hili: hoop dat je alles nog gaat halen yvi': k zou me er ook druk om maken hoor als t mijn zus zou zijn.. t blijft toch je zus.. all: vandaag weer werken tot 17.00---> suus? morgen ben ik vrij.. ben ik wle blij om.. ben me toch een potje moe..maar ja.. fijne dag allemaal
@ Dees Je hebt een PB! @ Rest Goeiemorgen!!!! Nou de eerste afspraak is al afgezegd, kraamvisite.. Kortom kan vandaag iets rustiger doen. Zo eerst naar de garage om mn auto weg te brengen voor de APK. ik heb gister 2 uur met mn moeder zitten bellen over van alles en nog wat, daarna kwam Johan thuis en hebben we nog even goed zitten praten (tv was notabene uit) over mn vader en de situatie. Nu ben ik net uit bed, lekker ronde crackertjes aan het eten die van Bolletje (erg lekker!!!) en heb mn heup net verdraaid.. Met het gevolg dat ik er niet meer op kan staan en een dood gevoel in mn enkel heb.. Hoop dat het weer wegtrekt @ Gaby Jij werkse! @ Hilli, Lieverd, lieverd, je zwangerschap gaat voor hoor!!! De pabo is er al jaren en loopt niet weg In ieder geval in NL niet... dus als ze in Belgie nou echt zo moeilijk doen kom je maar lekker hier hoor! Ennuhh dan kom je je eindstage bij mij lopen, dan krijg je bij voorbaat al je diploma Denk aan jezelf en vooral aan het mooie geschenk wat in je buik zit
goeiemorgen! ik kom zo even reageren, eerst even met Jorick in bad @matta, en?? ben heel benieuwd of je al getest hebt
Ik heb gisteren nog gemailed met mijn dossierverantwoordelijke en alles uitgelegd. kHeb ze echt een mega lange mail gestuurd Maar kmoest even alles kwijt. Ze zei me dat het niet zo'n goed idee was om nu de stage verder te zetten. Ze ging met het opleidingshoofd bespreken of ik de rest van de stage na januari kan afmaken. In België zijn ze over het algemeen niet zo gemakkelijk met het uitstellen van opleidingen. Je kan ook maar twee keer per jaar afstuderen. Ofwel in januari ofwel in juni. En dan nog 80% alleen in juni. Dus ik hoop dat ze het kunnen regelen. Dat zou willen zeggen dat ik nu het deel van de stage waar ik geen vrijstelling van heb zal afmaken. Maar dat zijn vooral observatieuren en zorguren. Daar moet ik geen enkele lesvoorbereiding voor maken. Dus bijna niets thuis doen, buiten en paar observatieopdrachten. Dat lijkt me heerlijk. Dan kan ik toch nog wat afkrijgen, maar 100 keer rustiger. We zullen wel zien maar kheb er wel vertrouwen in. @Kristel: Wat fijn dat je startgewicht weer in zicht is Jij komt van ver hé. @Yvi: Wat een nare situatie voor dat kleintje om in geboren te worden. En idd jij bent de Sint niet. kGa er maar niet teveel over zeggen, maar ik begrijp heel goed dat dit moeilijk is voor jou. Sterkte hoor. @Matta: kBen ook wel heel benieuwd hoor Ik heb al vrede genomen met het idee dat ik er nu met het grootste deel van de stage stop. Het enige moeilijke vind ik de school inlichten. Mijn mentor en ik waren al geen dikke vriendinnen ... Maarja, dat is eigenlijk mijn probleem niet hé. Vandaag is het hier een feestdag, dus ik kan niemand bereiken. Zal iets voor morgenvroeg zijn.
@Kristel, leuk idee om zelf kleertjes te maken voor Yentle! Ben benieuwd naar het resultaat ! Mn zus deed dat ook in haar zwangerschap en nu nog wel eens. Voel je je al wat beter trouwens? @dees, al beter? @Juffie, toch geen overbodige luxe hoor al die hydro luiers! Ik kom ook regelmatig te kort @Knarboor, wij gingen op dag 4 met hem wandelen buiten. Maar toen was het wel veel warmer natuurlijk.. ik zou gewoon het advies van je kv opvolgen. @red, lekker hoor 3 daagjes vrij! @gaby, vandaag moet je weer beginnen he, vind je het spannend? @matta, nee nog steeds niet bezig erg he? ik kan wel 100 redenen bedenken om het uit te stellen.. stom he En getest???? @Hilli, dikke knuffel meid! doe rusitg aan hoor . Hoop dat je het kunt spreiden.. lijkt me wel toch?? @Bos, schiet aardig op met je kikkers dus haha spam hier maar even een foto ervan @all, ik ben met jorick in het grote bad geweest, vind ie super leuk daarna massage gegeven en gevoed dus als hij nu niet kan slapen weet ik het ook niet meer.. Ik hoor hem nu wel weer kreunen en uitrekken dus het dutje was van korte duur geloof ik
Net terug van de VK: Baby is mooi gegroeid, ietsje zwaarder maar niet superveel.. Kleintje was lekker aan het spelen met zn handje, we kregen het niet zo goed meer in beeld.. Om mn heup moet ik wel erg goed letten!! Zoveel mogelijk rust nemen en kijken of het nog uit te houden is
@emma; euh...het lijkt of hij nu een ritme krijgt en dat is rond acht uur de fles....dan om negen uur weer naar bed...slaapt hij tot een uur of 10 en dan om 11 uur weer slapen tot 12 (als ik geluk heb)...12 uur de fles en in de middag is hij redelijk wakker...hangt beetje af of ik weg ga of niet...dan om vier uur de fles en dan vanaf half vijf slapen...dan maak ik hem rond negen uur wakker en probeer ik hem een uur op te houden en dan gaat hij de nacht weer door @juffie: fijn dat alles weer goed gaat. waarom heb jij zoveel echo's gehad?
hee meiden hoest hier? matta nog niet geweest zie ik? Zal hier aan de schoonmaak vandaag. Heb lekker uitgeslapen tot 10 uur. Vanavond heb ik kinder EHBO, morgen komt m'n moeder weer behangen, morgenavond oppassen, dus heb 't nog druk. @Juffie, fijn dat alles goed is met de kleine! @Hilli, goed voor jezelf opkomen he!
