dat is een vorm van accupunctuur die de kans groter maakt dat je kindje draait.. Is met bepaald soort kruiden.. Best moeilijk uit te leggen
Ohhh iemand bij zwangerschapsyoga heeft dat geloof ik ook laten doen. Stinkt dat erg? Bij haar stonk het namelijk verschrikkelijk. hihihi
hoi meiden, ik heb de sollicitatyie achter de rug het was bij uwv en hun makn een slectie en sturen je door. maar geloof dat het heel goed is gegaan, ze was heel enthouisast en zou me zeker voor leggen dus duimen nu maar. morgen hoor ik iets meer over hoe of wat maar die vrouw is volgende week vrij dus dat 2e gesprek moet nog ff wachten. ga ff wat trg lezen
@debby groepsleidster op een kdv in cadier in keer dus is een kwartiertje rijden @mum ik vind het eng hoor om ayden onder water te doen, heb het nog nooit gedaan misschien volgende week emt babyzwemmen in centerparcs. hoelang houdt je haar onder water?? @kristel gelukkig weer beter. en nu beter blijven he @suus jeetje dat is wel hele hoge koorts dan hoort een kindje toch opgenomen te worden. is het al minder nu? @juffei veel plezier met de yoga dames @ryanne thnx voor je sms weer hard aan het werk.
@debby is levi weer beter, en wat las ik.. had hij vanacht niet huis geslapen? lijkt me moeilijk ik zit er trouwens over te denken om een dezer dagen ayden overdag en s'nachts in zijn ledikantje in zijn eigen kamer te leggen want ligt nu nog in het wiegje naast me in de slaap kamer. vind het echt een eng idee. dat hij dan niet meer bij me is. maa het is het beste want nu gaat hij een ritme krijgen en straks wil hij misschien niet meer
@ kim: Is alweer de 3e keer dat hij heeft gelogeerd. Het is voor hem zoveel rustiger om even bij m'n schoonmoeder te blijven. Anders moeten we eerst een uur reizen 's ochtends, dan 's avonds ook ruim een uur. We zouden dan bij m'n schoonmoeder blijven eten dat betekend dat we pas om 9 uur ongeveer thuis zijn. Tis af en toe best moeilijk, maar stiekem ook wel lekker om een avondje voor jezelf te hebben. Ayden is al een grote baby... hihihi Hij kan best alleen slapen. Ik begrijp dat je het lastig vind. Maar t komt best qwel goed. En anders wilt hij straks niet in zijn ledikantje.
@debby werk je zover weg dan ?? of hoe zit dat met dat uur reizen. ja ik weet het, het meot er ook echt van komen maar ben echt een mama die moeilijk los kan laten geloof ik. het valt me soms heel zwaar moet ik zeggen, ik vind het ook doodeng als ik straks hele dagen van 8 tot 6 moet werken, hopelijk kan hij ook mee op die locatie maar weet neit hoe ze daar voor open staan. zal het niet meteen het eerste gesprek aan kaarten. ookal is die op een andere groep 2 van de 3 dagen want 1 dag gaat tie naar mijn moeder. maar dan is hij wel 2 dagen op dezelfde locatie en moet ik niet eers the naar een nder kdv brengen en dan zelf naar een kdv om te werken maar als het neit kan dan zei het zo he.
@ Debby: Pfff je hebt het maar druk! haha is niet erg toch dat je de strijk hebt laten liggen... kan gebeuren hoor! Ja gewoon doen Levi onder water laten... t is ff raar dat je je kind onder water duwt maar als je t eenmaal hebt gedaan is het niet meer eng... o de babyfoon gaat af! k dacht dat ze sliep... *zucht zachtjes en rent naar boven* @ Kim: Owww wat fijn zeg dat het een positief gesprek was!! spannend hoor, k ben keihard voor je aant duimen Ik "sop" haar gewoon dus echt gewoon naar beneden en weer naar boven! je kan het ook in bad doen, heb ik vorige week bij Dimara ook gedaan! wel eerst even in zijn gezichtje blazen! Ik had ook even moeite met Dimara op haar eigen kamertje leggen (ze slaapt nog wel in het wiegje) en je gaat de eerste nachten een paar keer kijken maar uiteindelijk slapen jullie beide beter!! succes ermee! *Zucht iets harder, die babyfoon blijft gaan... rent weer naar boven* Ik moet er ook aan gaan geloven om Dimara straks in haar ledikantje te gaan leggen want ze groeit straks haar wieg uit! maar als ze dan weer huilt in haar ledikantje leg ik haar maar weer terug in haar wiegje... moeilijk hoor om vol te houden! dat moet ik maar doen op een dag dat ik de hele bovenverdieping van boven naar onder wil soppen dan hoef ik niet steeds heen en weer te lopen ik probeer het wel een keer s'nachts... dan slaapt ze het best! Ow ja en nu ben ik vanmorgen ook nog gebeld door de inbakerverpleegkundige over het ontbakeren... volgens mij gaan er weer wat slapenloze nachtjes aankomen
@ Kim: Zou wel fijn zijn als Ayden lekker met je meekan naar dat Kdv... kan je in je pauze's nog ff lekker naar je ventje toe!
