Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ukkie: lieten jullie Sophie op bed liggen terwijl je bij de buren op visite ging? is haar temp alweer beter?

@ Gaby: Hier is het ook niet echt denderend weer nee... Paardrijden is goed bevallen :D had t echt gemist! zo jullie gaan de hele familie af zo te lezen :p
    fijne dag meid!

2. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ik ga maar eens even opruimen hier en dan zo puk uitlaten als het niet regent.

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Gaby: Fijne dag meid!

ik ben er ook vandoor ga de tas inpakken!
    tot vanavond denk ik!

doei doei

fijne dag allemaal!

4. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ mum.. veel plezier.. ja we wilde het proberen met de babyfone maar dat was geen succes.. ze was gewoon niet lekker gisterenavond.. veel spugen na de fles.. toen 50 cc water gegeven en daarna ook maar eerder de fles want ze bleef maar huilen! Ze is 4 uren wakker geweest en heeft merendeel van de tijd gehuild omdat ze w..s niet fit was. Dus we zijn thuis gebleven.

Vanmorgen geen verhoging. Net uit bed zat ze op 37,4 dus dat is keurig. Wel heeft ze vannacht van half 12 tot 8 geslapen!

Hier vandaag weer druk met kraamvisite. (dat blijft ook maar doorgaan) fijne dag allemaal en ben er misschien vanmiddag of vanavond nog wel eventjes

5. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Ik leef nog hoor meiden,

Sorry dat ik zo weinig reageer maar ben erg moe!

6. gaby1986

niet zo veel kletsen jullie.. moet wel 2 hele berichten bijlezen.. haha..

hier de familie wer gehad.. nu lekker thuis

7. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    `ja idd moest echt veel bijlezen ;)

@juffie en dees kom op met die beebs :D huphup!!!!!

*kim doet een bevallingsdansje voor dees en juffie*

@gaby nu al klaar met familiebezoekjes doe je goed :D

@mum was het zwemmen een succes?
    ik heb je draagzak vandaag eindelijk ff kunnen uitproberen, ik kwam er maar niet uit elke keer. wat een gepuzzel maar nu snap ik het :D

ayden is vandaag met het verkeerde been uit bed gesatpat pfff hi heeft pas 1 uur geslapen sinds vanochten 9 uur.. gelukkig heeft hij net zijn oogjes dicht gedaan ff rust :D wat een gedoe ben ik helemaal niet gewend zo'n kindje die zoveel aandacht nodig heeft :D wat zijn we toch verwernd he :p

8. juffie2008

@ Kim

Hoe kan zo'n lekker moppetje nou met verkeerde been uit bed zijn gestapt... Juffie kietelt Ayden, komop hoor ff lachen voor je mama!!!

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ukkie: ow dat jullie dat durven zeg! ik zou t doodeng vinden om met de babyfoon naar de buren te gaan! ze heeft wel goed geslapen zeg! heeft ze al gepoept?
    Dimara had gisteren en vandaag ook nog niet gepoept en ik heb haar net weer wat water gegeven en nog geen half uur later had ik weer een poepbroek, ik kan dus wel zeggen dat het werkt hier en dat het geen toeval is!

@ gaby: en wast gezellig?

*Mum danst met Kim mee voor Juffie en Dees*

@ Kim: Zwemmen was niet zo'n succes, het was echt onwijsdruk en dat zwembad is ook niet echt je van het... daar gaan we dus niet meer naartoe! maar Dimara vond het weer heerlijk dus dat maakt een hoop goed :D Hoe beviel de draagzak?
    vind Ayden het leuk? ik vind het een superfijn ding, en makkelijker in gebruik dan een draagdoek oid daar zou ik helemaal de ballen niet van snappen hihi!
    Balen zeg dat Ayden een beetje sjaggo is vandaag, we zijn idd verwend al hebben we maar een paar goede dagen gehad en dan een mindere dag valt dan alweer vies tegen!

Tjee wat is het hier rustig zeg!

