dus dan kan k niet elke dag online komen..Af en toe ga ik wel even naar mijn ouders en hier even te spieken haha.. Hoe gaat het met iedereen? Sorry heb ook niet terug gelezen Ik ga er weer vandoor! Liefs Marisss
@ Chamaro Wat goed zeg dat jullie dan al de sleutel krijgen Ach verhuizen is zo'n druk proces neem je tijd!!! En verontschuldig je alsjeblieft niet meer
@ Kim Nou en dan dat je een offdag hebt.. Lekker ff chillen hoor, moet ook kunnen toch? Ik ben supergezond aan het lunchen.. bakje cheese onion chips met een glas cola
heb ff snel gelezen @dees :wat fijn dat ze al aangeven je niet nog zes weken zo te laten lopen. @juffie: crea bea weer hoor....wat is er dan met je schoonvader? @kim: bah een off day...doe maar rustig aan dan @oma: nou ja zeg ik lees ook gewoon alleen maar dingen die weinig kwaad kunnen hoor..inderdaad ff printje maken en meenemen die handel..geeft de burger weer moed denk ik he @gaby: druk daggie @suus: hoe was het bij de vk? @emma: zo jorick is goed bezig met het slapen..vervelend dat hij niet zo fit is...heeft hij er last van? @hier alles goed...vanochtend met mijn pa naar het ziekenhuis geweest...die kreeg een darmonderzoek...dan krijg je een roesje maar hij had veel pijn...gingen ze de naald uit zijn arm halen zei ze...oh hij is er al half uit...dus we denken dat hij er niet goed in zat en dus dat hij maar weinig verdoving binnen heeft gehad..hij was ook niet zo heel slaperig namelijk daarna. net is mijn nieuwe winterjas binnengekomen..ben er blij mee.. heb ff boodschapjes gedaan en lekker kwarktaart gemaakt...die nieuwe met sinasappel...ben benieuwd...vanavond lekker proeven... kleine man ligt nu op bed hoop dat hij ff slaapt kan ik verder aan mijn knutseltjes voor mijn verjaardag vast voor de kids...ben kikkers aan het maken van wc rollen haha..je moet wat te doen hebben he en je moet het goede voorbeeld geven toch....
@mariss: lekker zeg dat jullie de sleutel al krijgen maandag...neem je tijd hoor als je ons maar af en toe op de hoogte houd is het goed....
@hilli dan gaat jouw ukkie zometeen stuiteren haha @maris wat fijn zeg kan je gaan inrichten @bos jeetje zeg dat is dan ook lekker. wat heeft hij dan? of meot dat nog onderzocht worden? ja een offday is neit zo erg maar dan voel ik me altijd zo nutteloos, wil en meot eigenlijk van alles gebeuren maar krijg niks gedaan dat is dan niet fijn, maar ja laat ik meeraan toe geven he
@Kim, rustig dagje houden dan maar, Ayden nergens last van? @bos, haha succes met je kikkers Nou lekkere fout dan met je pa.. zal wel pijnlijk zijn geweest ja. Doe mij ook zon stukje taart! haha Jorick heeft er niet zon last van volgens mij maar zn temp was alweer gedaald dus ik zal wel overbezorgd zijn Met lars alles goed? @Kristel ,jij vroeg laatst of Yentle nu nog beschemt was door de bv, heb er wat over gevonden.. 'De specifieke afweer blijft weken tot maanden actief en wordt bij elke blootstelling aan dezelfde ziekteverwekker gereactiveerd omdat er ook geheugencellen zijn aangemaakt die een versnelde productie van nieuwe afweerstoffen in gang zetten.' Alleen dingen die je nà de bv bent opgelopen is ze dus niet voor beschermd. @Mariss, je hebt een hele discussie gemist.. moet je maar even terug lezen. Succes met verhuizen!
@ Bos nou dat klinkt inderdaad niet goed, wat een mutsen daar.. ik had een maagonderzoek in april gehad (zonder roesje) maar de rest om me heen had een roesje gehad, en die lagen er toch slaperig bij.. maar heeft je pa zo'n last van zijn darmen dan.. akelig!! @ Chamaro o o als je maar niet het bevallingsnieuws mist hier in die tijd! Leuk dat je al snel de sleutel krijgt, drukke tijd dan altijd. Veel succes.. enn plezier @ Hilli hihi ik snap helemaal niks van sommige woorden van jou.. dat je een bever bent? Wat is axenroos? Je bent idd goed gezind vandaag, zie in jouw berichtjes alleen maar blije smilies --> . Boefje ligt helemaal goed, typte ik vanmorgen ook nog hehe. Met zijn hoofdje in het bekken, kontje tegen mijn ribben (rechterkant) en voetjes overal trappelend rechts. Klinkt alsof jouw Frumpie ook zo ligt. Zo liggen veel kindjes. Kontje bewegen ze veel en voetjes ook, af en toe steekt er een schouder uit en krijg stompen tegen mijn blaas enzo, niet al te prettig maar goed! 't Hoort erbij. @ Kim ook al niet helemaal lekker! Maar ff goed rusten dan. Hopelijk worden jullie niet ziek. Fysio komt volgende week gewoon lekker bij mij thuis, heerlijk hoef ik de deur niet meer uit. Alleen nog als ik naar de vk moet. JA en misschien as donderdag, want ik wil shoppen
@Bos: Ocharme. Dat moet voor je vader idd veel pijn hebben gedaan kMag er niet aan denken ... @Marisss: Wat heerlijk seg, dan al de sleutel. Nog eventjes, en jullie zitten in je nieuwe huisje @Kim: Idd geef er maar eens aan toe. Gewoon niets doen vandaag, doe het allemaal morgen maar
ja hopelijk is frnak het daar ook mee eens vind het altijd zo lullig als hij hard gewerkt heeft en dan in een zootje thuis komt, gister was ik in slaap gevallen dus had ik niet gekookt toen hij thuis kwam en hij had wel honger.. slechte huisvrouw *schaam* @emma ayden had net 37,4 dus iets verhoging maar hij ligt nu lekker te slapen hopelijk word het neit erger. hij is wel wat zeurderig maar ja dat mag wel is toch
@ Kim, Ach mannen Ze hebben zelf ook handjes die ze kunnen laten wapperen hoor Ja ik herken het gevoel je wilt alles regelen maar soms heb je wel eens een dagje dat het niet lukt en niet wil... Dan had je letterlijk en figuurlijk beter in je bed kunnen blijven liggen.. Ik ga even 2 enveloppe op de bus doen en post bekijken.. Even een beetje wat doen ...
@Kim, ja dat mag ook wel es ja Een beetje verhoging dus, goed slapen doet ze meestal wel goed. jorick had vanmorgen 37,9 en na zn slaapje 37,3 dus laat maar lekker slapen. Ach joh geen zorgen maken om het huishouden hoor. Misschien gewoon wat makkelijks klaar maken?
@all: net bij de vk geweest.. ons meisje ligt dus in een stuit.. ze ligt echt helemaal verkeerd om.. ik ga nu moxa therapie doen.. Dat is een alternatieve geneeswijze.. en dan krijg ik over 2 weken weer een echo.. als ze dan nog in een stuit ligt dan word ik doorverwezen naar het ziekenhuis.. Worden 2 spannende weken.. morgenochtend kan ik bellen om een afspraak te maken bij de therapeut..