@ Dreamer: ze drinkt superveel... ze heeft vandaag 4 flessen op van 210cc, als ze nu nog een fles zou krijgen, krijgt ze weer 210cc (met minder neemt mevrouw geen genoegen) en heeft ze dus meer op dan ze zou mogen (vind ik niet zo erg, maar het CB wel haha) misschien moeten we het inderdaad maar gewoon proberen... hihi ik heb geen tas meer, heb altijd de luiertas bij me... en daar stop ik dus ook alles in wat ik moet hebben, maar gisteren ging ik dus even snel zonder Dimara mee naar de supermarkt, en juist wat vergat ik... mijn portomonee want die zat in de luiertas! Ik ben er vandoor... lekker naar bed Slaap lekker allemaal!
dreamer: haha een nephand all:spuiten deed me echt erg zeer.. denk dat deze behandeling erg zwaar gaat worden zo. heb al eventjes moeten huilen...
hee meide weten jullie al of matta zwanger is zie er niet echt iets over en ben druk geweest ik ben vandaag ongesteld geworden denk ik mijn menstruatie zou pas eigenlijk dinsdag moeten komen maar gisteren (vrijdag) verloor ik wat donker slijm.. en vandaag alleen maar zwart bloed veel minder dan normaal weet iemand wat zwart bloed kan betekenden het is echt zwart vind het vreemd heb ok voor zekerheid een test gedaan maar niks :S:S heb ok weer last van koppijn en mn voor hoofd saat vol beultjes... zometeen kadootje in yvi der schoentje doen ze is al 3 x na beneden gekomen of die al geweest is haha
@ Gaby Lieverd, wat vervelend dat het spuiten zo'n pijn doet.. Dikke knuffel!!! Lijkt me zo naar dat je weet dat het een zware behandeling wordt.. Hopelijk is het allemaal voor een mooi doel.. Wij hadden eters, we hebben gegrilled/ gegourmet was erg gezellig tot ik ineens uit het niets heel misselijk werd. Moest naar de wc rennen, en blegh.. Nu heb ik dus weer honger, niets is binnen gebleven.. Ik zit nu maar chipjes te eten hahah. Het ruikt hier in huis nu wel naar de grill, de dag erna is het altijd zooo vies dan he? Ben nu helemaal niet moe, zal zo wel komen als ik de morfinepil inneem. Ik heb trouwens vreselijke jeuk/ uitslag op mn buik en borsten. En ik heb het idee dat ik een heel heel heel klein beetje slijmprop ben verloren, was een beetje groenige afscheiding Fijne nacht meiden!
yvi: vind dat zo schattig he.. dat kinderen gewoon niet gaan slapen en kei vaak gaan kijken of er al iets in de schoen zit. juffie: als je beebje nu nog een weekje blijft zitten.. dan mag hij komen.. dus nog ff geduld... all: k voel gewoon nog steeds waar k gister geprikt heb.. volgens mij heb k echt een spiertje ofzo geraakt.. k zie nu erg op tegen vanavond.. nog maar ongeveer 36 x spuiten incl. de puregon....
@Mum: en heeft ze doorgeslapen? @Yvi: balen meis. Zwart bloed is gewoon oud bloed. @Juffie: kan het niet door de morfine komen dat je die jeuk hebt? @Gaby: dikke knuffel meis. Kan iemand anders de spuit niet zetten vanavond? Misschien dat je er dan iets minder last van hebt? Want nu ga je elke keer banger zijn. Kan je het niet verdoven met een ijsklontje? Dus ijsklontje erop, even wachten, prik derin en meteen ijsklontje er weer op. Sterkte meis!
@ Gaby: Ow meid, dikke knuff hoor!! mijn duimen draaien weer overuren dat het raak MOET zijn deze maand! dan ben je er vanaf! misschien een raar advies maar van VSM hebben ze arnikind vallen en stoten zalf... een vriendin van me smeert dat altijd bij haar kids op de plekjes van de prikjes en dat verzacht, misschien voor jou een idee? @ Yvi: Zwart bloed?? lijkt me oud bloed maar k vind het wel vreemd... @ Juffie: Balen dat je weer zo misselijk bent geweest zeg! maar uhm groene afscheiding?? weet je zeker dat het alleen afscheiding is?? als het kindje in het vruchtwater gepoept heeft is het vruchtwater namelijk ook groenig, vandaar dat ik het vraag!
