Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kim: Dimara slaapt meestal tot een uur of 7 (de laatste dagen wat langer maar daar durf ik niet vanuit te gaan haha) dan krijgt ze haar flesje en dan is ze een uurtje wakker denk ik (net lang genoeg zodat ik klaarwakker ben en terug gaan bed voor mij geen zin meer heeft haha) maar dan is ze moe en gaat ze terug naar bed en slaapt ze meestal nog tot een uur of 11 dan krijgt ze haar volgende flesje... de rest van de dag loopt het een beetje zoals het loopt! de laatste weken gaat ze sávonds vaak net voor dat wij gaan eten naar bed tot een uur of 21.00 en soms moeten we haar wakker maken voor haar laatste fles en daarna gaat ze meteen weer terug naar bed!
    Leuke foto zeg! ik vind het ook nog steeds geweldig om terug te kijken naar de foto's met mijn dikke buik, maar wil toch voorlopig niet weer zo'n pens haha!

@ Dees: Jij hebt idd ook een flinke toeter!! Ik hoop echt en duim keihard dat jullie mannetje zich snel laat zien!! *Mum spreekt boefje even streng toe: Kom er maar uit nu is het wel genoeg geweest hoor!!*

2. Ik hoop dat ie luistert Mum, mijn buik ging wel ff flink heen en weer net :D
    Heb al de hele avond buikpijn maar 't zet nog niet echt door.. maar anders meld ik het wel uiteraard ;)

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Dees: haha ik hoop het ook, ben echt zo benieuwd naar zijn naam en hoe ie eruit ziet! een kindje is natuurlijk al een wonder op zich maar jullie boefje is natuurlijk wel een heel groot wonder, dus daar mogen we benieuwd naar zijn toch? :)

4. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

heeee meissies :D

Hoe issie hier?
    Sorry dat ik niet meer heb gereageerd vrijdag, druk druk druk!
    Maar ik zou iets over mezelf vertellen!
    Nou ik ben 20 lentes jong (4 maandjes 21) en woon in den helder in een eengezinswoning! Heerlijk dicht bij het strand, dijk, duinen, en niet te vergeten het centrum :p
    Heb nu 3 jaar een relatie met de liefste , leukste en knapste man ter wereld haha ;) hij is 21!
    We willen erg graag trouwen, maar hij heeft me nog niks gevraagd! ik hint hem vaak maar er gebeurd niets.... nou dacht ik zaterdag gaat het gebeuren maaaarr nee, maar ik heb een vaag vermoeden dat het vanavond wel goed gaat komen :D (I hope so)
    Wat willen jullie nog meer weten......??????????????

Knuffff

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Perfection: Ow spannend zeg dat je vermoed dat er een aanzoek aan zit te komen!

Ik ben er vandoor, ons meisje werd net al even wakker en ze krijgt haar laatste flesje altijd boven in bed, dus we gaan alvast lekker naar boven!

Fijne avond allemaal en slaap lekker!

6. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Zoooo vanavond heerlijk zitten luieren met mannetje :D
    We hebben op de bank gegeten en ik was weer in een creabea bui. Ik heb een hartje genaaid en de eerste letter van de meisjesnaam.. Ik ga een slinger maken met de letters van de naam van baby.. Mn man kan dan de letters rijgen hahah wat het geworden is ;)

Kijken jullie ook wel eens Wipe Out? Dit keer was het de Nederlandse versie. Wij kijken het altijd ;) is veel leuker als hole in the wall.. meer actie :D

Ik heb verder weinig te liegen.. ciao ciao

7. Weltrusten mum (en dimara ;))

Perfectionn leuk dat ie je gaat vragen, leuk in Den Helder eindelijk nog iemand uit Noord-Holland hier :p

Ik ga ook van 't forum af nu.. op de bank hangen zo, ben echt moe.
    Borsten doen echt pijn ook :(:( slaapse allemaal

8. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ben er ook vandoor.. fijne avond..

9. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Weltrusten meiden!

10. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @perfection den helder ,daar heb ik familie wonen
    wat spannend dat je dat denkt :D mag ik vragen hoezo je dat kent :D een gevoel of kan hij moeilijk een geheim plannen.. vind dat altijd wel grappig om te weten

ik ben er vandoor weltrusten

11. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ Mum... Sophie heb ik gisteren 50 cc gegeven en vandaag had ze (na een week uitzichzelf) een hele goede poepbroek!! Het zat tot aan haar buik!! Misschien dat dit voor haar dan ook helpt. Vind dat beter dan lactulose...

Ik merk hier dat Sophie een sprongetje maakt.. ze wil niet slapen in haar bedje alleen bij mij op men borst en als ik haar dan weg leg is het huilen geblazen.. verschrikkelijk.. ze is alweer de hele middag en avond wakker op wat hazeslaapjes na.. moeilijk zo

Slaap lekker dames!

12. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

hier er lekker vroeg bij :D
    Lag al vanaf 5 uur wakker in bed dus ben er nu maar uit gegaan ;)

@desiree, hoop dat boefje snel besluit om te komen hoor, het is nu genoeg geweest!
    Hoop dat je buikpijn een goed vooruitzcht is!

@juffie wipe out is leuk he, super grappig vind ik het altijd!
    Hoe gaat het met pulletje, al onderweg :D

@mum lekker dat dimara haar laatste fles rond 21 uur krijgt, hier is dat meestal nog om 11 uur, maar daar gaat hopelijk nu verandering in komen :p

@perfectionn, en en en, is er gister wat gebeurt?
    Zo spannend meis, ik hoop echt dat je een aanzoek hebt gehad!
    *duim duim duim*

@ukkie lastig he die sprongetjes, niets is goed dan, succes hoor meis!

@kim aah die foto met je buik, niet meer voor te stellen he!
    Wel leuk zo met het hondje er bij!

@gaby hoe is het nu met je meis, hoe gaat het spuiten?
    Nog ff en dan heb je je fm, spannend!

HIer al sinds zaterdag wat last van roze/bruin verlies, maar een echte ongi wil nog niet doorzetten, zou ook wel erg vroeg zijn na 3 weken weer
    Helaas ben ik bang dat betekend dat ik dus nog geen ei heb :(
    Nou ja is ook allemaal wel heel snel, maar als je geen geduld hebt ;) duurt het allemaal zo lang

Hebben gisteravond Kylian laten slapen voor zijn laatste voeding, kreeg hem echt niet wakker
    Dacht hij zal wel vannacht komen, maar hij slaapt nu nog steeds, hlaf 7 laatste voeding gehad :(
    NOu ja dan hoor ik het vnazelf wel wanneer hij wakker word, hij zla dan wel hongerig zijn ;)

Wil even vertellen dat ik er tot vrijdag niet ben, we gaan vandaag weg voor een midweekje center parcs, heerlijk, heb er helemaal zin in, even lekker weg met zijn drietjes1

Fijne week allemaal, rustig aan he!
    Enne boefje en pulletje, hoop jullie te kunnen bewonderen as vrijdag hoor!

13. gaby1986

goedemorggen.

sterretje: spuiten gaat wel goed hoor hier.. durf alleen niet meer aan de linkerkant te spuiten.. dus ben benieuwd hoe lang ik t rechts volhoud.....veel plezier in center parcs.

all: vandaag lang dagje moet tot half 6 werken.. dus suus als je puk een plasje wilt laten doen..

14. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @gaby hoe komt het dat je links niet meer durft dan meis?
    Werkse iig alvast als je dit niet meer leest!

15. gaby1986

omdat t daar de 2de x spuiten zo'n zeer deed. dat je t nu nog steeds kan zien.. moest er zelfs van huilen.. vandaar..maar zolang k t alleen rechts volhoud.. en mijn buik t toelaat.. zonder nog te erge blauwe plekken.. doe k t gewoon alleen maar rechts..k zie t wel..

16. gaby1986

nou ben er nu vandoor. moet over 2 minuten aanrijden..

17. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    oeh das pijnlijk meis, hopelijk houd je het vol aan de rechterkant!
    Werkse vandaag!

Nu ben ik er ook vandoor, ga maar eens aankleden en spullen verder pakken, tot volgende week!

