goeiemorgen meiden @ukkie ik herken het ook heel erg, ayden overstrekt zich,kokhalst ook nog lang na de fles en geeft nog over soms zelfs 2,5 uur na de fles. snachts zuur wat omhoog komt wardoor hij heel ergt zijn keelschraapt. ik heb toen zantac gekregen daar bleek hij alergisch voor te zijn en toen losec en dat krijgt hij nog steeds elke avond tegen het zuur en dan de nutriton erdoorheen (johannesbroodpitmeel) als ik dat niet zou geven dan geeft hij denk ik alles wel terug @gaby dat is zeker wel even schrikken en dat is wel even een verschil he kwa grootte hier een wilde nacht gehad (ayden dan he ) hij was de hele tijd om de zoveel tidj wakker voor zijn speen, toen heb ik om 3 uur maar een flesje gegevn want ik had het helemaal gehad. was echt voor het eerst beetje boos op hem grrr. was echt gewoon aanstellerietes. hij begint ons zo uit te proberen met allerlei verschillende huiltjes maar ja het hoort erbij. en hij is nu ook vaak aan het gillen als ik ff boodschappen ga doen of de hond uitlaten ben. denk dat dat komt dat hij mij toch het meeste ziet.
@Kim, herkenbaar! Jorick doet nu ook wel als hij huilt en ik kom de kamer zodra hij me ziet stopt ie met huilen en kan ie weer lachen haha. Ik leg hem nu op bed zonder speen meestal, dan huilt ie even en valt dan in slaap, kan ie ook niet uitvallen haha Hoe is het verder met je? @de rest, sorry heb nog niet bijgelezen verder druk hier vandaag
@kristel, gelukkig gaat het beter met je! @Juffie, jeetje klinkt heftig met je been maar hoezo in het gips? @Gaby , wat eng! ik was me ook rot geschrokken denk ik
@ukkie ik heb nu nutrilon A.R (Anti Reflux) is 13 euro per pak en daar zit ook al de johannesbroodpitmeel doorheen
@emma ja haha hier gister als ik de deur onder open doe om naar boven te gaan en stil was ie echt een komiek en gister in de kinderwagen hier binnen kijkt tie heel zielig met zo'n prullipje zonder te huilen zag er zo schattig uit en dan doe je lachen en wil die wel maar dan weer snel zo'n prullipje haha echt toneelspelen
@Zingen: Waarvoor zijn ze gisteren komen zingen? Dat is blijkbaar iets dat ze hier in België niet doen Gisteren was het hier 'Wapenstilstand', daarom dat het een feestdag was. @Lynn: Mooie mannetje heb jij seg! Lekkere ogen heeft hij @Ukkie: Wat een mooie meid is Sophie. Hihi zo schattig @Kristel: Als ik die laatste foto zie, dan zie ik echt Kimo kVind dat ze veel van haar papa weg heeft @Juffie: Heftig seg, die pijn in je heup en enkel ... Hopelijk mindert het wat met de paracetamol, wss niet dat zal je zien. Maar kga toch maar duimen voor je! @Gaby: kWam die bij jou in de gang lopen??? Ik zou het uitgillen denk ik Of dat beest een schop geven. Ja kben nogal bang voor grote honden, dus tzal eerder het gillen worden. Stom verhaal waarom ... Heeft er trouwens iemand van jullie een babycook? Om het eten klaar te maken? De beslissing is gemaakt. Mijn stage wordt uitgesteld. kHeb groen licht gekregen van mijn opleidingshoofd. Er zat echt niets anders op. Ik heb de afgelopen dagen zoveel gehuild Ik was echt op, constant harde buiken en zoooo moe. Wel gek hoor. Ik zit gewoon vanaf nu thuis. kZal wss wel begin maart weer moeten beginnen, dan is hij anderhalve maand. Dus dat gaat ook wel pijn doen. Maar kmoet niet zo heel veel meer, en ik breng hem enkel naar mijn moeder of naar iemand van de familie die ik vertrouw. kBen daarstraks maar even wat kleertjes gaan kopen om mezelf te troosten Hehe. kHeb zoveel mooie dingen gezien en gekocht natuurlijk. Maar ik heb eens een vraagje. Waar hebben jullie een jasje in maatje 50 of 56 gekocht? Ik vind voornamelijk jasjes vanaf maatje 62 of 68. Maar ik moet toch echt wel iets hebben voor als we uit het ziekenhuis komen. kHeb vandaag wel een fleecejasje gekocht in maatje 56, maar dat is niet met een rits, dus kweet niet goed of het warm genoeg gaat zijn ...
