@ Bos: haha nee dat zal ik 'm maar niet vertellen er staat inderdaad op dat je dat niet los mag gebruiken, maar ik zie niet in waarom niet als er een slaapzakje overheen zit... T was het foute uur op Q dacht ik hihi! Wat goed zeg dat Lars al zolang kan zwemmen Dimara is vorige week een keer in slaap gevallen in het bubbelbad ze was ineens vertrokken! @ Suus: ow dat dacht ik, idd maar even afwachten dan! succes bij de HA Even Spammen: (ja ze heeft idd beenwarmers aan )
Hey meiden, @ ryanne + emma, het gaat eigenlijk verbazingwekkend goed! Dinsdagavond even helemaal gebroken, paniek, huilen etc. maar sindsdien gaat het eigenlijk nog heel goed! Niet meer het "gebroken hart/lege" gevoel.. Gisteravond mn mannetje ff gezien via skype, maar de verbinding was helaas niet top. Ik merk wel dat ik nu heel sterk de onvoorwaardelijke liefde voor hem voel. Heel apart! Maar ook oh zo fijn Als hij terug komt, weet ik dat er een aanzoek aan zit te komen. Ik kijk er al zooo naar uit! En hopelijk ook gauw zwanger... @ juffie, meid toch wat naar dat je zo moet spugen steeds! Kun je dan nu wel tegen de lucht van die eieren? Ik moet er niet aan denken op een slechte maag... Wel goed drinken he Leuk dat je de hapjes voor je buurman maakt! @ mum, maakt niet uit hoor. Ik begrijp het volledig dat je hartstikke druk bent thuis. Wat een geweldige foto van Dimara! Ze kijkt zo wijs en wat een leuke kleertjes! Echt geweldig
Hmz, ik snap er niets van waarom de tekst van mijn banner zo onduidelijk wordt weergegeven? Het is haast niet leesbaar... Iemand een idee? *Edit, maar ff een topic gestart bij het kopje over de site...*
@ Nen: Thnx ze is ook heel wijs in haar doen en laten, voor mij soms al iets te wijs haha... fijn dat het eigenlijk heel goed met je gaat! enne spannend hoor dat je denkt dat hij je ten huwelijk gaat vragen... ben echt benieuwd! ik hoop dat je zwanger je trouwjurk in mag meid! of jullie al een mooi eigen bruidskindje hebben! Ik heb nog steeds het idee dat een aanzoek er hier voorlopig nog niet in zal zitten... vriendlief heeft niet zo'n haast geloof ik...
@ mum, ja we hebben het er wel eens over gehad en toen heeft hij duidelijk wat hints laten vallen. En eigenlijk was het zelfs zijn bedoeling om mij 31 juli dit jaar te vragen (toen waren we exact 6jr samen). Volgens mij is dat toen niet gebeurd, omdat hij te lui was om naar de stad te gaan voor een ring haha. Maar toen ik hem vroeg of dat zijn plan was in eerste instantie vertelde hij dat dat klopte. Zou toch superromantisch zijn als hij me straks op Eindhoven vraagt als hij net terug is Dat hij met zijn collega's iets heeft bedacht ofzo. Haha ik droom weer weg.. Zo'n romanticus is het namelijk niet Wil jij al graag trouwen? Misschien eens een hint laten vallen? Of zo'n bruids-tijdschrift laten "slingeren"?
@ Nen: haha zou wel heel romantisch zijn ja! ik zou best wel willen trouwen ja! hints zat laten vallen en hij weet ook hoe of wat maar hij is nog niet zover geloof ik... hij zal denk ik ook wel wachten met een aanzoek tot we er financieel wat beter voor staan (als ik weer een baan heb)
@ mum, ja bij ons is de situatie momenteel financieel ook niet klaar voor een bruiloft hoor, maar het aanzoek mag van mij best gedaan worden! Vind het niet erg om een jaar verloofd te zijn. Hoop voor je dat het voor jou ook gauw mag gebeuren Zo mooi hier he, bij het ziekenhuis.. Ik zie elke dag wel een jong stel met een baby vertrekken! Vrouw in de rolstoel met de maxicosi op schoot. Krijg er zo'n warm gevoel van! Van de week ook een vrouw met een tweeling.
