Wat is te jong, ik vind 22 niet jong hoor? Je gaat voor een kindje als je er klaar voor bent. Bij mij heeft dat dus langer geduurt dan bij jou. Ik heb pas sinds vorig jaar de wens. Ik zou zeggen als jij en je mannetje ervoor willen gaan, nou dan gaan jullie ervoor. Het is jullie leven en jullie keuze.
thnx wendy dat vind ik zelf ook wel maar ben toch een beetje bang voor de reacties, ik wil gewoon graag dat iederen het leuk voor ons vind, omdat we het zelf ook zo leuk vinden maar weet gewoon niet zeker of iedereen dat zal vinden maar je hebt gelijk...tis ons leven! haha
ah wateen teleursteelling weer he.....erg is dat he om dat rooie te zien.....pandabeertjuh voel me nog steeds niet lekker in me buik
@Agneta: dan liepen we samen in de mediamarkt Wij gingen kijken voor een tasje voor mn camera en een navigatie systeem. En ja, in dezelfde mediamarkt als jou @Panda: ahh nee meis Als het vanacht doorbreekt morgen meteen weer beginnen met de pil he (als je dat nog gaat doen dan!) Ik blijf voor je duimen! @Sterretje: aghhh zielig he zo Toen mijn kat gesteriliseerd was kwam ze 3 dagen dat reismandje niet uit. En het erge was .. ze was zwanger toen het gebeurde! De dokter heeft gewoon de kittens gedood en is door gegaan. Ik was echt mega kwaad op hem! (ze was nog geen 9 maanden, vroege kat dus ) En fijn dat je kapsel gelukt is Lekker gevoel he Heb je er foto's van gemaakt voor jezelf? Ik zou echt zo met je willen ruilen Zou zo graag weer alles willen regelen en ernaartoe kunnen leven. Heerlijke tijd was dat! Aldus oma @Sammie: jeetje een maagzweer, das niet niks zeg! Wist je dat je dat ervan kon krijgen? Hoop dat de meds snel aanslaan en je niet nog vaker ziek ervan gaat worden. @Alle nieuwe: welkom En voor iedereen: IK GA DEZE RONDE ZWANGER WORDEN! En denk van een tweeling ... Er zaten namelijk net 2 ooievaars op 2 lantaarnpalen tegenover elkaar. Ik zag ze en schreeuwde meteen: wij gaan deze ronde zwanger worden! Mn man was niet blij, die had barstende koppijn Ik zit al maanden op een teken als dit te wachten. En nu weet ik het gewoon zeker Maar 2 dagen klussen rond mn ei ipv 5 voor mn ei. En 2 ooievaars. Oma gaat zwanger worden \/ En ik duim voor mezelf dat mn ei op dag 16 komt! Meeste kans van slagen dan! (dag 16 oogoperatie, dus dag 17 zal m niet worden voor een klus..)
welkome sannehai......succes met alles.... en trouwens je moet zelf weten wat je doet met je leven ga ervoor want zoals je leest kan het nog een lange weg zijn......fff zelf al een half jaar bezig
thnx lili20 dat is ook zeker zo, hoe eerder je begint hoe eerder je weet of het lukt en of er misschien iets niet helemaal goed werkt ofso.. ik hoop dat als ik zwanger ben dat ik hier dan ook veel hulp van zal hebben met vragen enal, khep namelijk geen ouders meer en mn vader was opnieuw getrouwd met een hele lieve vrouw, maar die is zelf ook nog nooit zwanger geweest, dus die weet daar ook niet te veel van! en ik ben de eerste in mijn vriendengroep die er zelfs aan denkt. groetjessxxx
@ sannehai....ik heb precies het zelfde als jou meegemaakt....dat is toevallig....kunnen we mekaar ook goedd begrijpen
ja lijkt me namelijk egt niet zo leuk als wij dus niet eens kunnen vragen van mam hoe was dat bij jou...
ja is heel erg......mis haar nog elke dag het is nou bijna 2 jaar gelden en bij jou? was ze zieki? mijn moeder wel
mijn vader was wel ziek, die is nog niet zo lang geleden overleden, afgelopen mei... mn moeder al wat jaartjes geleden, was depressief enal...heeft zelf de keuze gemaakt..
ow wat erg zeg..... moeilijk he...en dan helemaal met kindjes krijgen.. je wil ze toch dat ze ook opa en oma kunnen zeggen en ze graag laten zien....woon je wel op je zelf dan samen met je man \vriend?
ik woon samen met mn vriend, ook nog niet zo heel erg lang vanaf maart... we waren net allemaal met het huis bezig enal toen het bij mn vader gebeurde. bij mn vader ist heel snel gegaan, hij is maar 10 weken ziek gweest...daarvoor Nooit iets gehad, altijd 2x in de week gesport... tleven is soms zo oneerlijk... dan denk je toch dat je al een x aan de beurt geweest bent.. maarja. zeker moeilijk met kindjes krijgen, ik praat dr nu ook met een praatman over om alles beetje te verwerken, en ook over planning van kids enal, wantja wat je zegt je wilt gewoon dat ze ook een opa en oma krijgen van je eigen kan...ik heb dan nog wel een oma ( de vrouw van mn vader) maar das ook niet helemaal hetzelfde.. mn vader had ook een kaartje voor ons allemaal speciaal gemaakt, op die van mij stond dat ik kindjes moest maken met mn vriend omdat wij hele goede ouders zouden worden....hij wou ook graag opa worden, dat weet ik zeker.. hoe is het bij jou gegaan dan..? en met je vader?
mijn moeder was ziek al 7 jaar kanker.... laatste week ging het snel....toen ze het kreeg was ik zelf 12 jaar dus weet er niet meer veel van.. mijn vader leeft nog wel....had 2 maand nadat mijn moeder overleden was een andere vrouw en daar woont hij nou ook mee samen toen dat gebeurde ben ik het huis uitgegaan.....ik was toen net 18 ben nou 20 en mijn vriend 23 en we willen heel graag kindjes eigeniljk vorig jaar al maar ik vond mezelf te jong...dus ben ik januari gestopt met de pil.....ik wil zo graag heb zelfs al paar kleine dingetjes gekocht......