* Juffie haar wenkbrauwen zien er weer puik uit!* Even de keukentafel beetje opruimen en dan even naar de stomerij hinken.. Johans broek moet even gestoomd worden..
de ha had gezegd dat ze na 3 dagen gewoon weer overal heen mocht.. omdat de incubatietijd toch 5 dagen heeft geduurd en ze iedereen al besmet heeft..
@ Suus Ik vind dat wel erg naief van die HA hoor!!! Ik bedoel nu kan ze toch ook nog mensen besmetten?! Beetje rare HA, sorry.. Ken hem niet , maar als het mijn Ha was ging ik nu spontaan op zoek naar een andere HA....
hey goedemorgen!!!! Ben ik ook weer een keer!! Nog geen dames bavallen??? Suus dat is schrikken...misschien moet ze even de grieplijn bellen.....hoe oud is lindsey dan? Want volgens mij gegeven ze het alleen snel aan kinderen onde het jaar......Succes en hopelijk krijg jij het niet!!! Juffie hoe is het met je been????
@ MoederLynn Desiree en ik zijn aan de beurt om te bevallen En hier is het gewoon nog rustig.. Geen voortekenen van de komst van ons kleintje.. Been is waardeloos, maar ach dat is snel weer gewend Hoe is het bij jou?
En weet je hoe ver dees nu is??? Balen van je been!!!!! Kan je wel weer slapen? Wel veel buikfoto's maken he...want ik was al bevallen bij 35 weken en ik zei elke keer dat doe ik volgende week wel...en toen was hij er ineens!!!! Hier alles goed....zo saai eigenlijk zo goed gaat het!!! Ik moet wel zeggen dat de eerste 3 maanden een beetje langzaam gingen,..maar nu gaat het super snel...Julian is al een heel ventje met zijn eigen willetje...haha is echt super leuk...maar daarom gaat het ook zo snel...en ik heb geluk dat het zo super gaat en dat we nog geen problemen hebben.....als ik hier soms op het forum lees mag ik in mijn handen klappen.....
goeiemorgen meiden! @juffie, rustig aan doen jij ! @Suus, jeetje eng. Hier krijgen kindjes ook meteen tamiflu als de koorts erg hoog is/blijft en ze moeten thuis goed uitzieken. Maar even uit de buurt blijven @mum, hoe was babyzwemmen? @all, nou mn kleine man ging gister avond om 19:30 slapen, kreeg een voeding om 22:30, toen weer om 6:30 en sliep toen tot 9:30!!! haha daarentegen is hij nu steeds de heeele dag wakker zon beetje . m is weer weg t/m vrijdag saaaai
@juffie: owja.. jij bent bijna aan de beurt De ha was een andere ha.. niet hun eigen.. lindsey is 2 en een half.. word in april 3.. Ik vind het ook een beetje vreemd hoe die ha handelt
@lynn, wat heerlijk dat het zo goed gaat toch? Heeft hij ook een beetje regelmaat met voeden? Hier begint er nu wat meer tijd tussen te zitten, meestal 3 à 4 uiurtjes
@emma: jeetje emma.. weer weg.. dat is ook niet leuk @lynn: fijn dat het zo goed gaat met julian.. hij word echt al oud.. komt al dicht bij een jaar
@suus, zodra kindjes het benauwd krijgen, moeite met ademen moet ze aan de bel trekken hoor! Kan zijn dat ze longontsteking krijgen
suus ze handelen helaas bijna allemaal zo ! omdat huisartsen en een hoop ''medische'' mensen er niet veel vanaf weten van hoe en wat. Hier weet de huisarts er bijna niks vanaf, als je vragen hebt bel maar naar de ggd word er gezegd! Suus gewoon alles voor jezelf in de gaten houden! en tamiflu geven zie niet aan kinderen voor zover ik weet. Daarom zeggen ze goed uitzieken en komt de koorts bij de min 42 dacht ik dat je in het ziekenhuis word opgenomen. maar moet er wel sufheid en weet ik veel wat bij zitten (heb ik gehoord ) sorry voor de inbraak
oke.. vond het zeer vreemd.. maar ik houd mijn eigen temp goed in de gaten zodra ik me niet lekker voel en koorts heb ga ik naar de HA.. Ik ben zenuwachtig voor maandag.. dan moet ik naar weer een echo bij de vk.. om te kijken of ze nog in een stuit ligt.. ik heb niet het idee dat ze gedraaid is
Zo de keuken is enigszins toonbaar en de badkamer heb ik even snel de glazen wanden ontkalkt en de spiegel mooi gemaakt.. gelapt dus..,
het is nu: 7:00 uur bv 9:30 uur fruit 11:30 uur brood 12:00 bv en slapen! 14:00 wakker en danoontje of yoghurt 16:00 groente slapen t/m 17:30 uur 18:00 vaak nog een koeke je ofzo 19:00 bv 19:30 slapen en soms krijgt hij nog een extra fles om half 11 Maar zo blijft het nog wel even.....dus heb elke keer wel iets te doen met hem
De tekst van het geboortekaartje is klaar: "Nog voordat je bestond, kende Hij je naam!" Wonder van leven, Geschenk van God! Dankbaar en blij zijn wij met de geboorte van... ML of CD Geboren op: 1-12-2009 Ze/ Hij weegt .... gram en is .. cm lang Johan en Nicolette in 't Veld Adres Telefoonnummer Bezoek vinden we erg fijn, maar kan het na een telefoontje zijn?
Pfff, even met de drukker over bepaalde puntjes kibbelen hahah Zoals wat je cursief doet en wat waar je de enter moet doen.. Maaj daar hebben zij voor geleerd he? Niet ikkuhh, dus dat zoeken ze maar lekker uit
@ Ukkie: ja Dimara is idd ouder maar die heeft overdag nooit zolang geslapen hoor! @ Ryanne: ha meid hoe issie? @ Suus: arme Lindsey!! idd maar even uit haar buurt blijven! @ Emma: wat heeft Jorick goed geslapen! over het babyzwemmen vertel ik zo, ben ff flesje aant doen balen dat m. weer weg is! @ Lynn: Julian wordt groot!!! @ Juffie fijn dat de tekst klaar is!