ja inderdaad, dan kun je het ook niet meten, Sophie is een maand jonger maar slaapt dus net zo door als Julie maar dat kan en mag je dus niet vergelijken
nee ze zeggen dat het bij bv normaal is als het langer duurt voor je kindje doorslaapt dus daar denk ik dan maar aan. maar veel mensen in mijn omgeving vinden het raar dat ze nog niet helemaal doorslaapt
Nou normaal gesproken staat er 3 maanden voor.. ook bij flesvoeding.. dus maak je niet druk..(ik wil soms ook te snel).. toen sophie paracetamol kreeg sliep ze door van kwart over 1o tot half 6.. dat was wel fijn zeg pfff komenden wij ff bijslapen.. Trekt je manlief het ook een beetje??
ok ze heeft net een paracetamol gekregen maar is klaar wakker haha. ach we zien wel. manlief trekt het nog wel hij zegt weleens zo ik heb slecht geslapen zeg vannacht en dan zegt ie iets later is ze nog wakker geweest?? uhu hij heeft slecht geslapen denk ik dan haha mannen. en hoe gaat dat bij jou??
Vorige week en die week ervoor was het een ramp.. ze sliep soms 2 uur per nacht omdat ze ziek was maar sinds vrijdag (met de para) gaat het weer goed.. nu heeft ze 1 nacht zonder para geslapen en dat was dus vannacht en kwam ze om 4 uur.. hij trekt het wel maar het is wel zwaar hoor.. Hij heeft veel slaap nodig en wordt van alles wakker dus dat is jammer.. ik zeg altijd dat ik er wel uitga.. en laattst hebben we haar maar ff een half uur laten huilen (omdat we wisten dat er niks aan de hand was) en toen viel ze in slaap.... pfff
ok lastig he om haar dan te laten huilen huilen hebben wij ook een keer gedaan. ik ga naar bed moet morgen erg vroeg weg leon zijn zusje gaat naar nieuw zeeland dus we gaan naar schiphol. truste
Soms moet je wat... ik weetn dat als er nilks aan de hand is ze sowieso binnen 30 min in slaap valt dus dan moet je wel. succes morgen! slaap lekker!!
hee meiden hier weer vroeg dag zo! Naja werk gaat ook weer door he! @Doorslapen, officieel staat er 5 uur voor, dus als je kindje 5 uur achter elkaar slaapt heet het doorslapen. Pas als je kindje dat met 6 maanden nog niet doet, heeft het een 'slaapprobleem'. @Dreamer, super dat je een goed gesprek hebt gehad! Nu aftellen naar maart! Ik zal de hond even uitlaten en er straks vandoor. Stagiaire was er gisteren ook al eerder en anders moet ze zo lang op me wachten. Officieel mag ze niet naar binnen voor ik er ben... niet dat ik daar zo zwaar aan til maar goed. 'k Heb weer een oudere vrouw mee, jaar of 40/45 denk ik. Maar 'k kreeg al een hoop complimentjes (haar vorige gezin/begeleider was aardig tegen gevallen) dus dat is mooi. Gezin vindt het super dat ik zwanger ben, dus dat is ook leuk. Nu hopen dat het kindje volledig aan de borst komt. Was mij gisteren nog niet gelukt, naja 1 poging gedaan, maar de vk wel. Dus nu moet ik mezelf ook even bewijzen he
goedemorgen leuke foto's dreamer: jeej je kan verder aftellen ukkie: fijn dat ze gepoept heeft zeg.. zal wel een opluchting zijn voor der. all: sorry ben een beetje vergeten...
@ Red Lijkt me inderdaad grappig dat jij als kraamverzorgende zelf zwanger bent hahah! Jij kan alvast oefenen met andermans kleintjes lol! Straks als jullie kleintje er is vind je niks spannend of eng
Red.. is het 5 uur tussen de voeding of vanaf het moment van slapen tot het wakker worden? Sophie heeft gisteren haar fles om 10:15 gehad en werd vanmorgen om 04:45 wakker dus dat vond ik best netjes.. Ze heeft wel gepoept nu eindelijk maar is nu na de fles weer naar ervan.. zoveel windjes en zo aan het persen dat ze er van moet kokhalzen... zo sneu.. ff weer kijken wat ik ga doen.
