@Debby, hier staan ook nog zomerplantjes in de tuin maar een groot deel bloeit nog. Wat dood is is er al wel uit en daar staan al winterviooltjes. Brr... wat een zieken zeg! iedereen beterschap! Nog liefhebbers voor een tosti?
@debby: winterviolen kunnen tegen het vriezen...hangen hier ook in potten aan de schutting @red: lekker tosti
even inbraak Nen wil je vast veel sterkte wensen in de tijd dat je vriend weg is. Mijn zwager zit ook in Afghanistan en vorige week was daar de thuis frontdag is mijn vader mee geweest. De volgende maand gaanw ij mee!!! Maar zal wel moeilijk voor je worden hopelijk zijn de maanden zo om! weet niet hoelang hij moet 4 maanden ook of niet? Maar sterkte in die tijd meis !!! uitbraak
@ Red: Lekker een tosti... Heb geen brood bij me. Stom ik ben gister bij de intratuin geweest. Ook echt niet aan gedacht. Dom Dom Dom
Ego modus aan: Goed, ik kwam dus bij de HA en vertelde van de nattige klachten en de steken in mn buik.. Huisarts vertrouwde het niet gaf een potje en of ik even de nattigheid wilde opvangen.. Met moeite (was net 3 keer naar de wc geweest) 5 druppeltjes opgevangen en wat bleek.... BLAASONTSTEKING!! Nou mn ogen rolden bijna uit mn oogkassen, nu zijn we al 3,5 week bezig met die rotblaasontsteking en nu weer!!!! Toen mn heup bekeken, niet gebroken niet uit de kom maar een spier die duidelijk in de knel zit. Er moet therapie voor mn bekken komen maar is nu veels te pijnlijk. HA heeft Gyn. gebeld, Woerden zei dat ik niet hoefde te komen voor morfinespuiten maar dat ik thuis gewoon aan de morfine mag.. Dus tabletten meegekregen vandaag een hele minimale dosering morgen mag ik iets meer. Maar zodra de baby minder beweegt of als ik het niet vertrouw moet ik zonder aarzelen de VK bellen en meteen naar Woerden rijden... Als het wel goed gaat dan moet ik dinsdag weer naar de HA voor controle. Al met al bijna een uur bij de HA gezeten, maar met een goed resultaat.. doos morfine, antibiotica en laxeermiddelen.. Ik ga zometeen maar weer liggen, eerst van die harde buiken zien af te komen!! Ego modus uit
*Oproepje* Wie heeft er zin om te komen stofzuigen bij Juffie, Juffie stoort zich aan de vloer... Beloning: Lekker koekje en koppie thee
@emma is idd naar als een kleind kindje ziek is @juffie nee he neit weer. je lijtk mij wel. ik had precies hetzelfde ook 3 weken bo en zoveel antibiotica ik zou toen ingelied worden met 38 weken als het nog neit over was maar gelukkig is het wrl over gegaan. plas je ook bloed?? sterkte @debby oh haha de sugoraat mama hopelijk knapt hij snel op @nen ik geloof dat ze pas veel later door de deuren moeten, mijn broertje geloof ik 8 uur want hadden nog een heel uur, maar weet neit of dat fijn is je ziet al die mensen huilen en afscheid nemen op een gegeven moment denk je.. ga nu maar dan heb je het gehad @red niet ook ziek worden he *doet haar mond kapje op want anders besmet ik nog meer mensen en gooit er een paar naar de rest * ging net de bel, is het iemand van de hondenbelasting. hond rend naar buiten!! OEPSSS haha. moeten we dus maar snel aanmelden nu we betrapt zijn ghihi vind het echt belachelijk dat je meot betalen voor een hond grr kan me daar zo boos om maken. waarom moet je betalen voor een ander levend wezen waar je voor zorgt. en dan is onze hond zelfs nog kleiner dan en kat... straks mag je nog gaan betalen als je kinderen krijgt..
@ Kim Hondenbelasting? Wat krijgen we straks hamster en goudvissenbelasting? Het is toch voor jullie een lichamelijke "belasting" dat je een hond hebt.. Je zou geld toe moeten krijgen Ik ga even een uurtje snurken.. Ciao! Ik zei al: Ben vandaag erg lui!!
@bos zozo dat is best lang, eergister had ayden 4 uur geslapen van 12 tot 4 smiddags, normaal zijn dat echt hazeslaapjes zoals vandaag. max een uur
@ Juffie: Sterkte meid!!! @ Bos: Lekker hoor! Is hij nu zeker lekker vrolijk. @ Kim: Ja, surrogaat mama! hihi ze moet toch oefenen he?!?
Nog 1 1/2uur en dan heb ik weekend!!!! Joehoe! Lekker bij een vriendin koken... bloemkool met kerriesaus, aardappels en schnitzel. Jammie
*bos neemt een aanloop en springt er ook bij in bed * @debby: nee hij is met het verkeerde been uit bed gestapt volgens mij....