Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @debby laat het frank maar niet horen dan kom ik hier ook aan het schnitzel maken.
    ja kan desiree idd oefenen met levi :D

ik heb net op 3 vacatures gesolliciteerd. ik vind het maar niks zo niks aan uren te hebben en herbalife brn i kwel mee begonnen maar daar heb ik momenteel geen vast inkomen mee en wil eigenlijk wel wat meer centjes hebben.
    ik heb op een activiteitenbegleidster bij een verzorgingstehuis gesolliciteerd, een vacature bij blijf van mijn lijf huis in heerlen en een begeider bij ouderenzorg.. ben benieuwd.

2. Hilli

Hilli Fanatiek lid

Dec 26, 2007
    1,864
    0
    36
    @Babycook: Ik heb hem op mijn geboortelijst staan :D Hehe, zie wel of iemand hem koopt. Zo niet, ik krijg ook een hoop cadeaubonnen en 10% van wat de mensen van die lijst kopen. Dus ik betaal hem zelf niet :D

@Dreamer: Wat fijn dat je nu echt iets waardevols en duidelijks in je handen hebt :) Daar kunnen ze niet veel tegenin brengen hé.

@Kim: Hondenbelasting???!! Wtf? Dat meen je niet? Daar heb ik echt nog nooit van gehoord! Hoe stom is dat? En voor een kat? Moet je daar dan ook belastingen voor gaan betalen?
    Hopelijk komt er iets positiefs uit de sollicitaties voort!

Jeejte, mijn mannetje ligt echt super hoog. Niet normaal. Hij ligt echt helemaal bovenin mijn buik, lijkt nog dwars ook. Net of hij eruit wil. Wel niet zo'n lekker gevoel voor mijn ribben.

3. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Kim: Goed bezig!!! Blijf van m'n lijf is een goede organisatie. Lijkt me mooi om voor te werken.

4. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @hilli nee voor katten niet maar vind het dus ook echt belachelijk dat je voor een hond moet betalen vandaar dat we dat dus voorheen ook niet deden
    kan me het gevoel nog herinnere, is idd niet prettig als de beeb zo hoog ligt

@debby nog ff en dan heb je weekend :D jij wou toch eigenlijk ook spw werk gaan doen??

5. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

Sep 9, 2008
    2,622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    jeuh... ben geslaagd voor mijn BHV :D had voor de theorie een 8 en voor de praktijk een 7,5.. :D ben er zo blij mee :p

Nu inderdaad lekker verlof.. hebben wel een druk weekend maar daarna lekker rustig aan doen :D eindelijk .. :p
    Voelt best raar :p

@hillii: jij ook al last van je ribben.. ik ook.. vreselijk.. en vooral als ik iets te rechtop zit..

@kim: ik hoop dat je ergens word aangenomen.. waar gaat je voorkeur naar uit??
    Wij betalen hier ook hondenbelasting.. vind het ook belachelijk.. want je moet wel overal poep opruimen als je ze uit laat.. en je mag ze nergens los laten lopen. Ga eens een klacht indienen.. vind dat ze best ergens een bos mogen afzetten waar de honden los mogen lopen.. betalen we meer dan genoeg voor..

@juffie: fijn dat ze je eindelijk geholpen hebben :D

@all: ben er nu vandoor.. ga even boodschappenlijstje maken en dan boodschapjes doen :p hebben een nieuwe jumbo dus zal extra veel tijd kosten.. ken de weg er nog niet :p

6. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Jep zou het wel heel leuk vinden. Maar als ik nu die opleiding ga doen dan missen we echt veel inkomen. En ik ben er nu al zo op achteruit gegaan. :(

Nou ik ga lekker naar m'n jochie!

Doei allemaal!!! Tot snel!

7. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    @suus, gefeliciteerd dat je geslaagd bent!

ben er meteen weer vandoor, spitsuur ;)
    fijne avond

8. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    @debby, beter dat je gewoon oppas hebt eerst. fijn weekend he

9. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Is er nog ruimte in bed? Dan plof ik er ook naast ;)

'k Heb net een afspraak gemaakt voor een 3D/4D echo, had een kortingsbon gekregen, nu totaal incl. foto's en dvd voor 90 euro. 25 nov. dus dat schiet al mooi op. Volgende week donderdag kon ook maar was heel vroeg 's avonds en ben alle andere avonden ook al weg.

M'n temp. was net om half 5 37,5 en heb om 3uur paracetamol gehad. Voel me niet heel erg ziek maar beetje grieperig gevoel. Maak me er normaal nooit zo druk om maar wil met de kleine geen risico's nemen. Wanneer zouden jullie de vk bellen?

10. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    @Suus, gefeliciteerd!
    @Hondenbelasting, hier gelukkig niet. En hoef de poep ook niet op te ruimen, mits hij het natuurlijk gewoon netjes in het gras naast de weg doet he ;)
    @Kim, hopelijk word je ergens aangenomen!
    @Juffie, zit je niet mee zeg!

11. Hilli

Hilli Fanatiek lid

Dec 26, 2007
    1,864
    0
    36
    @Red: Als je temperatuur hoger wordt, en je voelt je slechter, zou ik toch wel even bellen hoor. Je weet maar nooit. Je kan beter wat te voorzichtig zijn.

@Suus: Mag ik nu eens een stomme vraag stellen :) maar waar ben je voor geslaagd? :D Ik ken BHV alleen van het basisstof, verrijkingsstof, herhalingsstof model, maar dat is al een beetje beroepsmisvorming :D kDenk niet dat dit iets met jouw examen te maken heeft :)
    In elk geval proficiat :D

12. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @ryanne nog niet naar huis??