@ Kim, Ryanne en Debs: Ge-wel-dige foto's echt super! @ Ryanne: Bedank R. even van ons! Die middelvinger van F. haha! @ Red: Rustig aan doen hoor met je bekken! @ Kim: Goed dat je een soll. hebt, al is het idd maar voor even! ik zit hier ook even een beetje in de rats hoe het straks allemaal moet... Ayden is een lekkerbekkie vorige week ook met die meloen! ik ga hier ook zelf fruithapjes maken, dan kan ze toch nog iets anders binnenkrijgen als alleen melk voor haar 6 maanden! @ Emma: ze slaapt s'nachts wel door ja, maar ze wordt vroeger wakker dan eerst en gaat al later naar bed... overdag slaapt ze bijna niet! het zal idd wel een beetje een combi van alles zijn! Wat goed dat M. een promotie heeft gekregen, hopelijk hoeft hij nu niet nóg vaker weg... @ dreamer: hahahaha ja ik heb een draagzak lang verhaal, maar om het kort te houden die ligt bij Ryanne, want die had Debby geleend vorige week... Levi had ook nog even in de wagen van Frédérique gelegen en daar had Debby mijn Babybjorn ingelegd en toen gingen Ryanne en R. naar huis en die hadden mijn babybjorn bij *ow lees nu dattie bij Kim ligt * Wat fijn zeg dat het gesprek toch positief is uitgepakt! ik ga keihard meeduimen dat je waardes goed zijn! @ Kim: Is goed hoor meis wil je het wel ff laten weten voor je 'm afgeeft in die winkel, dan laat ik Danny ze daar even op de hoogte brengen dat dat ding gebracht wordt, anders snappen ze het niet haha! @ Ukkie: Wat goed zeg dat Sophie gepoept heeft! Dimara werd vanmorgen om 7 uur wakker, vriendlief heeft toen nog even haar speentje gegeven en toen heeft ze het nog volgehouden tot 8 uur, was wel weer ff lekker! na haar flesje was ze alweer moe en heb ik haar in bed gelegd... ze ligt er nu een uur in en het lijkt alsof ze eindelijk slaapt (ze heeft net 10 min. geslapen en toen was ze weer wakker) hoop dat ze nu even blijft slapen! Straks ff met mijn moeder mee naar de tandarts, ze hebben haar heel slecht geinformeerd over een behandeling en wil ff checken wat ze daar nu verder mee gaan doen... Voel net met m'n tong een puntje in mijn mond, aaahhh mijn verstandskies is aan het doorkomen... gelukkig voel ik er (nog) niks van!! ga wel ff zorgen dat ik waterstofperoxide in huis heb voor als het wel pijn gaat doen!
Goedemorgen allemaal! @dreamer, wat fijn dat je nu echt af kan gaan tellen he! Wat een super nieuws ook dat je je graves niet aan jullie kindjes door kunt geven, echt fijn! Enne een 3 he, geweldig! @red werkse meis, wat leuk dat het gezin zo positief is over je zwangerschap, lijkt me zo leuk! Enne die kleine gaat vandaag vast ook bij mama drinken met jou hulp @mum wat fijn dat dimara zo lang geslapen heeft zeg! En wat leuk dat jullie met elkaar afgesproken hebben in landal zeg, dat moet gezellig geweest zijn met al die kleintjes bij elkaar! Hoe was je weekje verder? Succes met je kies, is zooo pijnlijk als het echt pijn gaat doen :x @emma wow wat fijn dat mark promotie heeft gekregen, super zeg! Hoop alleen dat hij daardoor niet nog meer weg hoeft te zijn van jullie? @ukkie wat naar dat jullie kleine meis zo naar is steeds, echt vervelend, zo rot als je kleintje het zo rot heeft he, sterkte hoor! @agneta, succes op schiphol! @gaby hoe is het met je? Is het allemaal een beetje te doen deze keer weer? @juffie, hoe is het met jou meis? HIer alles goed, dagen gaan zo snel voorbij, kom echt tijd te kort helaas Ben met Kylian gister voor het eerst naar babymassage geweest, hij heeft nog nooit zo goed geslapen haha Verder een hele berg strijk hier, en nog volle wasmanden, keuken die nodig uitgesopt moet worden dus werk genoeg weer Het regent, dus we kunnen toch niet naar buiten, dus zo maar eens aan de slag Heb alleen helemaal geen zin vandaag
@ Sterretje: T was inderdaad supergezellig ons weekje was verder ook super, zijn elke dag met Dimara wezen zwemmen, ze vond het geweldig!op een gegeven moment had ze het al door als ik haar daar ging uitkleden, dan lag ze heel uitbundig te lachen op de aankleedtafel hihi... Ben nu echt bang dat het snel wel pijn zal gaan doen, dus ga me maar vast indekken en spul in huis halen haha... Fijn zeg dat Kylian zo geniet van de babymassage! Ik wil morgen gaan babyzwemmen met Dimara, nu is het dichtsbijzijnde zwembad hier wel 15-20 minuutjes vandaan (zelfde zwembad als waar ik zwangerschapszwemmen heb gedaan) en is het babyzwemmen voor kindjes van 0 tot 6 maanden van 9 tot half 10... dat wordt dus vroeg opstaan morgen! eigenlijk is het een belachelijk tijdstip voor zulke kleintjes...
