Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Red: Ze was gewoon wakker, wilde gewoon niet toegeven aan haar slaap!
    Fijn zeg dat je het weg hebt kunnen krijgen! had echt zonde geweest als het niet gelukt was! vind het lastig kiezen tussen de gordijnen, ze zijn beide lekker fleurig maar als de 2e tegenviel in de winkel zou ik voor de eerste gaan (al zullen die wel een stuk meer licht doorlaten denk ik) schiet idd op nu bij jou! jullie meisje mag ook al over minder dan 10 weekjes komen!
    succes met behangen straks!

2. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Mum, we hebben ook nog een fuchsia verduisterend rolgordijn ervoor dus het licht doorlaten is niet zo erg.
    Denk dat ik gewoon maar voor de eerste ga, tenzij ik binnen nu en een maand nog andere tegenkom

Hebben jullie een idee hoelang het duurt bij de kwantum voor ze klaar zijn? 'k Wil ze denk ik tegen de kerst bestellen in de hoop dat ze begin januari klaar zijn... is dat reeel?

*geeft zichzelf nu een schop* moet echt even wat gaan doen.

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Red: ow ja dat scheelt idd... over de levertijd durf ik niks te zeggen, misschien even bellen hoe dat zit bij hun! *geeft Red ook een klein schopje onder der kont, hup aan t werk jij* :p

4. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    goede morgen dames heb ik wat gemist want is beetje veel om terug te lezen..

vandaag de prik halen he...wie gaan er allemaal??

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: volgens mij heb je niet veel gemist, het is hier erg rustig geweest het weekend! wij gaan de prik vanmiddag ook halen!

het zal mij benieuwen hoe het vriendlief vergaat!

6. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    goeiemorgen!

Ik heb niks bijzonders gemist? ben ook al even niet geweest.
    Druk weekend gehad en nu ben ik ziek ;) buikpijn, overgeven, alles doet zeer en verhoging. m is thuis gebleven om op j te passen , kan ik in bed blijven.

Hier is alles goed verder, j heeft een goed ritme te pakken.
    Hij wil steeds gaan zitten en het lukt hem al aardig haha.
    Hij komt zelf bijna helemaal overeind maar zitten blijven lukt natuurlijk nog niet, hij vind het prachtig haha. Ook kan hij nu van zn rug naar zijn buik rollen bijna zelf, ik is trots :D

wat leuk dat jullie kerstkaarten gaan maken met fotos! :D
    Wij krijgen woensdag de prik trouwens.

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: wat knap zeg van Jorick! tjee balen zeg dat jij ziek bent! Lief dat Mark thuis is gebleven om voor jorick te zorgen!

t is hier echt drama vandaag... pfff ze is echt niet vrolijk en wil niet slapen! wordt een lang dagje zo!

8. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @mum, vervelend he zon dag...die duren idd lang!
    wil ze ook niet slapen met wandelen?

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: haha dat had ik graar geprobeerd als het niet met zo ongeveer hele emmers uit de lucht kwam zetten...
    het is hier echt hondenweer!! :( zit nu aan een fles hoop dat ze daarna ff wil tukken

10. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

heee meisjes!!

desiree: haha eindelijk eh! weinig meiden uit noord holland hier!

Kim: Ahh wat leuk, kom je hier vaak?
    Een gevoel, we hebben het er al erg lang over,,,alleen door alle toestanden is het er eigenlijk nooit van gekomen!

Sterretje: wat lief van je meid :) maar ik was gister avond in slaap gevallen!! OOPS (schaam)
    Vanvond hebben we een gezellig avondje samen,, dus ben erg benieuwd hihi :D Als je maar hard genoeg gaat duimen! :)

Hoe is het met iedereen hier?

Liefss

11. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

gaap, goeiemiddag meiden.. Ja ja ik ben net wakker, zou me moeten schamen.. DOe ik lekker niet :p Ik lig er ook meestal pas om half 12 in, dus slaap braaf het klokje rond..

Ik las iets over CenterParcs, bij wie moet ik in de koffer kruipen? Geniet ervan!!!

Uhhh even denken hoor ben nu echt nog zoooo suf dat niks door me doorgedrongen is.. Ohja ik kom oorspronkelijk uit NHN. ja ja dus ook beetje noord holland in me zitten ;)

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Perfection: ik zal voor je duimen vanavond!

pfff bestaat er ook zoiets als babypubertijd? ;)

13. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

mum: dankjewel meid :)

haha babypubertijd? ik weet wel dat kleuterpubertijd bestaat haha :p

14. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ Emma.. beterschap meid!