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ukkie: Ja water is idd bter als meds hé... ik ben blij dat het bij jullie ook lijkt te werken!

@ Ster: Ow jij ook al zo vroeg wakker zeg... maar Kylian slaapt dus heerlijk! hier is het ook zo gekomen dat Dimara nu rond 21.00/22.00 uur haar laatste flesje krijgt... ze gaat tegen 6en naar bed en dan maken wij haar wakker voor haar laatste flesje (4e) , maar laatst hadden we haar laten liggen (toen had ze al 4 flessen op die dag) en had ze geslapen van 19.30 tot 5.00 uur dus misschien is dat beter... maar zaterdag heeft ze haar laatste voeding gehad om 21.15 en heeft ze haar eerste flesje gehad om half 9 en was ze om kwart over 8 wakker! Dimara hangt nu dus ook een beetje tussen 4 en 5 flessen in, de ene keer krijgt ze er 5 en de andere keer heeft ze er aan 4 genoeg en slaapt ze dus de avond en trekt ze 'm meteen door de nacht in!
    Geniet van jullie weekje weg!! Heel veel plezier meid!

@ Gaby: Werkse meid!

Het was hier drama vanmorgen! om 4.15 uur was mevrouwtje wakker, vriendlief heeft haar 2x haar speentje gegeven en ze is weer in slaap gevallen tot half 6, tot 6 uur op en neer blijven lopen naar haar kamertje en toen accepteerde ze haar speen niet meer en moest het dus toch een flesje worden... 60cc gegeven maar dat was natuurlijk niet genoeg en ze heeft dus nog flink gejammerd... om 6.20uur heeft vriendlief haar mee naar beneden genomen en haar om 7 uur weer in bed gelegd want hij moest gaan werken, maar ook toen wilde mevrouw niet meer slapen! om half 8 maar een volle fles gegeven en nu is ze NOG STEEDS wakker :( en ze heeft gisteravond pas om half 11 haar laatste fles gehad!

19. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    goedemorgen!

@mum, das minder! blijft ze honger houden of is ze gewoon wakker?
    @ukkie, fijn dat het helpt! wij doen in de kraamweek ook wel eens wat extra water bij de voeding als ze moeite hebben met de ontlasting maar als ze het water zo opdrinkt is dat misschien net zo handig.

Volgens mij heeft m'n geklaag geholpen, 'k ben er vanmorgen met een doekje langs gegaan en volgens mij is het weg. Jippie!!!! 't Zat allemaal net boven de plinten, waarschijnlijk was het acrilaatkit ofzo (of hoe je dat ook schrijft). We hielden nl. naden tussen de plinten en de muur en dat hebben ze dichtgekit. Al met al begint het nu wel mooi te worden!

Kunnen jullie mij helpen? Ik moet straks nog gordijnen hebben voor de babykamer. Wil iets met fuchsia erin maar vindt het nog niet meevallen.
    Zoiets vind ik wel leuk, alleen twijfel over de eerste en de 2e heb ik zaterdag in de winkel gezien maar viel erg tegen. Hebben jullie nog tips waar je leuke gordijnen kunt laten maken? Heb bij kwantum, leen bakker en jan sikkes gekeken. Als ik niks anders vind, ga ik gewoon voor de eerste.

Kwantum - TANJA MULTICOLOR 145
    HEMA - raambekleding - samenstellen

20. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Jippie, 'k zie dat ik m'n laatste trimester ben ingegaan, begint nu op te schieten! 'k Hoop alleen dat het meevalt met die gewichtstoename... 'k vind het zo wel even goed!
    Kleine is lekker druk de laatste dagen, zo gezellig!

'k Zal hier 's ff wat gaan doen, m'n moeder is er ook over een half uurtje. Dan gaan we het laatste stukje behangen.
    Krijg een nieuwe stofzuiger van m'n ouders... ik ook weer blij. Onze oude is echt waardeloos en krijg er nu eentje van hun alvast voor m'n verjaardag. Komt goed uit, hebben zelf momenteel even de centjes hard nodig.

nou tot later!

Deel Deze Pagina