10. gaby1986

mum: ja hoor was gezellig :)

jammer dat t zwemmen niet zo leuk was...

11. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @mum ja ging wel, kreeg wel snel last van mijn schouders en vind hem uiteindelijk hetzelfde zitten als de draagdoek die je zelf helemaal moet omknopen en als je dat eenmaal snapt gaat het wel. ik zal ff kijken wanneer die deze week weggebracht kan worden of misschien gaat ryanne nog de stad in..
    ayden moest trouwens huilen toen ik hem ereen deed, want had zijn winterjas ook eronder gedaan dus zat een beetje strak, maar hij is zowieso een piepertje vandaag :D

hier waait het echt hard.. bij jullie ook??

12. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    #66532 kim1988, 22 nov 2009
    Laatst bewerkt: 22 nov 2009
    @kristel waar heb jij dat pakje gekocht voor yentle (kerstpakje)?? ik was gister rond aan het kijken maar vind nikd dus zit nu te denken aan een witte bowa (weet neit of ik het goed spel) en met een leuke kerstmuts en dan gewoon bloot :D op zijn buik leggen op die witte veren :D

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Gaby: Mooi dat t gezellig was... t zwemmen zelf was wel leuk maar t zwembad enzo niet echt ;)

@ Kim: ow je hebt zelf al zo'n draagdoek, ja als je t eenmaal snapt zal t wel goedkomen ja! ik hoor het wel wanneer 1 van jullie 'm daar afgooit! hier waait en regent het keihard ineens :( heb je je minimonkey al binnen van baby van de maand?

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kim: haha je hebt ongeveer hetzelfde idee als ik, alleen hier lukte het niet helemaal... had haar een witte romper aangegeven en een kerstmuts opgezet en zo op haar buik op een schapenvachtje gelegd, maar madame had niet zoveel zin! van de week nog eens proberen, heb ook nog een ander ideetje achter de hand!

Waar gaan jullie de kerstkaarten laten maken? heb al zitten kijken maar dubbele kaarten zijn overal vrij prijzig, terwijl enkele kaarten overal aangeboden worden voor 25 cent per stuk! (zoals blokker, hema, wijfotoservice etc)

15. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    hai :) ben weer thuis..
    Lekker over een rommelmarkt geslenterd de hele dag :) was wel gezellig..
    Ff geen puf om te reageren.. en moet ook nog eten maken

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Suus: toevallig in den bosch geweest op de rommelmarkt?

17. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @mum ja ik heb zo'n doek van 20 meter haha :p je weet wel zo'n lang ding.. daar hangt hij eht zelfde in als in de baby bjorn draagzak en i kheb de minimonkey ook binnen maar vind hem niet zo super, zou hem zelf neit uitgekozen hebben. hij heeft er vandaag wel even een half uurtje in geslapen als hangmat in de box
    ja hema had ik ze gezien en ga gewoon een enkele doen hoor, iedereen hangt ze toch op en niet neerzetten. goed idee ik heb hier ook nog zo'n wit schapevelletje en ik moet nog ergens een leuke kerstmuts hebben, ff zoeken en dan kost het me niks :D

18. juffie2008

Bij de kruidvat hebben ze deze week babydisney boxkleden en slaapzakjes en rompertjes.. Voor de liefhebber ;)

19. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    oh oke ik moest nog een nieuwe slaapzak want maatje 50 is nue erg klein hij kan zijn voetjes amper strekken. en de maat groter die ik had die ligt op het kdv

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kim: 20 meter haha, mijn schoonmoeder had een premaxx meegenomen (is hetzelfde als een minimonkey) maar Dimara ligt er helemaal niet lekker in en als hangmat in de box vind ze het ook niks want dan ligt ze tegen die band aan te kijken... jullie dus ook enkele kaarten! ik ben benieuwd naar de foto van Ayden voor op jullie kerstkaarten :D
    Heeft Ayden vannacht weer in zijn ledikantje geslapen?

@ Juffie: hihi jullie krijgen de folders vroeg of zit jij op internet te spieken? :p

Deel Deze Pagina