Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Hier nog een closeup van Senne en Sophie :)

Nu ga ik snel.. ff lekker met zen 3en wandelen.. fijne avond allen!

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: Haha okeej dan... anders was ik wel erg jaloers op je ;) ze is op zich wel vrolijk maar op een gegeven moment is het over en begint ze te huilen en dan houdt ze niet zomaar op... ja met een flesje is ze stil te krijgen en even wandelen en zo krijgen we haar steeds stil, ze moet gewoon constant ge-entertaind worden anders is het huilen, en als ze het beu is begint ze ook! ik dacht dat ze honger had aangezien het zo'n beetje 3 uur na de voeding begint maar ze krijgt 5 voedingen van 210cc, ik kan haar niet nóg meer gaan geven want dan groeit ze dicht, en vaker voeden is ook zoiets... kleinere voedingen als 210cc neemt ze geen genoegen mee en blijft ze huilen na de fles!
    Tjee zeg jij hebt het maar zwaar met die vriendinnen, heftige verhalen! en dan ook nog je eigen ouders! Dikke knuffel en sterkte meid! denk je wel een beetje om jezelf?

@ Hilli: Succes/veel plezier in het ziekenhuis!

@ Ukkie: leuk zo zeg, die 3 kids :D

3. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Ukkie

Wat lief zeg, 3 van die poppetjes op een rij :D
    Inderdaad je ziet wel dat die ene baby al wel wat ouder is!

Ik ga mn knutselspullen maar weer opruimen, de tafel ligt er onder bezaait, dat vind manlief niet leuk als hij thuiskomt.. Het was gister namelijk erg netjes ;)

4. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

komt even iedereen een fijne avond wensen

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Ze is in slaap gevallen... in haar wipstoel :(;) hij ligt wel helemaal plat maja!

Ik wens jullie allemaal een fijne avond, ik ben er vandoor!

6. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    fijne avond mum!

7. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    hoi meiden,

@bos jeetje hele heftige dingen dus in je omgeving. heel veel sterkte en maakt neit uit dat je neit alles kan bijhouden ;)

@ukkie ah goss wat lief :D wat een verschil met een paar weken tussen thijs en senne..

@kristel ahhh dat staat echt leuk, hier willen we ook een kerstkaart met ayden en mika :D nog ff wat zoeken voor de foto wat ik kan gaan doen. maar at van jullie gaat zeker een succes worden :D

@dees mooie buik :D

@juffie mooi kamertje zeg en leuk die foto's aan een slinger :D

@dreamer hoe ging het gesprek? of heb ik dat stukje gemist..

@hillie over bevallen of zwangerschap anders heb je er toch niet meer zoveel aan.

@agneta dat kan best dat ze wat huilerig zijn hopelijk slaapt ze vanacht goed

@mum jeetje wat een zware dag heb jij zeg
    hopelijk gaat eht al een beetje beter. ayden ligt nu te slapen dus tot nu toe nog geen last net als vorige keer.

ik had hem gister voor het eerst een eigen gemaakt fruithapje gegeven met manderijn en banaan dat vond toe echt super, vandaag had ik appel,kiwi en mandarijn dat was iets te zuur volgens mij dus morgen maar weer bananen halen, helpt ook meteen tegen de zuur s'avonds dat is ook fijn :D

nog ff een foto'tje van dimara, frederique, ayden & levi

8. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    en nog eentje om het af te leren :D

9. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @ryanne check die middelvinger van je dochter ghihi :D wat heb je haar nu weer geleerd ;)

10. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    kim zijn dat de baby's van het forum?

11. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    ah leuk zeg die foto's!

hier erg moe... was laat thuis en net naar de formido geweest. Hoop geld lichter.. pff... ziet ff niet zo zitten, geld vliegt de deur uit. Auto moet nog gemaakt worden, kost oook 800 euro. Babyspullen moeten volgende week allemaal betaald worden. Naja komt vast wel goed ;)

Heb flink last van m'n bekken... hoop dat 't weer wegtrekt, anders moet ik toch maar een therapeut raadplegen.
    Morgen weer naar de vk.

Gezin is leuk, stagiaire ook, dus dat komt wel goed! Heb 't alleen beetje druk ernaast.

@Bos, sterkte met alles!

12. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @agneta ja dat is frederique, ayden, dimara en levi van debby

@red dus flink geld uitgegeven, het is net water he.. hadden we er maar meer van. fijn dat je een leuke stagaire hebt :D

ik heb trouwens woensdag ochtend een sollicitatie voor in kinderdag verblijf net buiten maastricht voor 24 uur :D ik hoop zo dat het wat word is wel amar voor 6 maanden gaat om een zwangerschapsverlof maar dan heb ik tenminste wat.. want alles kost geld en op 1 loon leven is ook niet ideaal he.

13. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    kim hoop ook dat het wat wordt. wel heel leuk op een kdv.
    hadden jullie afgesproken om met zijn alle te zwemmen? wat onwijs leuk.

14. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ Kim.. leuk die foto van de babys!! Wonen jullie allemaal zo dicht bij elkaar dan?

@ Emma.. ik heb nooit borstvoeding gegeven.. het is van het een op het andere moment begonnne.. ze kreeg vanaf vorige week zondag krampen en poepte toen eens in de 2 a 3 dagen.. en heel veel krampen.. toen overgestapt op donderdag op de omneo.. de krampen zijn weg maar ze doet niks anders dan persen zodra ze wakker is.. ze heeft sinds vrijdag avond niet meer gepoept.. ja vanmorgen een nat scheetje.. stelde niks voor :( nu sinds vandaag over gestapt op de lactulose.. hopen dat dat wil helpen..

15. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Wat een leuke fotos!!!

16. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @ukkie, o jeetje wat sneu. Nou hopelijk helpt de lactulose goed!
    Is wel lang ja vanaf vrijdag

@bos, sterkte meid!

@kristel, wat een schattig pakje!

@Mum, kan best dat ze nog een beetje uit haar doen is van de vakantie, dan de prikjes erbij miss een sprongetje en het is compleet..
    En slaapt ze nu door?

@Kim, lijkt me ook zo leuk om fruithapjes te maken! succes met je sollicitaties! duim voor je

@gaby , jjij ook een fijne avond

@all, sorry dat ik verder niet reageer hoor. druk druk
    M heeft een dikke promotie gekregen :D Hij denkt er nog over na maar gaat het wss wel doen. Ben echt trots op hem ! :D *ziet dollartekens:p * hahahaha nee grapje hoor!

17. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @agneta ja was in landall stepahnie was daar een week en debby had daar ook een weekend geboekt kwamen we achter en omdat ryanne en ik al een tijd met ze af zouden spreken en we in de buurt wonen zijn we ook een dagje gegaan.

ben greyá anethemy aan het kijken.. ik weet wie john doo is :D
    maar zak het neit verklappen

18. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Agneta: ahh zielig he die prikjes!
    Hoop dat ze er niet al teveel last van heeft.
    Ze kan idd wat huilerig zijn.
    Heb je een draagzak?

@Mum: heb jij een draagzak?
    Misschien wel makkelijk voor zulke dagen, dan heb je toch je handen vrij.

@Bos: denk je ook aan jezelf?
    Want bij wie kan jij je ei kwijt?
    Het is allemaal heel heftig wat er om je heen gebeurd, maar vergeet jezelf niet he meis.

@All: om 7 uur werd ik pas gebeld :$
    Ze vroeg of ik erover na had gedacht, dus vertelde dat ik niet wil stoppen met de medicijnen.
    Ze was een klein beetje verbaasd, maar ze had er zelf ook over na zitten denken.
    Ze wilde mn TSI waardes laten prikken en als die nog verhoogd waren wilde ze me door laten gaan met de medicijnen.
    Dan zou het zonder medicijnen niet goed gaan namelijk.
    Dus dat vond ik wel positief!
    Ze stond dus niet negatief tegenover mn medicijnen tijdens de zwangerschap.

En ik weet nu meteen mn TSI waardes van vorig jaar en daardoor weet ik dat ik mn Graves niet door zal geven aan onze kindjes :D
    Daar ben ik dus erg blij mee!
    Moet in januari wel opnieuw die waardes laten prikken en wanneer ik zwanger ben, maar voor nu was het goed nieuws (voor de baby dan :p )

En ik mag bevallen in het ziekenhuis waar ik wil!
    Ze zei: ohh die hebben mooie kamers, heb er gewerkt!
    Dus ik zeg ja, als ik er toch een tijd moet blijven wil ik wel een fijne kamer.
    Ze gaf me groot gelijk :D

Ik vond het dus een positief gesprek.
    En vanaf nu durf ik weer verder af te tellen naar 15 maart.
    Er staat eindelijk een 3 vooraan mn banner :D

19. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    kim ohh wat leuk! en toevallig dat debbie daar ook was!

20. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @dreamer, had je nu al gebeld? Ik werd vandaag ook gebeld door mn internist.. ik moet deze week weer prikken. Omdat ik hartkloppingen had. bah kan ik nog een keer prikken .
    Wat sneu voor je man :( het lijkt me ook echt slopend dit voor jullie... je word er dan ook zo vaak overal mee geconfronteerd denk ik

Deel Deze Pagina