Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

@kim, ahh je kleintje hyperfentileren das indd niet leuk voor zo een kleine!
    hij groeit als kool of niet?
    Mijn schoonzusje is bijna 2 maand geleden bevallen van een meisje, die groeit ook als kool pff!
    Haha temperamentje leuk toch :) beter dan een huil baby toch? :p

2. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ kim, doe maar lekker rustig aan meid! Als je zoo beroerd bent, zou ik ook niet gaan schoonmaken hoor. Eerst maar opknappen!

@ sterretje, nog niks gegeten vandaag????

@ perfectionn, ik zou zeggen: geef toe aan je zin om een testje haha. Nee sorry hoor, ik ben gewoon veel te nieuwsgierig (had je vast nog niet gemerkt).. Je moet lekker testen wanneer je het zelf wilt!! Hele stomme vraag, maar klets je hier al langer mee? Sorry, ik ben er zelf de laatste tijd niet meer zo veel, dus krijg niet meer alles mee...

3. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

@ nen,

hahaha volgens mij ben je nog nieuwschieriger dan ikzelf ;)
    Nee hoor klets hier nog niet lang meer! heb wel is eerder een berichtje gepost maar verder niet! dit is zo een leuk topic :D dus blijf gezellie mee kwebbelen! als jullie dat goed vinden natuurlijk hihi!
    Nou meiden ik ga ffies boodschapjes doen, misschien tot straks
    (de kruidvat loop ik voorbij haha :p)
    xx

4. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ perfectionn, ja het is hier heel gezellig, maar bij deze de officiële waarschuwing: het is hier ook heel verslavend!!!!

Kun je wat meer over jezelf vertellen? :)

5. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @perfection ja vertel is iets over jezelf :D zwe zijn namelijk helemaaal niet nieuwschierig ghihi
    waar woon je (als je dat wil vertellen) hoelang heb je een relatie, ben je getrouwd, wat voor werk doe je of opleiding misschien, hoe oud ben je :D zo wel ff voldoende geloof ik :p

6. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Aanvulling op de vragen van kim:

hoe lang probeer je al zwanger te worden?

@ kim, doe je lekker rustig aan? Of ben je toch eigenwijs & ziek gaan schoonmaken ;)

7. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    nee ik ben niet gaan schoonmaken haha.. komt wel een andere keer, was ff op bed gaan liggen maar ben toch maar weer naar beneden gegaan. mijn moeder haalt nu ff wat spullen om verse groentsoep te maken en verse jus daar heb ik echt ff behoefte aan maar ga niet meer de deur uit.

8. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Groot gelijk hoor meid, je moet nu echt ff goed uitzieken! Want je bent al best lang aan het kwakkelen nu toch? Lekker soepie eten straks :)

9. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    ja ik eigenlijk al sinds 1,5 week maar ik was niet ziek het hing echt in de lucht en toen werd frank ziek en nu is frank eigenlijk bijna beter alleen moet hij iets innemen maar heeft er weinig last van en ayden en ik zijn strontverkouden..
    ja misschien knap ik daar wat van op he :D
    wat ga jij dit weekend doen??

10. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ja ik hoop voor je dat je je gauw weer beter voelt!!

Ik ga morgen ff wat schoonmaken, boodschapjes doen, iets aan school doen en dan 's avonds bij een vriendin eten + film kijken. En zondag denk ik lekker bankhangen, tv kijken/gamen en 's avonds bij mn broertje eten.
    Heb jij nog plannen? Of lekker rustig weekend houden?

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Nen: Daar heb je gelijk in!
    ow dat lijkt me wel wat die serie op mtv, die amerikaanse 16 jarige zijn helemaal gestoord (zie my sweet 16) dus lijkt me wel grappig, en is precies voetbaltijd dus dan ga ik lekker boven zitten :p

@ Ster: Leuk hé die zwangerschapsdementie... ik ben er ook nog steeds niet vanaf! moet ook alles opschrijven en dan nog vergeet ik het! ik ga wel eens boodschappen doen met een briefje en dan vergeet ik gewoon dat ik een briefje bij heb, en doe dan dus nog alles uit mijn hoofd met als resultaat dat ik de helft vergeet!

@ Perfection: Knap hoor dat je zolang kunt wachten met testen, hoop voor je dat t raak is! ik duim ook voor je mee!

@ KIm: Balen zeg dat je je nog zo beroerd voelt... en migraine is niet leuk, ik gisterochtend ook weer een aanval gehad, had gehoopt dat het na de zwangerschap over zou zijn! Lekker dat Ayden zo goed geslapen heeft, en jullie nog even met z'n 3tjes hebben uitgeslapen! Wat sneu zeg dat Ayden zo overstuur was... lekker aan de soep en jus jij! lief van je moeder dat ze boodschapjes voor je gehaald heeft!

Zo zijn ff de stad in geweest, heb een knuffel-je-speen gekocht en een Lief! shirtje besteld (maandag of dinsdag issie binnen) en nog een ledikantlakentje!

12. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Hai meiden,

Ik word zooooo zenuwachtig.. Mn vader belt de hele tijd.. Ik wil niet opneme, maar vind het ook vervelend dat hij belt.. pff probeer manlief al te bellen over wat ik het beste kan doen..

Wil ook niet opnemen en zeggen en nou kappen jij! Maar ben het nu wel een beetje zat..

13. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @nen dus genoeg afleiding :D verwen jezelf maar goed

@mum oh ook zo'n ding van het beste idee van nl of is dat niet wat je bedoeld ??
    jij ook al migraine.. :( lekker geshopt in ieder geval :D

@juffie is dat nog neit over.. pff je zit er maar lekker midden in he. niet leuk voor jou, ik zou gewoon opnemen ik vind nog altijd dat je zulke dingen gewoon volwassen moet afhandelen en dat eerlijkheid het langst duurd dus als je elkaar gaat negeren door neit op te nemen kan dat niet echt positieve uitwerkingen hebben. en straks heb jij nog ruzie met je vader.. vervelend meid en succes ermee

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kim: ja die bedoel ik idd, k zag dat ie handig was bij jou :p had 'm al wel vaker gezien, maar had het idee dat het niet echt werkte maar zag bij jou dattie toch wel handig is! Ja die migraine is bij mij begonnen in de zwangerschap, daarvoor nooit last van gehad! het begin bij mij met wazig zicht aan 1 kant, dan tintelingen en uitval in 1 arm, dan tintelingen in mijn lippen en dan barstende koppijn :(

@ Juffie: Succes ermee!

Wij kregen gister nog een kaart binnen voor Dimara (van de overburen van mijn schoonouders) met 20 euro erop geplakt en he-le-maal volgeschreven haha!

15. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    #66495 red88, 20 nov 2009
    Laatst bewerkt: 20 nov 2009
    hee meiden, ik ben er ook weer 's. Lekker uitgewerkt nu, gelukkig! maar was leuk gezin en leuke stagiaire die me een hoop werk uit handen heeft gegeven. Al met al toch weer 40 uur gewerkt. 'k Moet zo even afwassen, was opvouwen en m'n tas voor morgen inpakken. Even lekker een nachtje weg, erg zin in!
    Moet nog meer in huis doen maar dat moet maar wachten tot volgende week.

@Juffie, lastig zeg! Hier is m'n schoonvader boos op mij maar ipv dat hij mij belt (ik wist van niks) belt m'n schoonmoeder m'n schoonzusje of die ons wil bellen. Manlief is ook lekker eigenwijs en vindt dat z'n pa eerst contact met ons moet zoeken. 't Gaat om niks nl.
    'k Weet ook niet wat ik zou doen... wat zegt je man erover? Vervelend zeg dat je steeds aan het overgeven bent! Rustig aan doen he!
    'k Ga zwangerschapsgym volgen van de thuiszorg. Wilde samen bevallen doen maar manlief ziet dat niet zitten. Dus nu voor dit gekozen.

@Suus, en... heb je bo of valt 't mee?
    @Gaby, hier wordt ook hard geduimd voor jullie!
    @Nen, 'k vind 't knap hoor hoe je ermee omgaat, ik zou 't niet kunnen denk ik. Vindt 1 nachtje zonder 'm wel genoeg... erg he!
    Zou super zijn zeg als hij je een aanzoek doet als hij terug komt!
    @Mum, geweldig die foto!!!
    @Kim, beterschap meid! Super dat Ayden zolang heeft doorgeslapen!
    @Perfectionn, welkom hier! 't Is idd zeer verslavend! Spannend zeg... ik had al lang getest denk ik, maar begrijpelijk dat je wilt wachten.

16. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @all: er is wel een bacterie gevonden in mijn urine.. maar krijg nog geen ab.. ze willen eerst een kuur.. duurt 10 dagen voordat ik daar uitslag over krijg.. Moet dus gewoon nu nog 10 dagen met een BO rondlopen :S :(

17. weekend!!!!!

18. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ Mum.. prachtige foto!!

@ Juffie.. vervelend zeg.. sterkte ermee!!

@ Nen.. goed dat je je zo goed houdt meid! Ik hoop dat de tijd snel voorbij zal gaan!

@ Ryanne.. fijn weekend!!!

@ All.. Sophie heeft weer 4 dagen niet gepoept.. nu net wel doordat ik het stimuleerde maar dat lijkt me niet goed :( vervelend hoor dit. Hoop dat dit snel weg is.

Hier druk weekend.. morgen 2 x kraamvisite en een verjaardag bij iemand anders en zondag ook 2 x kraamvisite.. Pff

@ Doorslapen.. Sophie heeft afgelopen nacht van 11 tot 06:30 geslapen.. goed he! Hopelijk deze nacht weer!

Gaan we nog wat leuks doen meiden??

19. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Joeeehooeee.. is er nog iemand??

20. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Wat is 't rustig hier!

@Suus, wat belachelijk ja!
    @Ryanne, geniet van je weekend!
    @Ukkie, komt dat door veranderen van voeding? Lekker dat ze door heeft geslapen!

Deel Deze Pagina