@ Mum.. lastig is dat he die dagen. Ik word er altijd een beetje gestresst van en weet dat ik dat niet moet doen! Sophie kwam vanmorgen ook ineens om 5 uur! Speen en toen gelukkig weer doorgeslapen tot half 8 toen fles en door geslapen tot half 12 en nu weer slapen. Dus dat wordt w.s een slaap dag voor haar en is ze w.s. vanavond als ze naar bed MOET weer klaar wakker dus wordt het weer een huilavond... maar niet op de zaken vooruit lopen misschien is ze wel dood moe van al het gehuil gisterenavond :(

@ Prikjes.. hier woensdag ophalen in de Ijsselhallen... zou wel vreselijk druk worden!

@ Juffie.. lekker toch.. nu kan het nog.. straks als de kleine er is dan wordt het wat lastiger.. (hier ook tot half 12 geslapen hoor ;))

@ Emma.. knap hoor van je mannetje! Dat is al heel snel.. hier zit ik nog steeds te wachten totdat Sophie gericht gaat lachen.. af en toe krijgen we een grijnsje maar dat stelt niks voor helaas

@ All.. het is echt vreselijk weer.. lekker binnen blijven vandaag! Eef komt zo.. ff een broodje eten.. gewoon gezellig. Anders wordt het ook zo'n lange dag!

@ Mum... en slaapt ze na haar flesje?

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Perfection: Tja mijn meisje is vandaag een beetje tegendraads :p

@ Ukkie: Hoop dat jullie meisje vanmiddag een beetje wakker is zodat ze vannacht weer gewoon goed slaapt! ze slaapt nu net! (weer in haar schommelstoel, want in bed is een ramp) ze is na haar flesje weer een hele tijd wakker geweest, en maar mopperen! Dimara lacht gericht vanaf 3 weken en 4 dagen, dat was ook extreem vroeg, maar ze loopt dan ook ruim 2 weekjes voor... ik vermoed ook dat ze haar 12 wekensprongetje met 9,5 week gehad heeft!

Dimara doet vandaag dus echt hazenslaapjes... zal wat worden, we moeten straks de prikken gaan halen en ze moet dus echt even mee, hoop dat ze niet de hele zaal bij elkaar krijst haha!

Zo zit hier gewoon met het licht aan zo donker en triest is het buiten!

16. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

mum: hihi:p niet helemaal der dagje?

17. Hi meiden, leuk weekend gehad?
    Niemand nog bevallen zie ik..

@ prikjes ik moet woensdag tussen 14.30 en 15/30 zal mn baas blij mee zijn, is drie kwartier rijden vanaf mn werk en midden op de dag.

18. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Net mn mannetje ff mailtje gestuurd dat ik wakker ben ;)

Mn man moet vanavond voetballen en we moeten dus iets lichts verteerbaars eten.. Iemand een suggestie?

Ohja ik ga zo bitter lemon en tonic kopen hahah heb gelezen dat je daardoor weeen kunt krijgen.. Andere mensen nog meer tips?
    En nee sex is geen optie, haha krijg manlief echt niet zo gek nu/

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ pefection: je kan beter zeggen: helemaal haar dagje niet... pfff ze wil niks t is echt alleen maar mopperen! meestal ga ik dan met haar wandelen en dan slaapt ze lekker maar het is hier zulk vies weer!

@ Ryanne: Nee het is niet heel logisch gepland nee, er wordt ook gezegd dat het zeker niet de bedoeling is om je kindje mee te nemen want dan stel je ze bloot aan een mensenmassa met virussen en al, maar ja waar laat je je kind zo midden op de dag??

@ Juffie: Het hart van een ananas, wonderolie... maar t zijn veelal bakerpraatjes hoor ;) hier heeft ook niks geholpen!

20. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ Mum.. haha ja soms hebben ze gewoon hun dagje niet.. dat ken ik nu ook sinds kort.. Sophie ligt hier nu ook in de box te slapen in het voedingskussen.. als ik haar in bed had gelegd was ze ook wakker geworden en dus ook drama.

Ja dat is ook zo.. Sophie loopt een kleine 2 weken achter aangezien ze te vroeg is.. ik heb het gevoel dat ze binnen nu en een week wel gericht gaat lachen..

Ze wordt nu ook wakker zie ik.. ga der lekker knuffelen.. succes met de prikken allen!

Deel Deze Pagina