hoi meiden kom ff hoi zeggen, morgen ochtend mijn sollicitatie gespek pff ben zenuwachtig hihi.. ik hoop zo dat ik een baan heb binnekort @nen meid heel veel sterkte, ik denk aan je fijne avond allemaal
@nen zal morgen ff aan mijn vader vragen die weet precies wanneer ze vertrekken naar kamp holland. en dan zal ik het je meteen pben ik weet neit helemaal hoe je je voelt want een broertje en vader is toch anders als je vent, maar het word wat jijz egt wel iets minder na een tijdje. mijn moeder moest ook door de zure appel heen bijten. maar de zorg dat hij veilig is dat is gewoon het ergst x
Ik ben er vandoor meiden (volgens mij is er ook niemand meer...) Ik ga Dimara uit bed trekken ze slaapt dus al vanaf 17.00 uur en moet nu nog haar 4e fles van vandaag krijgen! als ik haar nu niet wakker maak is het helemaal feest vannacht ben ik bang en moet morgen vroeg op voor het babyzwemmen! Fijne avond/slaap lekker allemaal!
goedeavond meiden. Zijn er al meiden bevallen Heb geen zin in terug lezen want ik ben heel erg moe. We zijn nu bezig met schilderen en Chanell haar kamer, de woonkamer en de hal zijn klaar zolder moet nog een klein beetje en dan moeten we nog 2 slaapkamers dus het schiet gelukkig op.. Vandaag heeft Chanell haar prikjes weer gehad.. Mijn moeder is met haar heengeweest..omdat ik druk bezig was zeg maar.. Nou ik ga er weer vandoor want ik ga op bed ben echt moe.. trusten!
@ Kim.. heel veel succes!! ik zal aan je denken.. @ Mum.. ja klopt maar Dimara is ook iets ouder al he, dus ook meer wakker.. @ Red.. vertel mij wat, familie..AARGHH.. @ All.. sophie heeft net nog even geslapen maar wilde bij ons zijn dus huilde boven.. dus maar weer uit bed gehaald.. nu drinkt ze bij papa een dikke fles van 160 cc en dan bed in en pitten! Dus allen.. slaap lekker!
goedemorgen.. vandaag werken van 8.15 tot 16.30 dus suus als je puk een plasje wilt laten doen? en je hoeft echt niet ver te lopen hoor.. een plasje is genoeg..laat maar weten of je kan of niet. kim: succes vandaag!
Goeiemorgen meiden, Hier heerlijk geslapen... Net samen met manlief even lekker zitten ontbijten, die is nu naar zn werk Ik ga hier eens even opruimen om een uurtje of 11 is mn mamsie hier.. Ciao!
Ohja en ik moet nodig mn wenkbrauwen doen Heb gister op mn falie gekregen van mn man, hij vond dat ik veels te veel deed en is bang dat ik een bekkeninstabiliteit opbouw.. Hij zei gewoon anders pak ik je morfine af en dan moet je maar weer fulltime op de bank liggen hoor!! Belooft dat ik vandaag minder zal doen. Ik moet meer aan hem vragen, maja hij werkt toch ook de hele dag? Voel me naar als ik de hele dag op mn luie reet zit heheh, hadden jullie dat dan niet?
@juffie: denk dat ik wakker geworden ben van je herrie Wel lief dat vriendlief zo bezorgd om je is.. @gaby: ik denk dat ik puk wel kan doen.. als het niet gaat regenen.. want heb geen auto vandaag dus moet ik op de fiets naar jou toe @mumtobe: veel plezier bij het babyzwemmen.. Vandaag heb ik een rustig dagje.. ga alleen de klossen voor onder het bed ophalen met mijn schoonvader @redd: vervelend dat je schoonvader zo kleinzerig doet.. Dat is niet leuk.. Ik zeg ook veel dingen verkeerd volgens mijn schoonmoeder.. @ryanne: werk ze!!! @all: gister was ik op visite geweest bij rachel.. Was niks aan de hand.. Ben ik net een uurtje ongeveer thuis.. belt ineens rachel op dat lindsey hoge koorts heeft (41,1).. Dus ik zei dat ze HA moest bellen.. Zij de Ha gebelt en mocht meteen langskomen.. Ik naar daar naar toe om jayden (broertje van lindsey) bezig te houden.. Lindsey heeft dus hoogst waarschijnlijk m-griep.. En ik heb haar gister kusjes gegeven en ze heeft flink in mijn gezicht zitten hoesten toen ze bij mij op schoot zat.. Nou is pascal helemaal overbezorgd... Maar ik vind het vreemd dat er verder geen actie word ondernomen als een kind zo'n hoge koorts heeft en meerdere symptomen van de m-griep
Nee.. rachel zei dat de dokter had gezegd dat ze alleen maar uit moest zieken.. en dat als het erger werd dat ze moest bellen.. maar ik heb gehoord dat wanneer een kind zo'n hoge koorts heeft ze gelijk tamiflu geven.. Ze hebben ook geen bloed geprikt :S
Ze testen nu niet meer op M griep omdat iedereen met griepverschijnselen gewoon in de categorie M griep wordt gebombedeert.. Maar zekers goed in de gaten blijven houden en als ik moeders was zou ik toch even bellen en zeggen dat ik echt Tamiflu zou willen.. Ennuhh uit de buurt blijven he suus? Ook hoe zielig je het vind en op ziekenbezoek wil, gewoon uit de buurt blijven!! Denk aan jezelf en je ongeboren kindje...