@ sterretje, haha ben je zo vergeetachtig dan? Of gewoon doordat het nu erg druk is met de kleine man? @ perfectionn, ja lijkt me ook echt leuk om te kijken! Heb je nog helemaal niet getest? En normaal heel regelmatig? Goed geklust? Kwaaltjes? (nee hoor, ik stel niet veel vragen....)
@nen ben vergeetachtig geworden toen ik zwanger was, en het is nog steeds niet over helaas Kan wat worden als ik weer moet gaan werken Maar ga het gewoon opschrijven, dan denk ik er wel aan @perfectionn, waarom ga je niet testen meis? Ben je vaker overtijd?
@nen, nee nog helemaal niet getest! (mag toch best trots op mezelf zijn toch ) Jaa altijd regelmatig! precies stipt op tijd! Uiteraard goed geklust, tot het bittere eind hahaha! en de kwaaltjes,,,, Vandaag zo goor, veel rekbaar slijm Jekkes!! heb ik nog nooit gehad, althans niet zo mega veel! Met vlagen misselijk, niet dat ik dan moet overgeven, maar ja gewoon misselijk! steekjes en tintelingen in buik... en net alsof ik blauwe plekken heb in mn zij...als ik erop druk kan ik wel door de grond zakken pfff! neeeeeeeeee je stelt niet veel vragen hoor haha
sterretje: ik wil liever wachten of mn volgende ongi komt! ben ondertussen bankroet aan al die testen die het agfelopen jaar heb gekocht hahaha! Ben 2 keer overtijd geweest, zwangerschap, maar vmk's geworden!
@pefectionn, vind eht knap dat je dan zo alng kunt wachten hoor! Zeker omdat je al 2 keer een vmk hebt gehad Wil je dan nu niet zeker weten dat je weer zwanger bent? Als het weer fout gaat, daar moet je niet van uit gaan en eigenlijk niet aan denken, maar dan weet je wel wat meer, want 3 keer een vmk dan moet je misschien ook verder gaan denken natuurlijk Hoe lang was je zwanger de vorige keren? Ik heb ook 2 keer een mk gehad voordat ik zwanger werd van Kylian, de eerste keer een ma met 12 weken en de 2de keer een mk met 5 weken Dus een mooi voorbeeld voor jou de 3de zw c\schap een prachtig gezond kindje!
sterretje: dankjewel luister vaak naar het liedje (kwestie van geduld) haha nee hoor! ik heb er wel van geleerd, continu telerustellingen keer op keer! werd er gek van! heb ook met vriendlief besloten toen een maand niets te doen, en luisteren naar mn lichaam hoe ik me dan zou voelen, en idd ik dacht ook zou ik zwanger zijn? ja dat kan natuurlijk helemaal niet! Stel ik wordt wel ongi dan kan ik naar de HA, dan hebben we dat lang genoeg uitgesteld! vind het veel fijner zo....als ik heb getest en blijk niet zwanger te zijn, blijf ik toch steeds denken, al die pijntjes en misselijkheid waar komt het vandaan...snapje? 2 weekjes waren de guppies! de 2e was een stuk minder als de eerste, ik dacht dat ik door de grond zakte! Oei voor jou zijn het dan erg moelijke periode's geweest..12 weekjes sjeeminee! maar wat je verteld...lijkt erop 3 keer is scheepsrecht! misschien komt dat voor mij ook zo uit
hey meiden ik heb wel trg gelezen maar ben te beroerd om veel te typen. ik had net geloof ik een migraine aanval wel een lichte maar toch neit prettig zag allemaal sterretjes en hoofdpijn.. en die neus word ik ook echt gek van.. ben ook vanochtend met ayden even naar de ha geweest maar gelukkig niks met zijn longen ofzo gewoon goed in de gaten houden. hij heeft vanacht gewoon in zijn wiegje naast me geslapen en werd pas om half 8 vanaochtend wakker :-o 12 uur tussen zijn voeding dus dat is wel mooi. daarna nog leker tot 11 uur geslapen met z'n drietjes. @bos hij heeft alleen gister middag in zijn ledikantje geslapen maar vond eht te akelig met die verstopte neus. 1,5 uur zwemmen dat heeft lars goed volgehouden dan @ryanne nog ff meid en dan is het weekend. @mum schattige foto hoor @nen gelukkig voel je je wat beter. respect hoor @perfectionik zou dat echty neit kunnen, niet testen en wle alle kwalen ben bang dat ik mezelf dan helemaal gek maak met ideeen en misschien dan toch teleurgesteld uiteindelijk. zo toch nog ff wat gereageerd, nu ga ik een steen zoeken om mijn kop onder te verstoppen blehhh
@ perfectionn, knap zeg dat je zo lang kunt wachten!! Als je volgende ongi niet komt en je bent zwanger, dan is het al 8 weken!! Ik duim voor je @ ster, nou lastig hoor die vergeetachtigheid! Braintraining spelletjes gaan spelen @ kim, balen dat je zo beroerd bent meid! Dat duurt al lang volgens mij?! Gelukkig is het met Ayden in orde. Wat heeft hij lekker lang geslapen zeg! Hoe is het met je vader? Is daar heerlijk weer he. Toen mn vriend er was, was het 30 graden! En toen was het al avond.