@ Kim: files files files.... Normaal is het ongeveer een half uur rijden. Van Amersfoort naar IJsselstein. Maar met de files ben je gewoon een stuk langer onderweg. Ik hoop voor je dat Ayden gewoon mee mag naar de opvang. Ben erg benieuwd... Mijn schoonzusje werkt ook bij een kdv maar daar moest hij wel op een lijst, wel kreeg hij een voorkeursbehandeling.
@kim: spannend.. hoop dat je aangenomen word.. @debby: stinkt wel een beetje.. maar niet heel erg heeft het bij dat meisje geholpen.. ik heb namelijk niet het idee dat het veel nut heeft.. Net klossen wezen halen.. kom ik daar zegt ze: dat mag eigelijk pas vanaf 36 weken.. :s oeps.. dat wist ik niet meer heb ze toch meegekregen.. hoop dat het de goede zijn.. pascal moet ze vanavond er maar onder zetten.. Puk is ook uitgeweest.. heeft weer lekker kunnen plassen
@ kim wat spannend. Dat ze je maar snel wat laten weten. @ poepluier sinds we fruithapjes enzo geven is het nog dunner dan normaal dus regelmatig alles vol. Ben er al aan gewend @ onderwater. hier 'soppen als een theezakje' duseen paar keer heen en weer en dan een keer onder water. Dus niet lang.. Tot ze en half jaar zijn gaat dit automatisch goed maar als je het niet regelmatig doet en ze zijn ouder dan een half jaar zijn ze het niet meer gewend. Dan gaan ze zich verslikken enzo. Hier in de douche ook altijd helemaal onder de straal zodat ze niet bang is voor water. @ ledinakantje hier vanaf 9 weken op haar eigen kamer in haar eigen bed. Ze zullen toch moeten wennen hieraan anders heb je ze voor altijd naast je bed. En je slaapt toch minder rustig als ze naast je liggen. Al moet ik zeggen dat ik de eerste paar keer supervaak ging kijken op haar kamertje.
hebben van t weekend een kindersteol gekocht zodat F. bij ons aan de tafel erbij kan zitten als we gaan eten. Ze is eigenlijk nog wat te klein maar met een deken past het aardig. Ze krijgt dan ook een paar lepeltjes groente of fruit en daarna speelt ze wat met haar lepel. Alles hangt vol maar ach ze moet t toch leren he
@ Suus: Ja het heeft geholpen! Zij was al 38 weken volgens mij en t beebje was gedraaid. @ Mum: Ik heb 2 wasmanden vol staan. Ik was in t weekend en dan op dinsdagavond strijk en vouw ik. Nu dus even niet gelukt. Nou ja, vanavond en morgen dan maar. Komt goed. As weekend moeten we op de hond van mijn moeder passen want zij gaat een weekendje weg en de hond wordt morgen geopereerd dus dan is t zielig om haar in een kennel te doen of haar uit haar eigen omgeving te halen. Dus we gaan een weekendje in IJsslestein logeren. Waarschijnlijk ook daar zwemmen. Heb er zin in!
@ debby leuk weekje dus.. Hier ook een berg strijk staan. Had zoveel wasjes gedraaid dat ik aan drie wasmanden niet genoeg had De vouwwas is weg evenals de handdoeken maar die strijk... bleh...
@ Ryanne: Ja hoor geef maar hier Jij geeft F. denk ik ook alleen maar eigen gemaakte fruithapjes hé? ivm de KMA haha zie F. alweer zitten in haar kinderstoel met de Jas van R. erachter gepropt, ze is echt al een Dametje! @ Debby: Ik heb je ge=pbt pfff 2 wasmanden met strijk?? strijk jij alles? Succes ermee! waar wordt de hond van je moeder aan geopereerd? lekker hoor dat jullie daar gaan zwemmen, misschien gaan wij t weekend ook weer even t zwembad opzoeken!