Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @dees heb je wel een echo nog gehad? voor een schatting te maken ofzow?

ik ga ff eten :D mmm

2. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    hee meiden hoest hier?

Hier moe... pff... ben echt gesloopt maar goed nog 1 dagje werken en daarna lekker een nachtje weg met een vriendin.

3. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

mum: jewel zou wel kunnen.. maar vind dat niet nodig om te vragen.. k leg hem er gewoon uit als we gaan..

4. gaby1986

we moeten vanavond naar de verjaardag van de vriend van mijn zusje.. ik heb echt geen zin.. mag hem niet zo.. vind t dan ook zonde om mijn geld aan hem uit te geven.
    hij wil niet naar t vrijgezellenfeesje van joey komen... omdat hij nu al weet dat hij geen zin heeft en dan heeft hij weekend..en dan wil hij niks doen.
    en mijn zusje vind mijn vrijgezellenfeestje een beetje duur.. en dat snap ik bes want zoveel geld heeft ze niet.. en haar vriend verdient kei goed.. dan snap ik niet dat hij dat niet voor haar betaald..
    hij woont trouwens bij mijn moeder in huis.. ook nog!

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Red: Fijn dat je nog maar 1 dagje hoeft, en lekker hoor een nachtje weg met een vriendin!

@ Gaby: Ow okeej, dat kan ook idd...

6. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @BV, hier in elk geval tot een half jaar als 't allemaal lukt en goed gaat, en als t van beide kanten goed bevalt misschien tot een jaar zodat ik geen opvolgmelk meer nodig heb. Vindt t persoonlijk dan ook wel mooi genoeg.

@desiree, sterket met de laatste loodjes!

'k had gisteren even gemaild hoe 't met de zwangerschapscursus zat waar ik me voor had aangemeld. Blijkt dat m'n inschrijving niet is aangekomen. Naja vandaag alsnog kunnen regelen. 7 december de eerste keer, dus dat is al mooi snel!

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Red: Fijn dat je alsnog mee kunt doen!

8. @ kim nee 20 weken echo gehad en daarna pretecho en mijn buik groeide goed dus vonden ze nooit nodig. Vruchtwater verder wel gewoon goed dus het is maar afwachten. Groeiecho heeft toch ook geen nut meer nu denk ik.

Nog even snel naar de prenatal nu niet uitgebreid maar snel wat dingetjes halen

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Dees: Al is het even snel: Shopse :D ik ga ff online spieken :p

10. gaby1986

ik ben er vandoor..tot morgen

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Gaby: fijne avond meid!

12. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @mum ja geloof het wel, over kosten enzow..

@dees oh oke, nou snel bevallen dan weten we hoe zwaar die is. heb jij dat nu ook dat je zoeits ehbt over de naam.. dit word hem weet ik het wel zeker enzow :D nu het zo dichtbij komt. dat had ik wel
    bij mij hadden ze ayden op 3020 geschat en was uiteindelijk een week later 3130 dus zaten goed in de buurt. ze deden dat door zijn ruggenwerveltje en hoofd omtrek te bekijken geloof ik. verder weet ik het niet maar ze konden het wel zien.. natuurlijk niet in elk geval en misschien neit altijd even goed maar bij mij was het dus heel nauwkeurig.

ik ga gtst kijken
    fijne avond all

13. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    ff foto spammen en dan lezen ;)

Sophie en Senne samen in de kinderwagen :-D

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kim: ja de kostenberekening... Fijne avond meid :)

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ukkie: haha lekker knus zo met z'n 2tjes! Cute hoor!

16. wat een lieve foto!

Hier een trotse mama. F. heeft net 250 (!!!) gedronken en is fijn in haar eigen bed in slaap gevallen. Ben benieuwd hoe lang ze t daar nu mee doet

Nu ga ik lekker op de bank tv kijken
    Fijne avond

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ryanne: Wooww!! wat goed zeg van Frédérique! :D Super!
    Fijne avond meid!

Ik ben er ook vandoor, ga Dimara haar laatste flesje geven en dan gaat ze (en wij ook) lekker naar bed!

Fijne avond/slaap lekker allemaal!

ps k weet niet waar t vandaan komt maar ik heb t idee dat we morgen babynieuws krijgen... van wie weet ik ook niet...

18. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hey meiden!

Ik ga ff snel bijlezen :)

Liefs

19. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @nen had je de pb nog gelezen? heb je je vriend alweer gesproken ? de eerste paar dagen zjn echt het moeilijkst he

@ukkie echt cute :D

ayden zijn neus was zo verstopt dat ik hem uit zijn ledikantje heb gehaald en bij me op de bank heb laten liggen, nu slaapt hij na 2 uur weer en heb ik hem maar weer in zijn wiegje gelegd, hij voelt zich al niet lekker en dan ga ik hem vanacht neit in een vreemd bed leggen en wil hem graag horen vind het maar eng dat hij weinig adem krijgt. morgen ga ik de dokter bellen want dit is echt zielig sinds gister avond

ik ga afsluiten weltrusten allemaal

20. gaby1986

goedemorgen..

kim: zielig dat ayden wat ziek is...hoop dat hij zich gauw beter voelt..

all: vandaag van 8.15 tot 16.30 werken... en dan gauw naar huis want ons bed komt tussen 11 en 2 dus die staat al als ik thuis ben.. jeej kan niet wachten

Deel Deze Pagina