Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lieve Nen een hele dikke knuffel voor jou!!!
    Heb aan je gedacht vanochtend..

2. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

'ben er ook weer..

nen: dikke knuffel voor jou.. is niet leuk als je vriend zo lang weg moet.

desiree: nou dat is ook niet niks dat je man nu niks meer kan. hoop dat t niet allemaal te zwaar voor je word..

all: zo even lekker douchen...

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    *oeps* ik was gewoon vandaag de afspraak bij de osteopaat helemaal vergeten... hij belde om 5 over 2 op waar ik bleef, ben alsnog gegaan moest anders toch betalen, maar de behandeling heeft wel 20 minuten korter geduurd... Ik heb echt last van mama-dementie!! over 3 weken heb ik weer een afspraak maar als het in de tussentijd gewoon goed gaat hoeft die niet door te gaan!

4. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ Nen.. heel veel sterkte meis! ik heb ook aan je gedacht vanmorgen :(ik woon ook wel in de buurt dus roep maar hoor :-D

@ Mum.. hier hangt de ooievaar nog wel aan de ramen ;) zal hem morgen maar weg halen.

5. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Waar woon je dan emma??

6. Hilli

Hilli Fanatiek lid

Dec 26, 2007
    1,864
    0
    36
    @Kim: De infoavond was over zwangerschap. Ik had er idd niet meer zoveel aan. We kregen nog wel uitleg over de ruggenprik enzo. Ook al documenten om een kamer te 'reserveren' en een hoop kortingsbonnen, brochures, een flesje van Avent en een tutje van Difrax. Dus al bij al ben ik wel blij dat ik ben gegaan. 7 december is de infoavond over bevallen. :)
    Leuke foto trouwens :D
    Veel succes morgen bij je sollicitatie. Hopelijk wordt het wat!

@Emma: Wat fijn dat Mark promotie heeft gekregen! Altijd handig die extra centen :)

@Dreamer: Dat is al goed nieuws, dat ze niet moeilijk deed over het feit dat je niet wil stoppen. kBen echt blij voor jullie. Stel je voor dat zij ook nog eens lastig zou doen ...

@Dees: Jeej meid! 37 weken zwanger. Laat hem maar komen!

@Nen: Dat moet zo vreselijk moeilijk zijn om je vriend af te zetten :( en te weten dat je hem zo lang moet missen. Bah. Ik mag er niet aan denken. kVind het heel knap hoor van jullie. Echt. Ik hoop zo voor je dat de tijd snel voorbij gaat nu met je stage en alles. Laat het maar heeeeeeeeel snel april zijn! Ook van mij een hele dikke knuffel!

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Ukkie: haha die hing hier ook nog maar die heeft mijn moeder vorige week weggehaald toen ze de kat eten kwam geven :p
    net als de roze slingers hihi!

@ Hilli: wat leuk dat je een flesje en een speentje hebt gekregen!

8. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Zooo mn moeder komt morgen om 11 uur al, ze verveelt zich thuis dus komt maar hierheen ;) Heb gezegd dat ze welkom is maar dat ik wel even naar therapie moet..

Het eten staat in de oven, ben erg benieuwd of het lekker is.. Ik heb maar wat tijm over de aardappelschotel gedaan..Ruikt in ieder geval erg lekker!!!

Ik was vandaag postzegels voor de geboortekaartjes aan het kopen en die mevrouw sloeg maar 1 setje aan ipv 2. Ja dat scheelde dus 20 euro.. nu zei manlief ja dan moet je morgen die andere 20 euro maar gaan betalen.. aiks..dat durf ik dus niet.. Hi hi ik snap hem wel hoor, ik heb er ook een beetje naar gevoel over, maar om nou terug te gaan.. Het is toch niet mijn schuld?

Ohh ik hoor net van manlief dat mn vader ook nog eens aan het "roddelen" is over mij.. Zijn "zielige" verhaal aan iedereen die het maar wil horen aan het vertellen is.. Ohh wat kan ik er verdrietig om worden.. Morgen toch maar even die psych bellen.. Ga toch maar even voor de bevalling alvast heen.. Het valt me allemaal zo zwaar en het is zo oneerlijk. Maargoed laten we het gezellig houden ;) *juffie geeft zichzelf weer even een peptalk!*

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Juffie: Ik zou ook niet terug gaan hoor om die postzegels te betalen, waarschijnlijk verklaren ze je daar in de winkel ook voor gek hihi...
    Dikke knuff voor jou ook!

