Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kim: Wat sneu zeg voor Ayden dat zijn neusje zo verstopt zit, ik vind dat ook altijd eng hoor! voel jij je inmiddels alweer een beetje beter?

@ Gaby: owww wat fijn zeg dat jullie nieuwe bed komt! ik ben ook echt toe aan een nieuw bed, maja eerst maar ff sparen!
    €
    Dimara was vanmorgen weer om 7 uur wakker, ze heeft de hele nacht doorgeslapen vanaf 21.45 uur ongeveer!

2. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hey meiden,

hoe is het hier? Gisteren hele reactie getypt, toen liep de laptop vast. Gelukkig voelde ik het aankomen dus had ik mijn reactie opgeslagen! Maar die staat thuis op de laptop dus houden jullie tegoed. Toen zou ik vanuit bed nog ff via mijn tel wat schrijven, druk ik weer op de rode knop dus internet weer uit. Grrrr!!! toen was ik er klaar mee hahaha.

Liefs

3. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @kim: zielig dat ayden zo verkouden is.. ik hoop dat het snel over is..

@gaby: werk ze en veel plezier met je nieuwe bed vanavond :p ;)

@mumtobe: lekker dat dimara de hele nacht heeft doorgeslapen :D lief van haar

@all: ik ga zo even aankleden en douchen en dan naar de HA een plasje wegbrengen.. heb een beetje het idee dat ik blaasonsteking heb weer.. Had er gister zo'n last van..

4. @ dimara grote meid!
    @ nen hoe is t met je?

@ me ik ben weer aan t werk. Laatste dagje en dan weer weekend :D

5. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    @nen: het zat niet mee :p dan straks maar toch :p

6. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    @ryanne: werk ze :) weken gaan echt snel zeg :) gelukkig maar.. ben ook blij dat pascal morgen weer weekend heeft..

7. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Hoi meiden,
    Ik zal even teruglezen van gisteren. Heb me helemaal niet met jullie bemoeid..
    Mn moeder was hier, zal zo mijn belevenissen even typen..
    Eerst reacties op jullie:
    @ Kristel
    Wauw!!! Yentle al een beetje zitten!! Wat wordt ze toch groot he? Jeetje de tijd gaat echt snel..
    @ kim
    Lag Ayden eerst in een wiegje? Lijkt me wel schattig hoor dan zo'n hummeltje in een enorm ledikant!!
    Vervelend dat Frank zo ziek is, inderdaad dan is Antibiotica maar eventjes beter...
    @ Suus
    Het zou mooi zijn als het beebje nu goed zou gaan liggen.. duim duim duim...
    @ Gaby
    Balen dat Joey zo laat thuis komt.. hmm gromm... mannen!!
    @ Debby
    Eet je vaak alleen? Wat doet je vriend/ man voor werk?
    @ Desiree
    Jeetje, is Boefje erg klein of gewoon lief klein? En fijn dat het met je man een stuk beter gaat!!
    Ik stuur je nog even een Pb bericht!
    @ Red
    Wat voor zwangerschapscursus ga je doen? Ben erg benieuwd!
    @ Ukkie
    Lief hoor die twee samen!!! Koessie koessie!!!

Zo das mijn reactie

8. juffie2008

hier:
    Gister veels en veels te veel gedaan!!! Ik moet me schamen!!! De spullen uit de kasten getrokken, toen kwam de kraamzorg ff gesprekje gehad. Waarschijnlijk krijg ik meer zorg vanwege mijn been/ heup.

om 4 uur kwamen pas die lomperikken van de meubels, de meubels zien er netjes uit maar de kast in de slaapkamer zijn ze tot kwart voor 7 mee bezig geweest!! Echt lang man!!! Ik was zo moe en niet lekker dat mn man de kast heeft ingeruimd, nou dat zie je meteen.. Mn moeder heeft de kasten schoongemaakt en weer gevuld erg fijn! Toen nog gegeten..
    Gister 2 keer lopen overgeven, smorgens (een liter!!!) en savonds weer. Het probleem is dat ik het niet meer voel aankomen..
    Gisteravond heb ik nog House gekeken maar toen naar bed gegaan, manlief heeft me ingestopt.. Vind ik fijn!! Heerlijk als een babytje geslapen hahah!

Nu weer wakker, meteen lopen overgeven (heel fijn) en nu ben ik eitjes aan het koken.. Ga 40 gevulde eitjes maken, 3 kwarktaarten en allemaal andere dingetjes voor de verjaardag van de buurman.. Heb aangeboden hapjes te maken :D Vind ik leuk!! Dus ik ga weer even verder ;)
    En ja ik doe rustig aan..

Wat gaan jullie vandaag doen?

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Nen: Beetje pech dus gisteravond! sorry dat ik niet meer op je sms gereageerd had, op t moment dat ik 'm kreeg was ik druk met Dimara en daarna ben ik het *het slecht* vergeten... sorry!! fijn dat je mannetje goed is aangekomen! hoop echt dat de tijd dat hij daar is voorbij vliegt meid!

@ Suus: Ow nee hoop voor je dat je geen BO hebt! Lief he van Dimara? :p
    Hoor je het hartje van jullie kleine meid trouwens ook op een andere plek als normaal? dat zou erop kunnen wijzen dat ze gedraaid is!

