@ Gaby: Balen zeg. Gewoon aan jullie zelf denken hoor. Als je om 9uur die spuit eruit moet halen dan is dat maar zo. Het is een hele goede rede.
ja de rede voor ons is wel goed.. maar niemand weet dat we de 2de poging aan t doen zijn.. maar misschien leg ik hem er wel van te voren uit.. maar dat doe ik liever niet
@Gaby: kan je de spuit er niet uithalen voor je weggaat, en dan in een handdoek oid leggen, zodat ie langzamer opwarmt?
dreamer ja zoiets.. k doe soieso de verwarming uit voordat ik ga ... dus dan is t zo'n 16 a 17 graden binnen.. dus valt ook wel mee.. en dan leg k hem wel een beetje bij t raam.. als die dan te koud is om te spuiten.. rol ik hem een beetje warm tussen mijn handen
@ Gaby: best lastig he? Ik zou het ook niet vertellen hoor. Maar wat zou het handig zijn als je er gewoon open over kon praten.
@suus ik hoop het voor je ff duimen @knarboor ik vind tot een jaar /14 maanden ofzow wel gepast 2 jaar vind ik een beetje raar. en ik vond het in het begin ook meoilijk maar deed het met een doek erover dat niemand wat kon zien daar voelde ik me prettiger door. @yvi oh leuk hoelang gaan jullie? wij willen ook over 2 jaar ofzo gaan dan heeft ayden er meer aan net ff 1,5 uur gelsapen met ayden maar wou eze keer neit in zijn bedje dus heb ik hem naast me gelegd. moest echt ff mijn ogen dicht doen
@ Kim: Ohhh lekker, ik zou ook wel een dutje kunnen doen. Vanmorgen was ik gewoon aan t huilen van vermoeidheid. Levi kwam al om 5uur, gerekt tot 5.30uur, toen moest daan om 6uur opstaan, even koffie gedronken samen en toen ik eindelijk weer lag belde Daan dat hij een adres nodig had of ik het even wilde opzoeken. Gelukkig ben ik wel weer een beetje bijgekomen. Vanmiddag lekker gewandeld met Levi in de draagzak, daar kom ik helemaal van tot rust. hihihi
aan de ene kant is t ook fijn om er met meer mensen over te praten... maar dan moet je ook echt 100x hetzelfde vertellen.. en daarom heb ik er nu voor gekozen om lekker niks te zeggen.. een geheime icsi poging 2...dus ssssssssssst zou leuk zijn als k icsi 2 zwanger zou zijn.. kan k t mooi op de bruiloft vertellen..
Hoi allemaal, Hier nog steeds geen baby te bekennen hoor, hij zit wel lekker binnen kennelijk.. kan ie nog een beetje groeien want de vk schat hem wel een stukkie kleiner dan gemiddeld dat dacht ik zelf ook al ik kom ook helemaal niet meer aan (al zegt dat niks natuurlijk). Gisteren veel buikpijn gehad, de hele avond ging het maar door maar in bed verdween het weer. Wel goed kunnen slapen. Mannetje is nog steeds thuis gaat wel beter nu hij heeft steeds minder pijnstillers nodig en is weer wat mobieler. Hier wel nesteldrang zeg en ben ook behoorlijk moe ik ga nu weer lekker op de bank hangen ook!!
desiree: fijn dat t al iets beter gaat met je vent... niet leuk dat je buikpijn hebt steeds gelukkig heb je nog wel goed geslapen...
ik weet het wel al dat jij bezig bent met je icsi maar ik ben ook je beste vriendinnetje he Ik ga even soepje eten
Hai meiden, mijn werkdag zit er ook weer op. Nog één en dan weekend. @ kristel ik werk woe-do-vrij en als er evenementen zijn dan ook vaker in t weekend. @ Yvi schrikken joh. Wel fijn dat jullie nog naar Disney kunnen. Have Fun!!! @ dees je hebt wel meldplicht he @ debby ik moet ook vaak alleen eten, is niet leuk @ oma jij ook 3-3-3 zie ik. Mooie banner F. ligt te mopperen in de box, ze moet eigenlijkff slapen maar daar is ze t niet mee eens waar is mum eigenlijk?
@ gaby balen dat ie later is. Gewoon aan jezelf denken meid haha ik kan nooit alles in één reactie zetten, vergeet altijd wel wat
@ryanne overblijfsel van de zwangerschapdementie @dees nog ff volhouden meid, hoelang kom je al niet meer aan dan?? @debby als je zo'n ochtend hebt waarom blijf je dan niet gewoon een keertje lekker liggen. je moet ook aanjezelf denken he wij hebben griekse schotel besteld met gyros en souflaki heb echt nergens anders trek in als ik dat in mijn gedachten heb haha net een filmpje gekeken die we hadden opgenomen, shooter was een goede film
Sinds week 30 niet meer aangekomen blijkt ben wel in totaal 12 kilo aangekomen maar laatste 7 weken niet dus.. maar we zien wel met de geboorte wat ie weegt, het zal wel meevallen denk ik. Juffie ben benieuwd hoe het met jou gaat.. hou je 't nog een beetje vol? Ik heb zelf weinig energie het hele huis is wel aan kant, moet vanavond nog even een voedingsbeha uitzoeken heb geen idee hoe dat werkt, maar zie wel. Ben bang dat ik tot de bevalling zeker nog wel erg moe ben dus zal niet al te veel meer inhoudelijk reageren, sorry..
@ Dreamer: ow een week last gehad van haar arm? naja als dat het ergste is... Ik denk dat mijn moeder ook maar even meegaat, voor het geval dat hij van zijn stokkie gaat, dan heb ik iemand bij me die mij bij kan staan haha... @ Kristel: Ja idd dat lijkt mij ook 100x pijnlijker maar ze hebben hem met 6 man vast gehouden en nog kregen ze die naald er niet in!! @ Emma: Ja ik vond het ook al vlug dat ze nu al binnen waren... en dan ook maandag al de 1e prik! over hoelang BV geven gepast is durf ik geen uitspraken te doen, maar idd wat kristel zeg als ze erom kunnen vragen vind ik het te ver gaan... dat ze het dan nog afgekolfd in een flesje krijgen ala, maar aan de borst vind ik (persoonlijk) not done! @ Suus: klinkt idd alsof ze gedraaid is zou het dan toch geholpen hebben? @ Gaby: Jep!! geef mij ook maar gewoon een prikkie hoor... wel lastig idd met die spuit uit de koelkast leggen! kan Suus dat niet doen trouwens? of wonen jullie niet zo dicht bij elkaar? @ Debby: Koken, strijken en hier kletsen... dat noemen ze nog eens multitasken @ Kim: Voel je niet schuldig hoor dat je 'm weer ff bij je hebt gepakt... Lekker zeg Gyros @ Dees: Jullie ventje klein? je hebt anders een enorme toeter haha nee dat zegt natuurlijk niks... hopen dat hij nog een beetje spek gaat kweken in die laatste weken, zijn ze toch nog ergens goed voor! @ Ryanne: ik ben hier ik was ff wandelen en ben daarna meteen even naar de paardjes geweest! was weer ff lekker!