@ Mum.. fijn van Dimara zeg! Ik heb sophie net ook op bed gelegd en na 10 min huilen is ze gaan slapen. Heb ik weer even rust.. Mijn verstandkies is er net door! Ik heb 3 maanden eenpunje gehad en in een week is hij helemaal doorgekomen (PIJN!!) @ Sterretje.. succes met de was! Hier wil ik de was ook aanzetten alleen heeft Sophie haar slaapzakje nog aan dus maar even wachten totdat ze gewassen wordt om half 12 Ik heb net een stukje gelezen.. en dat klopt bij Sophie als een bus! Het is bij haar ook met 4 weken begonnen (hopelijk is ze er na deze week dan vanaf) Babys tot vier maanden hebben vaak last van darmkrampjes.Dat begint meestal als je kindje twee tot drie weken oud is en bij vier tot zes weken is het vrij hevig. Dat merk je doordat je baby na de voeding onrustig is, je baby trekt met de beentjes en loopt rood aan. Ook kan het vreselijk huilen en is dan niet te kalmeren.
@mum fijn dat het weekje zo goed bevallen is zeg! Wij gaan volgende week dus hebben er ook helemaal zin in al! Zwemmen vinden die kleintje geweldig he! Wat leuk dat je gaat babyzwemmen, super! Wel vroeg he, maar dat is het overal, hier begint het ook om 9 uur al, alleen mogen ze hier pas met 3 maanden beginnen Wil je elke week met haar gaan, of zo maar een keertje?
@ukkie al die was he, bergen! En wat fijn dat Sophie nu snel gaan slapen is, dat is lekker voor jullie allebei! Goed dat je dat stukje hebt gevonden, zo heb je toch wat herkenning, en nog ff doorbijten dus voor haar, want met 6 weken het hoogte punt toch, dat is bijna zeker?
@ Sterretje: ow lekker volgende week, ook een week? en waar gaan jullie naartoe? k zal je vast waarschuwen: je moet een hoop meenemen met zo'n kleintje ik had 1 grote tas voor ons 2tjes en de auto zat tot aan de nok toe vol de rest was dus alleen voor Dimara... en ik kan niet zeggen dat ik een hoop niet gebruikt heb! In principe wil ik elke week gaan maar het is ook maar net hoe de nacht verloopt en de dag ervoor enzo... maar t ligt er ook een beetje aan hoe de lessen zijn, als dat niks is ga ik zelf gewoon wekelijks met haar zwemmen! @ Ukkie: Er is idd een hoogtepunt wat betreft de krampjes... hier is het nu ook al een stuk minder als zo rond de 4 weken! Hmmm daar baal ik dus een beetje van, nu slaapt Dimara eindelijk lekker en moet ik haar zo uit bed halen omdat ik met mijn moeder mee moet... mijn moeder heeft anders geen vervoer dus kan haar ook niet alleen laten gaan! naja hopelijk slaapt ze dan nog even door in de Maxi Cosy!
Succes Mum!!n ikga ff alle kaartjes in een boek plakken.,. dus ben er ook vandoor.. tot vanmiddag een keertje!!!