Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hellow meiden,

Ik kom even stiekem spieken... hihihi
    Ben nu op m'n werk.

Levi is hartstikke ziek, hij had dinsdag avond 38,6 koorts. :( Zo zielig.

Hij is heel erg hangerig en heeft een verstopt neusje.

Gisternacht heb ik van 3.15 tot 4.15 opgezeten en toen was hij weer om 7.00 wakker. En vanmorgen was hij al om 4.30 wakker en wilde niet meer slapen. Pfffff ben kapot.

Hoe gaat t met jullie?

2. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    Jee wat een zieke kindjes allemaal..beterschap ermee allemaal

3. @ kim dat is hier ook geweest. Net toen we aan t doorslapen gewend waren kwam ze weer. *is blij dat we dat alweer achter de rug hebben ;) *

@ oma klinkt goed wat op die site staat. Benieuwd wat je eigen internist zegt.

@ juffie rustig aan he... en anders schuif je gezellig bij aan je eigen keukentafel ;)

@ Nen jeetje das vroeg zeg!

@ bos toch een druk weekend voor de boeg. Willen hier altijd een rustig weekend maar dan is het ff dit en ff dat en voor je t weet is de dag weer voorbij

4. hey debs,

Germ wat zielig he als die kleintjes ziek zijn. Hoop dat ie snel beter is!!

5. @ nen gewoon bellen hoor, daar zijn ze toch voor...

6. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Ryanne: Ja, echt super sneu!
    En Ayden ook al ziekjes... je zou bijna denken dat het aan t water ligt. ;)

7. haha wie weet... Maar hoe kunnen we daar nu achter komen? ;)

8. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Nog een keer gaan??? hahaha ;)

9. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Bos: jij hebt een druk weekend voor de boeg zeg!

Ik ook, heb ik helemaal geen zin in maar ja tis niet anders.

Vanavond koken bij een vriendin.
    Morgen een etentje met familie van Daan die ik nog nooit heb gezien. (daar kan ik me dan enorm zenuwachtig voor maken)
    En zondag verjaardag van mijn moeder. OUwe tang! Ze is gister 50 geworden.

10. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Nog niet gebeld door de HA
    terwijl ze om half 11 zouden bellen!! Arghh!!!

11. jeetje juffie wat balen zeg. Ik zou bellen en boos worden want dit is geen gang van zaken.

@ debby dat wilde ik ook al voorstellen haha.
    Wat een oud wijf :p nee hoor, valt toch wel mee..
    Maak je niet zo zenuwachtig, gaat helemaal goedkomen. Zaterdag was je toch ook niet zenuwachtig ;)

12. hier ook aan het werk en eigenlijk veel te druk :( maar je moet prioriteiten stellen he haha

13. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    @debby: oh daar zou ik ook zenuwachtig voor zijn hoor..

@juffie: gewoon weert zelf bellen of de vk bellen.

14. juffie2008

Raak het nu echt een beetje zat... mn geduld word echt op de proef gesteld ;)

15. juffie2008

zometeen als de wiedeweer mn schoonmoeder Ohhh ik moet nu langskomen bij de HA

16. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Juffie: Succes meid!

@ Bos: Pfff nou... ik kan daar echt niet tegen. hahahah Wel grappig eigenlijk. We hebben al een kind samen maar ik heb ze nog nooit gezien.

@ Ryanne: Daar heb je gelijk in! Verbaasde ik mezelf over... hihihi :p Maar familie is toch anders he.

We komen gewoon snel die kant op, doen we het nog eens dunnetjes of juist niet dunnetjes over! hahaha :D Maken we er een groot feest van. hihihi

17. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    @ kim, balen dat je je zo beroerd voelt zeg maar gelukkig gaat het al wel beter met Ayden!

@ deb, sneu dat Levi zo ziek is.. Hoge koorts hoor!!

@ juffie, ze zouden toch moeten weten dat ze het geduld van een zwangere niet zo op de proef moeten stellen ;) Hoop dat de ha wat voor je kan betekenen!

@ ryanne, succes op het werk!!

@ all, hmz ik begin ook alweer meer te hoesten. Was er net helemaal vanaf, werd vriendlief flink verkouden en veel hoesten. En nu lijk ik ook weer te beginnen. Als het maar geen m-griep is. Ben benieuwd trouwens wat er gebeurt als blijkt dat hij m-griep heeft, of ze hem dan wel of niet uitzenden of dat hij misschien later gaat.

28 november hebben we trouwens een speciale dag in de jaarbeurs voor relaties van wie de militair tijdens de feestdagen weg is. Erg leuk! Optredens van nick&simon, jan smit en wat andere artiesten. Ben nooit zo van Nl-talig, maar Nick & Simon vind ik wel leuk want die liedjes stuurde mijn vriend steeds tijdens de vorige uitzending. Met zo'n liedje gaf hij me toch de lieve woorden. Zal dus wel janken geblazen worden daar haha. En we mogen een groet (van max 60 sec, samen met zijn ouders!!) inspreken en die krijgt hij op dvd... Er worden ook 3 televisie-uitzendingen gemaakt van groeten, opnames en speciale verhalen... Misschien kom ik nog wel op tv haha, maar zal wel niet want heb geen bijzonder verhaal...

18. @ nen dat klinkt leuk zeg! Ze doen wel veel voor de 'achterblijvers' geloof ik he..
    Balen van je kou! Maar met dit weer is het lastig om er vanaf te komen.

@ debby idd niet dunnetjes ;) helemaal los haha

19. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    @iedereen met zieke kindjes beterschap!

@Debby, langs de ha geweest met levi?

20. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @juffie succes meid.

@debby ah gos wat zielig, is wel erg hoog he, ayden had gelukkig 37,6 als hoogste en nu weer 37 dus dat is goed, is levi wel gewoon naar de opvang. hier mag dat namelijk niet als ze zo'n koorts hebben.
    succes met je schoonfamilie, zal vast wel goed komen ;)

@ryanne ja dan maar hopen dat het hier ook weer overwaaid he :D

@nen dan missen wij die show :( want mijn vader is 23 december trg en mijn broertj gaat weer in maart. wij hebben 6 december weer een thuisfront dag maar stelt neit zo veel voor.

ik heb net wat gegeten dus voel me ietsje beter maar ben gewoon beetje vermoeid denk ik.

Share This Page