@ Ryanne: Werkse meid! bijna weekend idd!

10. @ juffie fijn dat je zelf al zegt dat je rustig aan gaat doen, hoef ik t niet meer te zeggen ;)
    Leuke dag dus met die hapjes. Ik vindt dat ook altijd leuk om te doen.
    Maak je van die gevuklde eitjes met geel (zoals vaak bij koude schotel liggen?)

11. juffie2008

Ik haal het geel eruit en dan doe ik er klein beetje prei door, geraspte kaas en nog meer lekkere frutteltjes..

Ga nu eerst even kwarktaarten maken :D

12. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    goeimorgen meiden!

Ik ben nog bij mn oudste zus, ben blijven logeren met Jorick :D
    Had niks bij me(behalve luiertas);) dus het was even improviseren haha. Hij heeft op het matras naast me vast in de snoozz van mn andere zus geslapen , tot 7 uur en nu slaapt hij weer.
    Mijn ouders komen zo thuis van vakantie en we hebben het gister even opgeleukt bij hun beide thuis, is wel zo leuk thuiskomen.
    M haalt me op en dan gaan we even wat drinken met zn allen haha gezellig! O en ik moet bloedprikken:(

morgen kom ik weer meekletsen denk ik..

@Kim, wat zielig voor Ayden! Begrijp dat je hem liever bij je houdt.
    Jorick is 1 keer een nacht verkouden geweest en ik vond het doodeng;)

@nen, gaat het al weer een beetje? knuffel!

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: Gezellig zeg dat je bent blijven logeren! fijn dat het gelukt is met improviseren :D

@ Juffie: Kan je voor mij ook wat gevulde eitjes maken? ik vind die dingen zo lekker hé :D

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    :$;):( Last Christmas is op Q-music... is dat niet errug vroeg??

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @mum: haha vriendlief heeft ook een hele rode schijf op zijn arm van de prik maar vertel dat maar niet aan je vriend...

ik snap wat je bedoelt inderdaad maar mag je die onderdelen wel los gebruiken van de bakerdoek (bij mij stond er namelijk op van niet op de achterkant)

ik hoorde ook de kerstmuziek op Q?? ze draaien beetje ouwe rommel he haha.

@kim: wat goed dat hij in zijn eigen bed heeft geslapen...hoe vond jij het slapen zonder hem naast je?

@kristel: wat goed dat yentle al zo goed blijft zitten....kun je lekker snel gaan fietsen met haar als ze straks goed zit...leuk hoor..

@yvi: veel plezier in disney...vervelend dat de huisarts zo weinig tijd voor je had...schandalig eigenlijk he...

@dees: gelukkig dat het beter gaat met je man...succes met hem en met de laatste loodjes meid
    (bij mij schatte ze lars ook op zeven pond en hij was negen :D)

@suus: jee ik hoop het ook meid dat ze gedraaid is...zou wel tof zijn (als ze dan ook zo blijft zitten weer hihi)

@ryanne: wat goed dat f zo veel had gedronken en lief in slaap was gevallen

@ukkie: wat lief zeg *Smelt*

@emma; succes met prikken en fijne dag...zo te horen heb je een gezellige dag voor de boeg..

@juffie: euh...noem je dat rustig aan doen 40 eieren vullen en 3 taarten bakken??

*bos pakt juffie vast en zet haar even op de bank met (wil je koffie of thee??) en een koekje...*

@all: lars heeft het gister ander half uur volgehouden in het zwembad :D

16. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    @mum: wij hebben geen dopler thuis :p Dus ik zou het niet weten.. moeten echt maandag afwachten
    Van mij mag het trouwens wel heel snel kerst zijn dit jaar :D

@all: twijfel of ik plasje weg moet brengen.. nu weer nergens last van :S gisteravond en vannacht heel erg.. ben bang dat ik daalijk het weekend wel weer last krijg .. wat zal ik doen

Nog een vraagje: wat moet er eigelijk allemaal in de vluchttas zitten??

17. juffie2008

Zozo,

al 12 eitjes gekookt, 1 kwarktaart af! nu even zitten, zometeen maar even douchen en een beetje rustig aan tafel wat rommelen..
    Ik merk dat mn maag ontzettend van de rel is.. Zou dat door de morfine kunnen komen? hoop niet dat ik gewoon een griep te pakken heb..

Pulletje is met zn voetje lekker aan het spelen.. Hi hi heerlijk kindje :D ben nu al verliefd op ons kindje en dan is het er nog niet eens..

18. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

Opschuiven maar!!! :D

19. juffie2008

Zooooo alle eitjes zijn gekookt, helft gepeld.. Nu even in bed slaapje doen? Even nog liggen.. Dan ga ik even naar het winkelcentrum.. Wat dingetjes kopen :D En dan lekker weer slapen? Hadden andere hoogzwangeren dat ook? Dat vele slapen?

20. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    ik slaap overdag helemaal niet.. als ik dat doe slaap ik snachts niet meer.. misschien komt dat nog.. begin nu wel elke dag meer moe te worden..
    *gaat nu de jas aan doen en maar even naar de ha*

Deel Deze Pagina