Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    hee meiden hier ook weer wakker. Zal zo m'n huishouding maar gaan doen. Sta ook weer op wacht dus ben benieuwd wanneer ik aan de slag moet.
    Ben benieuwd of m'n leidinggevende nog belt omdat ik me ziek heb gemeld van 't weekend. We wachten 't wel af...

@Mum, 't is vrijblijvend 't maken van suprises, maar dan doe ik 't niet, want dan ben ik de enigste ;)
    'k Weet alleen niet waar m'n schoonvader last van had, hij wilde niet meedoen, was stront sjaggie en wilde geen reden geven. Leuk, maar hij verpest het voor iedereen en vooral voor m'n schoonmoeder die 't helemaal geweldig vindt, 't sinterklaas vieren enzo met elkaar.

@Juffie, mooi hoor! :)

@Nen, sterkte meis met alles! Pff... lijkt me niet niks zeg! Duim voor je dat je droom mag uitkomen!

@Gaby, fijn dat het al beter ging!

Hier trouwens ook nog een spannende tijd. M"n schoonmoeder heeft 9 jaar geleden borstkanker gehad en moest afgelopen week weer voor onderzoek (elk jaar t/m 10 jaar). Nu zijn er (waarschijnlijk kalkdeeltjes) gevonden, maar er moet morgen wel een punctie gedaan worden. Volgende week donderdag de uitslag. Hoop zo dat 't goed is! 3 jaar geleden heeft ze al een hersenbloeding gehad, net voor ons trouwen. Zul je nu zien dat er weer wat is net voor ons kleine komt...

2. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

red: hoop dat t niets ernstigs is met je schoonmoeder..

3. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @gaby, gelukkig ging het prikken nu beter!

@Juffie, super mooi kamertje! echt knap gedaan, wou dat ik zo crea was haha

@red, jeetje nou hopelijk is het iets onschuldigs...
    Voel jij je alweer beter trouwens?

@nen, nog 1 dagje of niet :( ik denk aan je hoor! heel veel sterkte alvast.
    Snap dat je blij bent dat je ongie er is, ik zou de volgende ronde echt echos eisen.

@Kristel, beterschap! heb je al sambucol? Yentle niet aangestoken?

@sinterklaas, wij doen ook aan surprises èn gedichten haha:p. met m zijn familie. We hebben al lootjes getrokken en ik heb mn schoonmoeder. We zijn met zn negenen, word een lange avond dus met al die gedichten haha

@all, hier wel een leuk weekend gehad. Zaterdag naar mn schoonouders geweest en daar gegeten. Zondag lekker dagje met zn drieen en savonds met zn tweetjes film gekeken.
    M krijgt vandaag de vaccinatie trouwens al.
    Jorick heeft gister van 23:00 tot 7 geslapen en vandaag vanaf 22:00 , 7 uur een voeding en nu slaapt hij nog!!

4. gaby1986

zo k ga nu ff puk uitlaten en dan wat opruimen en een wasje aanzetten..

was droogt echt langzaam joh.. duurt 2 tot 3 dagen voor t een beetje droog is..

5. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @gaby, waar zet je de was neer? Hier droogt het op zolder veeeel sneller dan beneden omdat de warme lucht omhoog gaat.

6. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    hier is 't momenteel ook waardeloos met de was. Maar kan 't boven niet kwijt omdat we met de slaapkamers bezig zijn. 'k Leg af en toe maar wat over de verwarming of stop 't nog even in de droger.

@Emma, Voel me weer aardig beter, hoewel ik nu weer wat begin te twijfelen maar 'k ga eerst maar 's wat doen.
    Had M. niet al griep gehad?

M'n schoonzusje en zwager + 2 kids hebben de m. griep ook al gehad. We wachten 't maar rustig af...

'k Zal de hond even uitlaten en hier in huis wat doen.

7. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Gewicht tijdens de zwangerschap | Mens en gezondheid: Zwangerschap

Klopte dit schema een beetje bij jullie qua aankomen in de zwangerschap? Tot nu toe zou het bij mij aardig kunnen kloppen. 'k Was met 20 weken 4 kg aangekomen en zit nu op 8,5/9 kg denk ik. Ga morgen weer even wegen.
    Klopt het dat je na 30 weken minder snel aankomt? Hoop nl. wel onder de 15 kg te blijven hoewel ik gewoon lekker door eet, maar wel grotendeels gezond.

8. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    goede morgen...zo paar dagen nie geweest en gelijk veel om bij te lezen....

kan helaas niet reageren want kleine man word wakker sorry

9. gaby1986

emma: k heb de was op de misschien toekomstige baby kamer staan :) dus boven.. en op die kamer is de verwarming aan (als k hem beneden aan zet dan) dus ja...

ben ff zin aan t maken om op te ruimen..

10. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

hai meiden,

heel vies verhaal: gister net bed verschoond maar nu weer vies.. die laxeerzakjes werken veels te goed, wat moet ik nu weer doen? het loopt er gewoon helemaal uit/ leeg..... snik snik

11. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @juffie, wat vervelend! kun je niet een beetje minderen? 'k weet niet of je 't dagelijks moet gebruiken, maar dan bijv. om de dag?

12. gaby1986

juffie: dat is vervelend zeg.. ---> wat red zegt..

of kun je niet een half zakje gebruiken..

all: heb nog steeds niet opgeruimt.. moet zo echt ff doen hoor..

13. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Gaby, hihi ik ook. Laat ik maar 't goeie voorbeeld geven... 'k sluit de laptop af ;)

14. juffie2008

Ik ga maar een half zakje nemen ofzo, want dit is echt veels te heftig.... Net even naar hartje van beebje liggen luisteren, doet het goed.. (moet ik ook in de gaten houden)

Nu maar even wat eten, en dan zo maar weer slapen voel me zo brak!

Jullie nog plannen voor vandaag?

15. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @juffie: wat vervelend dat je je zo brak voelt :( zou inderdaad ook half zakje proberen.. hoop dat je je snel beter voelt..

@gaby was droogt hier ook heel langzaam.. staat op de waskamer :p is een klein kamertje boven :p zolder kan niet want die hebben we geen.. hebben plat dak :p

@red: hoi en doei :p ze zal wel al afgesloten hebben :p

@bos: hier ook veel moeten bijlezen.. gewoon niet mogelijk om op iedereen te reageren dan he :p

@all: eerste echte verlofdag vandaag :p heerlijk.. net lekker uitgeslapen.. ben wel misselijk.. maar dat was gister ook al :S
    Misschien is ze gedraaid en schopt ze mijn maag :p

16. juffie2008

@ Suus

Lekker hoor een schoppertje in je maag :( Lijkt me niet zo fijn.. En geniet je van je eerste verlofdag?! Hahahh alleen maar dingen doen waar je zin in hebt he? Morgen pas aan de nesteldrang toegeven hoor ;)

Hier is het nog nooit zo netjes geweest lol! Ik moet van manlief vandaag kerstballen gaan scoren bij tuincentrum.. Dat is het taakje wat hij voor vandaag heeft gegeven.. (hij geeft me elke dag een taakje zodat ik me niet verveel)
    Weet niet of het vandaag gaat lukken, voel me erg moe en niet lekker, slecht geslapen..

Mn vader is nu bij mn moeder om wat dingen door te spreken, even duimen voor mn moeder..

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Juffie: Het is een mooi babyhoekje geworden zeg! :D geeft een goed gevoel hé als t af is...
    vervelend zeg dat je zo brak voelt!

@ Nen: ow meid ik denk aan je! t moet zó moeilijk zijn om 'm uit te zwaaien! wat lief zeg dat fotoboekje wat hij bij zich kan dragen!

@ Gaby: fijn zeg dat t spuiten beter ging! dan kijk je er ook niet meer zo tegenop!

@ Red: tja als je de enige bent ist ook niet leuk nee! balen zeg dat je SV zo deed, niet gezellig! tjee wat spannend voor je SM hoop dat het gewoon goed is!
    bij mioj klopte dat schema voor geen meter... kwam in het begin supersnel veel aan en op het eind helemaal niks meer. doordat het in het begin zo hard ging was ik bang om 30 kilo aan te komen ofzo...

@ Emma: gezellig die suprises :D gedichten vind ik altijd minder maar t hoort er wel een beetje bij! wat slaapt Jorick ineens goed zeg!! fijn hoor!
    Dimara doet weer een stapje terug geloof ik :(

@ Bos: ha meid :) wordt Lars nu voor de 1e keer wakker?? nee toch?

@ Suus: ik was op t eind ook vaak misselijk, niet leuk :(

Dimara heeft gisteravond om 22.30 haar laatste fles gehad, we hadden haar wakker gemaakt, maar dat doen we dus niet meer... ze dronk maar 100 cc en kwam vanmorgen om 6 uur... heb haar toen maar 60cc gegeven omdat ze anders niet uitkomt met de voedingen vandaag, maar daar nam ze geen genoegen mee! om 7.15 maar 150cc bijgegeven en na 70cc gedronken te hebben sliep ze :( ik heb ze slapend in bed gelegd en ze heeft 10 min. geslapen :( ben tot 9 uur aan het hannessen geweest maar toen sliep ze eindelijk, toen gelukkig nog even tot 10.15 geslapen en ik dus ook!
    pfff vermoeiend... is het weer sprongetjestijd?

18. juffie2008

@ Mum

Tnx,

Wat vervelend dat Dimara ff niet wilde slapen.. Idd dan maar anders doen toch? Maakt dat veel uit voor haar ritme?

19. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    hee meiden ben ik alweer maar ga ook weer weg haha. moet aan het werk. krijg een stagiaire mee dus ben benieuwd. 5 daagjes werken nu, dus dat valt wel mee.

20. juffie2008

Elke keer als ik nu langs het babyhoekje loop dan wil dat het wiegje gewoon gevuld is hahah! Dus dat ons kleintje daar lekker ligt te slapen ipv in mijn buik :D
    Verlang nu erg naar het moment dat het allemaal achter de rug is, en dat we ons moppetje in onze armen hebben.. Maja kan nog wel 6 weken duren :(
    Dat denk ik trouwens niet, denk niet dat ze me nog lang op deze manier laten lopen omdat mn lichaam aangeeft het niet meer aan te kunnen, morfine is ook niet de oplossing...De baby mag daar ook niet teveel aan wennen.. Zou mij niks verbazen als ik uiteindelijk eerder wordt ingeleid, maar dat denk ik...

Deel Deze Pagina