@ Dreamer: haha nou we zijn dus gewoon naar bed gegaan maar we lagen allebei nét te slapen en toen werd ze wakker om 23.30 uur, dus toch maar haar flesje gegeven en weer naar bed gebracht... vanmorgen werd ze om 7 uur weer wakker!
dreamer en mum: bedankt voor de tip.. k ga vanavond maar eens met een ijsklontje proberen.. die hebben we in huis.. hoop dat t helpt.
@ Gaby: IK hoop ook voor je dat het helpt... en anders zou ik even contact opnemen met de HA ofzo misschien heeft die goede tips...
he meid Bedankt voor jullie reactie Ja ik vind het zelf erg vreemd vooral omdat het vorige maand ook al was en maar 1,5 dag. En nu weer en wederom weer niet veel. Yvi is beledigd het paard had met zn water geknoeid waardoor der kado beetje nat was Haha
hoi meiden ik heb gister een lange dag gehad ben met mijn moeder naar een workshop van herbalife geweest en er was een gastspreker uit canada dat was de jongste charmain's member van herbalife hij was 37 en verdiend echt een paar ton per maand en doet het nu 11 jaar, dat is echt inspirerend hoe die het aanpakt en dan weet je gewoon dat het mogelijk is om er geld mee te verdienen want de producten zijn goed en hetzelfde en het marketingplan ook het enige wat variabel is, is jezelf was dus een hele boeiende dag. frank had voor het eerst een hele dag een papa dag ik had ayden wel super erg gemist had hem nog nooit langer als 4 uur niet gezien en nu was het bijna 13 uur. lang dus.. ga is ff wat trg lezen
@ Kim Fijn dat de dag een succes was!! Lijkt me ook vreemd hoor, zolang zonder je kindje.. @ Gaby Balen dat het nog zo'n zeer doet, een spekkie/ vetje? opzoeken en daar spuiten? Nee het was echt een groenige klodder hahah heel vies, maar misschein door alle medicijnen troep? Ja ik denk dat ik die jeuk heb door de morfine, maar met baby bodylotion en babywash gaat het een stuk beter.. Bumblies gebruik ik nu zelf... Vandaag komt de buurmeid ff hier, vrijdag is haar vriend jarig dan gaan we samen hapjes maken.. Mn zus komt vandaag nog even langs. Ja, mn vader heeft niks laten horen meer, maar die zou vandaag langskomen met zn vriendin.. Ja we gaan er nu vanuit dat ze niet komen. Johan wil zo nog naar zn vader en moeder, ik heb een beetje een emotionele baaldag, niks leuks meer om naar uit te kijken (had gister dat etentje) en heb gezegd dat ik niet meega. Blijf liever zielig thuis haha! We moeten zo de grillplaat nog schoonmaken, even dweilen, Johans overhemden wassen, genoeg te doen dus!
@ Kim: Pfff lijkt me wel ff heavy zeg, zo'n lange dag zonder je kindje... Vond Frank het zwaar de papadag? @ Juffie: Druk daggie zo te horen... wij krijgen zo meteen vrienden op visite!
juffie: hier genoeg vetjes en spekkies om in te spuiten hoor.. maar dan doet t nog zeer. k ga vanavond gewoon een ijsklontje erop leggen.. en kijken of dat helpt. knuf voor jou.. lekker thuisblijven als je dat wilt hoor.. ik ga ff simsen
Hi hi, ja ik weet niet hoe het met jouw spekkie/ vetgehalte is .... Jezelf spuiten is zekers vervelend!!! Ik zou niet graag met je willen ruilen... Veel plezier met Simmen @ Mum Veel plezier met de visite, gezellig! @ Kim Ik doe rustig aan hoor, zit nu op mn gat tot de pillen weer werken... Maar ik merk wel dat ik nu echt nesteldrang heb.. Wil het huis af en op orde hebben.. Ben blij dat mn moeder donderdag komt helpen als de meubels worden vervangen, dan maken we meteen ff alles goed schoon
Even een broodje eten hoor...Pillen beginnen te werken Ben meteen weer suf, kan ik ook niet nadenken.. das een voordeel
@mum hij was wel uitgeput gister maar vond het wel super leuk @jufie fijn dat je moeder je komt helpen