@ Nen: Aanzoek kan voor mij part ook nu gebeuren en dat we pas over anderhalf jaar trouwen ofzo, maar hij denkt dat je het eerst helemaal voor elkaar moeten hebben ik kan hem dat wel helemaal uit gaan leggen maar dat is wel een hele directe hint haha! ik heb hem ook moeten overtuigen om voor een kindje te gaan... hij zei toen ook steeds van ja en als 1 van ons nou zijn/haar baan kwijtraakt hoe moet dat dan? toen heb ik hem ook moeten vertellen dat dat best goed zou komen! Ik doe niet voor niks de financiele administratie hier thuis haha! Lijkt me idd een heel mooi gezicht om die vrouwen naar buiten zien te komen, maar ook wel confronterend in jouw geval misschien!
Hey meiden, @emma wat leuk dat je bent blijven slapen zeg, veel plezier straks als mark er weer is! @suus hoop dat ze gedraaid is hoor, spannend maandag! @gaby, ik duim voor je hoor, hopelijk mag je deze keer strakjes zwanger zijn! En wat spannend dat het deze keer een geheim is, lekker voor jullie tweetjes (ja en suus dan haha) @mum wat een super foto van dimara zeg, echt geweldig! Een heerlijk meisje om te zien, en die beenwarmers, echt stoer! @juffie, wat leuk dat je de hapjes voor de buurman maakt zeg, super! Kijk je wel uit met al dat overgeven! @nen fijn dat het wat beter met je gaat meis, het lijkt me zo eenzaam zo! En wat spannend zeg, een aanzoek! Trouwen is echt geweldig! Droom er maar lekker van hoor, hopelijk komt het snel als je mannetje weer terug is! En dan lekker met een dikke buik trouwen, dat zou geweldig zijn! Hier vanmorgen lekker bij een collegaatje op de koffie geweest Kylian is alleen een beetje uit zijn doen nu, hij was hartstikke moe, maar ligt nu alleen maar te huilen in zijn bedje, super zielig!
@ Sterretje, Zielig dat Kylian nu zo mopperig is... Ik pas zekers goed op, maar durf nauwelijks te eten en te drinken, mn maag lijkt echt te weigeren... vind het dan ook niet gek dat ik hangerig en niet vooruit te branden ben!! nu maar even echt kleren aan en een schop onder mn kont geven hahah
@juffie wel voorzichtig zijn hoor! Bne je verder niet misselijk dan de rest van de dag? Lijkt me zo vreselijk dat je al die tijd over bent blijven geven, ik vond 17 weken lang al zo erg, maar 40 pff, petje af hoor! Probeer wel iets te eten hoor meis! Oh ja en over het slapen, ik sliep aan het einde van mijn zwangerschap ook heel veel overdag hoor, was gewoon zo moe, was heerlijk om steeds te liggen
@ mum, tja soms wel confronterend om te zien maar ik weet dat het voor mij ooit ook zal komen (op welke manier dan ook) @ sterretje, misschien maakt hij een sprongetje? (ik weet niet precies wanneer dat allemaal gebeurt) @ juffie, doe je rustig aan? Je mag het best accepteren om een dagje rustig aan te doen hoor! Je bent hoogzwanger en je hebt een zeer been/heup.. Probeer nu nog een beetje te genieten van de rust die je kunt nemen (als pulletje het toestaat haha), want straks als de kleine er is, heb je eerst die rust niet meer zo..
Vanaf aanstaande zondag komt er trouwens een leuke serie op mtv. Tenminste lijkt me wel leuk. Het heet "16 and pregnant". Volgens mij is het om 19:10.. Meer dames die dat gaan kijken?
@ perfectionn, al lang overtijd? Omdat je banner aangeeft dat je toe bent aan een nieuwe... Dat zei ie bij mij na 9 dgn overtijd..
@nen das een mooi vooruitzicht, een 3 klinkt al veel minder lang weer he! Heb nog niet gezien dat die serie komt, wie weet wel leuk om te kijken ja, als ik het onthoud haha