@kim wat heeft je zoontje een mooie naam zeg! ayden echt mooi!! je hebt een doorslapertje? 12 uur tussen zijn voeding is goed zeg! Je hebt wel gelijk hoor, maar zo vaak die teleurstelling gehad, voel aan mezelf dat deze teleurstelling er ook wel bij kan!
@nen 8 weken? pfff (ik hoop toch echt dat het raak mag zijn) dankje dat je dat even heb uitgerekend Lief dat je duimt...nou moet het haast wel hihi
@ perfectionn, op je NOD ben je al 4 weken zwanger. Dus nu zou je al evt 6 weken zijn! Zou leuk zijn he Pff echt knap hoor dat je zo lang kunt wachten, maar wat doe je ons aan? Wij zijn wel nieuwsgierig hahaha
@nen ja is idd lekker warm daar, hij heeft het niet slecht daar toen hij daar aankwam was het 40 graden geloof ik in september. in afghanistan zal het straks in maart ook weer bloedheet zijn maar dan is je vriend alweer bijna weg. in dubai hebben ze veel uitstapjes naar grote winkelcentrums en woestijn uitstapjes enzow dus hij vermaakt zich daar wel. fijn dat jullie kunnen skypen @perfection ik duim voor je mee meid. maar ayden slaapt neit altijd even goed door hoor. soms heeft hij er een nacht tussen zitten
@ nen, Zou ik nu dan ook al kunnen merken dat ik wat dikker wordt door een eventuele zwschap? ik wordt namelijk me dag(zo voelt het) dikker, krijg met pijn en moeite mn broek nog dicht :-o hahaha sorry sorry sorry sorry als ik meer weet laat ik het meteen weten hoor! I promise!
@ kim, dankjewel meid lief van je! half 8 vink echt netjes! kom je zelf ook nog toe aan je slaap Heb je een makkelijk kereltje?
@ kim, fijn dat je vader het er wel leuk heeft. Ja in maart begint het in afghanistan ook weer beter te worden. nu is het wel koud, vooral 's nachts geloof ik!! @ perfectionn, je kan hooguit wat dikker lijken doordat je darmen naar boven verplaatsen. Maar daar kun je ook echt wel een buikje van krijgen hoor Maar of dat zo snel gaat, weet ik niet..
@pefectionn, het ksn kloppen dat je broek wat minder geod past, je darmen zijn het die nu aan het opspelen zijn in het begin van een zwangerschap Die moeten een ander plekje vinden omdat je baarmoeder zijn plek in wil nemen daar waar normaal je darmen liggen Maar ik snap je hoor, die teleurstelling elke keer, het is vreselijk! Ik duim echt dat je zwanger mag zijn en jullie guppie deze keer netjes blijft zitten tot iig 37 weken! @kim wow wat een goede nacht heeft Ayden gemaakt zeg, super hoor! Balen van je migraine zeg, echt vervelend! Heb je er vaak last van? @nen, ja kan wel wat training gebruiken haha
Zo Kylian slaapt gelukkig nu weer, hij sliep ff maar werd weer wakker, nu ff nog een paar keer speentje gegeven en hij lijkt nu echt goed te slapen, hopelijk blijft dat zo! Heb net ff wat strijk gedaan weer, nu maar ff een broodje maken, heb nog niet gegeten Fijne middag verder meiden, ben er ff vandoor, moet nog een hoop verder doen in huis!
Jullie zijn schatties Jaa zo raar, Want ik weeg nog gewoon zoals altijd, maar mn broek gaat zo moeilijk dicht!! Ben zo benieuwd! dankjewel sterretje dat jij ook duimt! het zal nu haast wel toch, nu jullie voor me duimen hihi! Ik krijg steeds meer zin om een testje te doen maar we doen het niet haha! xxx
@perfection nou je houdt ons wel in spanning ayden is een hele tevreden kindje hij is heel vrolijk maar heeft ook een temparamentje dus kan behoorlijk tekeer gaan als die zijn zin wil haha maar hij huilt gelukkig niet veel. @sterretje nee eigenlijk niet vaak. echt heel soms maar gelukkig. jij ook een fijne middag ik moet eigenlijk de wc en badkamer ff doen maar pfff zin is nergens te vinden haha ayden slaapt gelukkig nu hij was net helemaal overstuur zelf helemaal hyperventileren voor de 2e keer, dan is hij echt heel verdrietig. denk toch door zijn verkoudheid.. echt sneu voor zo'n kleintje.