@red oh wat leuk :D dan ben je ongeveer 29 weken toch. ik heb er een gedaan met 28 weken we moesten wel nog een keer terug komen maar wat we aan beeld hadden was heel mooi en als ik hem nu bekijk dan lijkt het er sprekend op :D hopelijk ligt jullie ukkie er wel heel mooi voor

@suus gefeliciteerd met het behalen van de examens. je zal wel opgelucht zijn. idd ze moeten dan wel wat ruimte maken enzo voor honden.
    mijn voorkeur gaat uit naar activiteitenbegeleiding met ouderen die lichamelijk op geestelijk een beperking hebben.

@debby het is idd neit makkelijk om iets erbij te doen maar er zijn avondstudies en deeltijd maar dnek dat dat idd nu teveel is. fijn weekend meid.

13. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    vervolg... plaatst opeens het bericht zonder erop te duwen grr..

wij hadden noodles met vis en hot curry saus gegeten maar werd echt kotsmisselijke rvan dus heb nu boerenkool met kaas erover in de oven staan.

14. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Zo doornroosje is weer wakker.. Jeetje wat heb ik liggen SPACEn in mn bed (rare dromen!!!).. Ben even vergeten hoe heftig morfine eigenlijk is..
    Pulletje was ook erg rustig terwijl het zijn gekkenuurtje hoort te zijn, misschien ook stoned?

Ik werd om 4 uur wakker omdat iemand aanbelde beneden, nou ik keek ff op de videofoon had het gezicht nog nooit eerder gezien dus ben weer lekker in mn bed gekropen :d
    Nu werd ik ineens wakker, en dacht aiks zometeen komt manlief al thuis en heb nog geen eten gehaald.. We gaan pannenkoeken eten, moet alleen ff een appeltje hebben.. Voel me alleen nog erg stoned en zo staan mn puppilen ook, dus twijfel of ik zal lopen met mn krukken (is al een crime, laat staan nu) of even met de auto heen en weer scheur (ook niet erg handig als je reactievermogen niet optimaal is)

Kortom we gaan voor antwoord C, bedelen bij de buren haha!

Wat betreft ons bed, we hebben een bed van 220 bij nog iets, echt abnormaal groot, dus wel kunnen wel met alle meiden van het forum er in ;) En dan liggen we allemaal nog riant!!! Een beetje gek hoor zomaar bij mij in bed springen ;) Kijk aan de keukentafel zitten, okey, maar in bed ;) Wat moet manlief daar wel niet van denken... allemaal zwangere/ net uitgezwangerde dames in zn bed...

Ik zag iets over sollicitaties, wauw, wat lijkt me dat heftig bij een blijf van mijn lijf huis, maar wat zal het ook een mooie baan zijn. Gewoon dat je mensen ziet opbloeien en kan helpen met het verwerken van een moeilijke tijd.. Go for it girl!!!

Verder heb ik Kristel en Desiree vandaag nog niet gezien... Hebben zij zich officieel voor vandaag afgemeld ;)

15. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

Sep 9, 2008
    2,622
    0
    0
    Cuijk
    @hilli: BHV is BedrijfsHulpVerlening :p dus dan leer je wat je moet doen bij brand, botbreuken, Reanimatie, enz

@juffie: wel lekker dat je even zo lekker hebt kunnen slapen.. dan kom je toch even helemaal bij :)

@kim: hoop dan dat het die word. die activiteitenbegeleiding :p

@all: ik ben er weer vandoor.. de boodschappen zijn binnen en opgeruimd maar gaan zo bij mijn ouders eten :p dus kunnen we weer weg :p
    Daarna een halloweenfeestje :S van pascals nichtje.. (zo geen zin in.. maja :p Denk dat mijn rug al vroeg erg veel pijn doet ;) )

16. juffie2008

@ Suus

Hahah wat ben jij slecht ;) Beetje misbruik maken van je zwangere situatie.. Oh oh oh, dat zou ik nou nooit doen ;)

Is je verlof nu in gegaan?

17. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

Sep 9, 2008
    2,622
    0
    0
    Cuijk
    ja mijn verlof is begonnen :p eindelijk :p heb er al zin in :D
    Soms mag dat :p misbruik maken :p (doe ik bijna nooit anders want wil niet als een zeikerd worden afgestempeld :p )

18. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @juffie hopelijk heeft de kleine er neit zo'n erge last van

@mum ben je alweer thuis??

@ja ik hoop het ook maar ben al zo vaak teleurgesteld dat ik er soms neit meer in geloof of op hoop als je snapt wat ik bedoel.

ik ga ff bankhangen. morgen ga ik met mijn moeder al om half 8 richting (in de buurt van) arhnem. we hebben een bijeenkomst van herbalife ben benieuwd hoe dat zal zijn.

19. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

Sep 9, 2008
    2,622
    0
    0
    Cuijk
    ja snap het wel.. maja wie weet heb je deze keer geluk :p

20. juffie2008

@ Suus

Yeah verlof!!! Doet een verlofhupsje samen met Suus!!
    En ach inderdaad, 1 keertje misbruik van je situatie maken mag best hoor ;)
    Ik denk dat iedere zwangere vrouw dat wel een keertje doet :D

Ik krijg manlief niet te pakken.. hmmmsss... heb geen zin om pannenkoeken te bakken hahah, dacht misschien kan hij voedsel meenemen.. Plus dat ik zin heb om vanavond een leuk dvdtje te kijken op de bank, dacht misschien kunnen we een combi van de Maccie D. doen met Saturn.. Maar hij neemt niet op..

Share This Page