@kim, ja idd! Grapjas. Jorick heeft ook echt zon zeurhuiltje als iets hem niet meer zint, als ie dan weer iets boeiends ziet is ie weer stil. @all, jorick heeft nog steeds verhoging en spuugt. heb de ha gebeld , hoef niet langs te komen maar goed zn temp in de gaten houden en of hij goed blijft drinken. Vind het maar niks
@ hilli ik heb meteen mt 62 gekocht in een jasje en dat draagt ze nu nog. Vond het zonde om veel geld uit te geven aan een jasje was ze dan maar zo kort dragen. (bij mij was t wel zomer) Bij de v&d heb je zulke jasjes in kleine maten
@hilli dat gaat heel moeilijk worden als hij pas 6 weken is, kan je niet nog its lter beginnen, hij is maar 1 keer klein en het kan zijn dat jij dan ook nog veel moe bent ik heb bij prenatal toen een jasje gekocht in maat 56 en ik heb geloof ik van noppies een kleine maat. ff kijken op internet anders
@Kim: Ik zal nog eens naar de Prenatal moeten gaan dan Goed excuus Ja hij is dan nog heel klein, maar omdat ik dan zoveel meer tijd heb om de rest van mijn stage te doen, gaat het maar over 1 dag of 2 halve dagen in de week. Dus kdenk dat ik dat wel volhoud. Valt toch nog mee hé. Eén dagje zonder? Naarmate dat het meid wordt, moet ik wel vaker, maar dan is hij al 4 maanden.
@ryanne bij ons lagen ze in de rompers buiten hihi ik heb en vestje in maat 50 heeft tie 1 keer aan gehad, echt zonde die was 20 euro @hilli dat valt wel mee ja. en dan weet je daarna ook niet beter. maar het kan zijn dat je er dan heel andes over denkt had net mijn vader aan de lijn, die vermaakt zich wel. hij was maandag naar het waterpark bij de plam eilanden geweest en dan zwem je gewoon langs aquariums met haien enzow.. wij gaan ff een filmpje bestellen via de kpn box
hill: julian had vestjes en lag in een baby wapper, misschien een idee...jasjes zitten vaak niet lekker...snpje! Gaby: das schrikken zeg! Ukkie: ik ben toen ook met Julian naar de dokter gegaan en ik dacht ook dat hij reflux had...maar ik moest hem gewoon langer omhoog houden en bedje omhoog zetten....zolang hij goed aankomt en niet te veel huilt zeggen hun dat het normaal is....ik denk ook dat er veel van jou omschrijvingen gewonen baby;s ook hebben en als je het niet vertrouwd zou ik of de dokter of cb bellen..... Hill hier geen babycook....ziet er wel cool uit maar ik hou niet van koken en wat er bij komt kijken...ja heb een staafmixer!
@hilli, jep ik neem ook een babycook ben ook van plan om zelf zn groente en fruithapjes te gaan maken. 1 dag is idd wel te doen denk ik. Mooi dat je nu wat rust krijgt dan!
@babycook was eerst ff kijken wat het was lijkt me ook wel handig want je behoud alle vitaminen en voedingstoffen en asl je het kookt of zelfs moet opwarmen in magnetron dan gaat alles eruit maar vind 119 euro wel veel geld hoor
Hoi meiden, Ik heb echt heerlijk geslapen, zonder pijn. Nu ben ik wakker en meteen weer pijn. maar goed, weer op de bank liggen en heb mezelf getrakteerd op Nibbit chippies Lig dat woonprogramma te kijken over dat ze het drastisch gaan veranderen.. Wat een puinzooi bij die mensen zeg, wel leuk dat ze in Medemblik zijn Bekend terrein! Vlak waar ik ben opgegroeid.. Een lichtpuntje ik de meubelfabrikant werkt mee! Volgende week worden al onze meubels opnieuw geleverd Ben erg blij, dus ook de slaapkamerkast die we nodig hebben voor Pulletjes slaapkamer/ afscheiding! Echt fijn! Wat betreft die klote hommel (sorry voor mn taal hoor, maar hij is zooo arghh) van de keuken, die mag pas in januari komen van ons.. Hij wilde volgende week dan wel komen, nou wij zeiden JIJ zoekt het nu maar uit. En we gaan officiele klacht indienen bij de keukenfirma. Ik heb ook gezegd tegen de keukenfirma dat ik die man niet meer in mn huis wil zien en dat ze maar een andere sturen, heb geen vertrouwen in die vent.. Beebje is vandaag hyperactief, ben voor hem wasjes aan het draaien De hydrofiele luiers 2/3 hangt te drogen.. De andere 1/3 en witte rompertjes zitten nu in de was Ben trots op mezelf
@ Hilli Ik vind het een dapper besluit van je meis!!! Het lijkt me heel erg moeilijk voor je om die keuze te maken... Fijn dat je op je familie kan bouwen en je kleine ventje straks bij hen kan brengen
ben er weer.. ben net ff 'met m'n moeder bij de jumbo geweest. heb iets nieuws meegenomen. marshmelo's voor op de boterham.. haha.. t smaakt.. uhm.. ja een beetje anders nu nog zo de was ophangen en nog 2 te gaan..