@ emma.. nou hier helemaal geen schema.. normaal gesproken krijgt ze over de dag heen om de 4 uur 120 ml en de laatste fles om half 11, 11 uur maar als ze snachts komt dan is de dag erna het schema alweer in de war .. zeker nu ze ziekerig is, ze krijgt nu elke 3 uur 100 ml maar probeer dat vandaag alweer ietsjes op te gaan bouwen.. Heeft iemand tips om snel een goed ritme/schema te krijgen??
@ukkie: kun je niet proberen om het schema overdag aan te houden en alles wat ze in de nacht komt te zien als extra? hoeveel komt ze per nacht?
Hey meiden! Zit vandaag weer lekker alleen op kantoor dus kan eindelijk weer wat meekletsen. Heb bijgelezen zonder kladblok dus ff kijken wat ik nog weet... @ discussie, pfooeee zeg! Gelukkig is dat afgesloten @ kim, super dat je al een klant hebt! Ik heb ook ooit herbalife overwogen (shakes) maar ik lust geen melk en vind die shakes daarom echt supersmerig... @ dreamer, meissie toch wat vervelend dat al die artsen weer andere dingen zeggen. Kan me voorstellen dat je daar even helemaal moedeloos van wordt! Maar al die internetartikelen die je hebt geplaatst, geven gelukkig wel hoop!! Misschien kun je een topic starten over schildklierproblemen en zwanger worden? (volgens mij is die er zelfs al!). *dikke knuff!* @ kristel, ooeehh bah M-griep!! Idd maar goed dat je nu even probeert niet teveel met Yentle te doen. Hoop dat je je gauw beter voelt. @ alle andere zieken, beterschap!!! @ matta, TESTEN!!!!!!! @ knarboor, fijn dat je je zo goed voelt meid!!! @ gaby, wij hebben hier ook heel veel moeite gedaan om onze hond zindelijk te krijgen. Over het straffen zijn de meningen verdeeld. Er wordt namelijk gezegd dat de hond dan zijn behoefte niet meer durft te doen in jouw bijzijn, omdat je hem hebt gestraft en hij nu denkt dat hij zijn behoefte niet mag doen. Bij onze hond was dat ook echt het geval! Heb je al geprobeerd hem krantzindelijk te maken? Anders moet je daar eens op googelen. Er zijn een hoop trucjes voor!! @ debby, gefeliciteerd met jullie verloving!!! @ all, sorry als ik iemand vergeten ben!! Ik moet nu ff wat werk doen. Heb zo een afspraak. Vanmiddag kom ik weer kletsen
nee idd ik ben sinterklaas niet maar dan denk ik arm kindje ik heb toen alles op alles gezet toen ik 6 weken zwanger bleek en met 20 weken had ik alles. en ja als ik nou eindelijk weer aantel dan komt ook alles er weer anders moet je of voorzichtig vrijen of je verantwoording nemen :S sorry hoor
@Ukkie, nee geen tips, hier komt het nu vanzelf wat. Rond 8 weken begon hier een beetje een schema te komen. @Dreamer, ik heb mn waardes vandaag ook gekregen tsh 0,63 en ft4 18,4 Tsh is nog nooit zo laag geweest! zat altijd boven de 2. Vandaar al die hartkloppingen. Maar het mag zo blijven, ze ging even overleggen misschien een halfje eraf ofzo. Hoe voel jij je bij zulke waardes? Ik kan me wel stukken beter concentreren, en heb het niet meer constant koud. @all hier is het schema zo trouwens; 5/6 uur voeden en weer slapen 7/8 uur uit bed, spelen, in bad/wassen 9/10 uur voeden en op bed (valt meestal in slaap tijdens voeden) 12 uur uit bed, voeden 13/14 uur op bed (wil vaak niet slapen dan) 15 uur voeden 16/17 uur op bed (slaapt maar heel even dan, half uurtje ofzo) 18 uur voeden 20 uur op bed 21/ 22 uur voeden, slaapt meteen verder. meestal 1 nachtvoeding nog maar niet altijd meer. soms schuift het allemaal een uurtje, of 2, op maar blijft ongeveer gelijk.
@ Bos, ja ik wil haar graag om de 4 uur 120 ml geveb maar dat lukt nu dus niet aangezien ze misselijk wordt van zulke grote flessen door haar benauwdheid en slijm. Dus nu dan maar weer om de 3 uur (maar als ze nu wil blijft ze slapen, dus moet haar wakker maken) vannacht heeft ze het heel goed gedaan.. om 12 uur de laatste fles van maar 100 ml en toen kwam ze om half 6 pas weer! dus ik denk dat ze nu begint met doorslapen maar dat weten we pas na vannacht.. maar wat vind jij.. door laten slapen of wakker maken nu??
@Ukkie, ik denk dat je er beter aan doet idd om haar nu vaker kleine beetjes te geven zolang ze niet fit is.
nou mark word vrijdag op zijn werk al ingeent voor de mex griep. Zij krijgen een ander vaccin nu krijg ik toch ook mn twijfels hoor. (niet alle militairen krijgen de prik maar hij had gezged dat hij een kleintje had en mocht er zo een hebben, die van de ggd duurt nog 2 weken ofzo namelijk)