@ ryanne, is inderdaad erg lastig! Vriendlief was eerst verkouden, daarna ik, nu hij weer en nu begin ik ook. We blijven elkaar aansteken haha. Ach, zo heb ik straks nog even een herinnering hahahaha. Ja ze doen wel veel voor de thuisblijvers, maar toch moet ik opmerken dat het dit keer erg slecht is geregeld. We wisten gisteren pas hoe laat hij moet vertrekken. Ook is er 31 aug een thuisfront informatiedag geweest en dat wisten we pas een paar dagen van tevoren dus kon ik al niet mee. En die brief die gisteren kwam over 28 nov moest ik op reageren vóór 14 november... Als ik het antwoordformulier terug had moeten sturen (gelukkig kon het via internet) was dat nooit op tijd geweest. Zo, einde geklaag. Sorry dames. Ben gewoon niet zo gezellig omdat ik gestrest ben dat vriendlief bijna weg gaat...
hello Nen: Ik heb toen wel een echo gehad om te kijken of het weg was...maar julian was er toen voor indeplaats gekomen! Debby: hoe is het met Levi....ziekjes waar is hij nu? Juffie: mijn water is gebroken met 35 weken en als ik druk zetten dus perste kwamen en er golven warmachtig water uit....En hoop het niet voor je en dat de pijn maar snel mag zijn! Bos: lekker actief jij!! Wat een zieke kinderen hier...gelukkig is Julian nog niet ziek geweest *klopt af* alleen verhooging toen zijn tandje door kwam!!! uhhh nu ben ik het kwijt! Ik moet Julian gaan wegen!!! Hij was afgevallen en met een fles extra kijken of hij wel is aangekomen,..maar ik denk dat het kwam omdat hij een tandje heeft gekregen dat hij niet zo goed at.....ja snap ik wel want als wij tand pijn hebben willen we ook niet eten!!! tot straks!!!
@ kim, je mag wel mee hoor Ik heb opgegeven dat we met 4 volwassenen komen omdat ik eerst mijn moeder had gevraagd. Maar die heeft daarvoor nachtdienst gehad en kan daarom niet mee. Dus we hebben nog 1 plekje over
@ lynn, hmm zou wat zijn als dat hier het geval was haha. Dat zou wel mijn pijnlijke borsten en af en toe misselijk verklaren 's morgens. Maar ach, ik ga nu mn ongi eerst maar eens afwachten. Ff kijken of dat een beetje op gang komt want ik heb eigenlijk niet de hele kuur duphaston afgemaakt...
@lynn gelukkig dat hij nog nooit ziek is geweest, lekker zo houden @nen wanneer gaat hij eigenlijk ? vind het echt rot voor je
@ kim, volgende week dinsdag. We moeten om 6:45 's morgens in Eindhoven zijn... Dat wordt een kort nachtje
@nen jeetje dat is al snel voor zoiets ben je nooit klaar he. ik weet ook nog dat we zo vroeg daar meosten zij en vanuit maastricht is het nog wel een dik uurtje dus waren we om 5 uur wakker geloof ik. gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend? welk kamp gaat hij eigenlijk heen?
Wow jullie gaan weer snel! Nen: Klinkt leuk! Veel plezier alvast. Emma: Nee, niet naar de huisarts geweest. De koorts is gezakt, hij is alleen maar verkouden en nog wat hangerig. Kim: Nee, Desiree past nu op Levi... Dus hij's onder de panne! hihihi Levi gaat vanaf volgende week vrijdag naar de opvang. Lynn: Verder gaat t heel erg goed met Levi! Hij groeit goed, is vrolijk en als ik hem een dagje niet heb gezien kan hij alweer zoveel nieuwe dingen. Echt verbazingwekkend.
@ kim, weinig plannen voor dit weekend eigenlijk. Gewoon lekker samen zijn Voor ons is het ongeveer 2.5 uur rijden naar Eindhoven. Hij gaat naar Kamp Holland.
@Debby, ok ik moet van de ha langskomen als de temp 38 of hoger word en als hij zich anders gedraagt. Gelukkig nog nooit gebeurd. Gelukkig is hij weer aan het opknappen. naar he als je kleintje ziek is @nen, ja eind rijden idd... maar ja helaas moet je altijd naar eindhoven. Geniet nog even lekker van jullie weekend. Mischien ook wel fijn om nu juist gewoon thuis te zijn samen.
@ emma, de vorige twee keren zijn we naar Schaarsbergen gegaan. Daar had hij zich nu ook voor opgegeven maar er was te weinig animo voor die locatie waardoor iedereen nu naar Eindhoven moet komen. tis ook een vage brief want ze moeten melden om 7u maar ze moeten wel allemaal een kwartier van tevoren aanwezig zijn. Ik vraag me dus af of we dat kwartier alleen hebben om afscheid te nemen....
meiden, ik ga er vandoor! Moet zo naar drachten... Ik denk dat ik tot volgende week woensdag niet meer online kom. Fijn weekend alvast!! Liefs
@ Emma: Als zijn temp langer hoog was gebleven had ik wel aan de bel getrokken... Maar nu zag ik daar geen noodzaak toe.
@nen: sterkte meid volgende week dinsdag @all: zo mijn tuin is weer aan kant..winterviolen zijn gepoot...altijd weer een fijn gevoel he als iets klaar is...
@debby: haha ik wil wel ff langskomen... ik had al een hele hoop gedaan in de tuin maar kon allemaal niet in 1 keer in mijn groene container dus heb het verdeeld over 3 keer en nu is alles klaar....*beetje trots op zichzelf *
Helemaal leuk! Nadeel is dat ik een balkonnetje heb. En wel bakken heb hangen... maar dan bevriezen de worteltjes toch?
hee meiden hoestie hier? kon heel lang geen bericht plaatsen. Wordt steeds uitgelogd ofzo terwijl ik net inlog. Nog een beetje in de war hier ofzo. Voel me beetje grieperig... dus benieuwd wat dat gaat brengen. Hou 't wel in de gaten en bij koorts trek ik gelijk aan de bel. Temp. is nu 37,2. Was gisteravond ook al wat hangerig maar na een pcm trok dat wel weg. Zal eens even wat gaan eten en een poging doen om wat in huis te doen. moet ook nog boodschappen hebben... naja vanmiddag maar zien van hoe en wat.