Dimara ligt al vanaf 5 uur te slapen :D gaat goed, maar hoop toch wel dat ze niet al te lang meer blijft slapen want anders slaapt ze misschien vannacht niet meer zo goed... en ze moet eigenlijk nog 2 flesjes hebben vanavond, waarschijnlijk red ze het niet tot morgenochtend als ze bijvoorbeeld om 21.00 uur haar laatste flesje zou krijgen en dan een fles minder vandaag...

10. knarboor

knarboor Fanatiek lid

Apr 21, 2008
    1,201
    0
    0
    dikke knuffel voor nen!

11. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ Mum.. haha hier hangen de slingers ook nog hoor en men moeder heeft de naam slinger weggehaald ;)

Hier sophie na de fles van half 7 wakker.. het lijkt er echt op dat ze een ritme krijgt. Smorgen wakker.. en dan van 12 tot half 7 slapen en dan wakker tot half 11 en dan slapen tot 5 uur.. :)

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Ukkie: Slaapt Sophie van 12 uur s'middags tot half 7 sávonds aan 1 stuk?? :$

Dimara slaapt nu dus al vanaf 5 uur hoop niet dat ze denkt dat het nacht is :p

13. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ Mum.. ja ze komt alleen voor een fles om half 3 maar valt tijdens de fles alweer in slaap. ze is nu net dus van half 6 tot half 9 wakker geweest. We hebben der net in bed gelegd.. weet nog niet of ze het leuk vindt.. ze viel in slaap op men borst maar werd wakker toen ze in het "koude" bedje gelegd werd

14. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

Sep 9, 2008
    2,622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    hoi dames..
    Ik heb verlof maar ben elke dag gewoon zo druk.. Is het niet met opruimen dan is het wel met op visite gaan :p
    Hoop wel dat het straks rustiger word.. want nu word ik elke avond steeds erger moe :p
    Ga even niet op iedereen reageren..
    Ik heb pijn aan mijn rug nu en harde buiken..
    Fijne avond meiden!!!

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Ukkie: Lekker hoor, dan heb je een groot deel van de dag tijd :)

@ Suus: Doe je een beetje rustig aan meid? je hebt niet voor niets verlof!

16. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ik kom even iedereen een fijne avond wensen..
    tot morgen

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    Fijne avond Gaby!

18. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    hee meiden hoestie hier? hier echt druk druk... net naar de vk geweest. had een hoge bloeddruk verwacht maar dat viel mee. 120/55 dus harstikke prima. Kleine doet het prima, ligt waarschijnlijk met 't koppie naar beneden, alleen was het rechts bij mij wat pijnlijk bij het voelen. moet mn bekken in de gaten houden, goed denken om m'n houding en anders naar de fysio.

pff hier ook lekker een gedoe binnen de fam. M'n schoonfam. was hier zondag om lootje te trekken. maar m'n schoonvader wilde opeens vanuit het niets niet meedoen. Nu hoorde ik van m'n man dat m'n schoonzusje van m'n schoonmoeder heeft gehoord dat het kwam door een opmerking van mij. Nou lekker is dat! Ben me van geen kwaad bewust. Naja... 'k was op een gegeven moment met m'n zwager aan het praten en m'n schoonvader zat er steeds door heen te praten. Nu heeft ie daar wel vaker een handje van en ik was het een beetje zat. Dus zei voor de grap dat als grote mensen, kleine kinderen zich stil moesten houden. Blijkbaar is dat verkeerd gevallen ofzo. Pff... kan me er niks bij voorstellen. Kan 't altijd prima met 'm vinden en hij zet zelf 't liefst iedereen altijd voor gek.
    Maar goed nu willen zij dus geen sinterklaas mee vieren. Kunnen we opnieuw lootjes trekken ofzo. 'k Weet 't ook niet. manlief is erg pissig en wil ze er ook niet over opbellen of er wat is ofzo.
    'k Heb m'n schoonmoeder nog wel even gebeld hoe 't in 't ziekenhuis was maar verder nergens over gepraat.

Gezin wilde niet erg met de bv, was pas na zessen thuis. Moet morgenavond om 6 uur weg naar EHBO, hopelijk lukt dat.

Naja genoeg ego verhalen ;)

@Juffie, wat erg zeg dat je vader zo over je praat! Goed van je dat je naar een psych gaat.
    @Nen, veel sterkte meid!
    @Suus, wel een beetje om jezelf denken he!

19. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Suus

Doe je een beetje rustig aan? Harde buiken is niet de bedoeling hoor...

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ red: pffff beetje kinderachtig niet? jammer dat het nog niet is gelukt met de BV in het gezin!

Share This Page