Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    oh valt alweer in slaap|! Haha dan straks maar knuffelen.. eerst ff broodje opeten

@ Juffie.. hier heeft ook niks geholpen hoor.. ondanks de voorweeen. Hoop dat het bij jou wel werkt

2. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Ik heb ook helemaal geen voorweeen hoor, mag denk ik in mn handjes klappen.. Kan ook zijn dat ik ze niet voel door de morfine, im not sure...

3. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Gaby: mag je niet in je been prikken?
    Of durf je dat niet?
    Hoop dat het rechts lukt tot het einde meis!

@Dees: tuurlijk wil ik je buddy zijn.
    Ik zal je zo even mn nr pb-en.
    *doet meteen een bevallingsdansje*

@Kristel: hoe was je weekend met je moeder?
    Gezellig geweest?

@Kerstkaarten van foto's: enkele kaarten zijn gewoon op fotopapier, dus geen echte kaarten.
    Daarom zijn dubbele kaarten zo duur, want dat moet dus wel op kaartkarton.

@Beebjes die met de verkeerde beentjes uit bed zijn gehaald: groot gelijk met dit weer hoor!
    Maar wel een beetje lief zijn voor jullie mamma's.

@Prik: succes die hem gaan halen!

4. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Juffie: je zegt dat je tijdens de bevalling een extra matras op bed legt.
    Maar je moet toch in het ziekenhuis bevallen?
    Of alleen als je nog morfine gebruikt?

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Dreamer: ha meid! hoe is het met jou vandaag?

zo Dimara ligt op bed, zal je net zien slaapt ze nu wel lekker en wij moeten om half 3 in de sporthal zijn...

6. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Red: Wat fijn dat alles van de muur enzo af is gegaan. Zou wel spijtig geweest zijn. Ben je dan zoveel bijgekomen? Omdat je het over gewichtstoename hebt. Ik kwam in het begin niet veel bij. 5 kg tot 28 weken, maar kzit nu al aan 9 kg. Dus tgaat plots veel sneller ... Maarja
    Ga je foto's posten van het kamertje?

@Emma: Wat vroeg dat hij wil gaan zitten, knap seg dat het al wat lukt :)

@Gaby: Hopelijk ga je geen te grote blauwe plekken krijgen aan de rechterkant dan. Moet zo moeilijk zijn.

@Dees: Ik doe ook een bevallingsdansje voor jou! Ziet er wel niet meer uit :D Haha, hobbel de hobbel :D Hopelijk werkt het! kBen zo benieuwd naar jullie Boefje. En als ik en de andere dames al benieuwd zijn, wat moeten jullie dan wel niet zijn! kMoet zeggen dat ik zelf al erg ongeduldig begin te worden ... en kben nog maar 32 weken :D

Ik heb vandaag om 15.00 een echo, bij mijn nieuwe gyn. kBen zo benieuw hoe de gyn gaat zijn en hoe het met mijn mannetje is. En vooral hoe hij ligt, want ik voel echt vanalles en kan veel vastpakken, maar kheb geen idee wat ... :)

Mag ik even spammen? :D Ik heb zelf mijn doopsuiker gemaakt. Is de gewoonte hier in België. kHeb er 150 in totaal, van elk dingetje 50
    Deze komen in een mooie koffer, maar die staat nog in de winkel. Die wordt nog versierd.

7. juffie2008

@DREamer

alleen als ik dan nog aan de morfine zit moet ik naar ziekenhuis vanwege hartslag baby...

ik heb nog voor 6 dagen liggen maar hoop eerder te kunnen stoppen.

8. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    hoi meiden

@juffie ben bang dat dat niks uithaalt al dat spul drinken geloof dat je daar echt liters van moet drinken wil het stofje wat erin zit iets uithalen.. ik zeg toch proberen over te halen :D is echt het beste als je bm samentekt :D

@perfection en nog naar disney geweest? ik kom hier nu al iets meer dan een jaar, was de 2de ronde al raak :D
    hopelijk gebeurd het vanavond ben erg benieuwd hoe hij je gaat vragen

hier zit het er ook geloof ik aan te komen maar geloof dat hij zoiets geks in zijn hoofd heeft dat het veel geld gaat kosten want krijg het idee dat als het huis verkocht is (ander huis van hem) dat het dan gaat gebeuren vanwege overwaarde maar anders.. dus ben erg benieuwd.. en ik heb sterk het gevoel dan de feestdagen of 1 maart dat is de datum dat we bij mekaar zijn gekomen.. maar blijf ook maar afwachten :D

@mum sterkte met dimara, vervelend zeg zo'n dagje

hier willen we ook de prik gaan halen maar bel morgen wel ofzwo want vrijdag heb ik hem niet gepakt toen i kdaar was omdat ik nog wat grieperig was.
    wie heeft gister peter r de vries gekeken? ik kon er gewoon niet van slapen en vanochtend spookte het weer door mijn hoofd. voor de mensen die het gemist hebben, het ging over de purmerendse kindermoord, een moeder van 21 die word verdacht haar 2 kinderen van 2 en een baby heeft doodgestoken, zij beweerd dat het een man was die 2000 euro schuld kwam inheven en niemand weet of kent die persoon... ik krijg er zo'n zwaar gevoel van in mijn buik, ik geloof echt dat zij het zelf heeft gedaan 60 en 25 mesteken bij de kindjes... wie dcoet nou zoiets terwijl ze in hun ledikantjes liggen te slapen... bah :( erg is het voor die 2 kleintjes.

wij gaan trouwens naar centerparcs vrijdag, heijderbos met de hele family :D of was er nog iemand die naar cp ging??
    hier trouwens geen plek hoor, ben me nu al af aan het vragen hoe we het moeten doen, want mijn moeder rijd ok met ons mee. mijn broertje moet al het gourmetstel en andere dingen meenemen.. word nog een uitdaging vrijdag :D

9. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @hilli erg mooi en creatief zeg, veel plezier bij de echo straks

10. juffie2008

@ Hilli

wat ontzettend leuk zeg!!! Echt gaaf hoor!! Leuk dat eendje, heb je dat ook in je babykamer of heb je dat zomaar gekozen

Manlief belde net, hij zei dat ik nu uit bed moest hhah en minimaal iets moest gaan eten.. Okey..

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Hilli: Wat een onwijsleuke doopsuikers heb je gemaakt zeg! echt heel leuk!

@ Kim: owwww spannend zeg! ben benieuwd wanneer Frank de stap gaat zetten :D
    Ik heb ook peter R de vries gekeken, moest daarna Dimara uit haar ledikantje gaan halen en had echt een knoop in mijn maag! echt vreselijk!! weet niet echt wat ik ervan moet denken van die moeder maar ik kan er gewoon niet bij dat je zoiets doet bij kinderen!! als ik eraan terugdenk krijg ik weer kippenvel!
    a.s vrijdag al naar CP (sterretje is ook naar CP welk park weet ik niet) lekker hoor! hoop dat jullie alles meekrijgen, onze auto zat ook nokkie vol 2 weken terug!

12. juffie2008

ik kijk geen pdeter r de vries, vind die man een vervelende stem hebben hihi.. heb wel de voorstukjes gezien; zag er heftig uit!

wij hebben gister pirates of the caribbean 3 liggen kijken.. tot johan ineens gesnurk hoorde ;)

13. @ kim hier ook peter r de vries gekeken ik kreeg ook echt de rillingen, hoe kan je zoiets doen bij je bloedeigen kinderen? Echt weer zo'n vieze cocainejunk :x die arme kindjes de laatste persoon die ze zagen was degene die al die tijd voor ze had gezorgd :$

@ hilli wat een vrolijke suikertjes! De laatste weken gaan wel snel, maar niet snel genoeg dat snap je wel :p

@ mum jee wat is Dimara hongerig

@ red fijn dat die rommel nu van het behang af is. Wij hebben de gordijnen laten maken bij een gordijnenspeciaalzaak, maar dat is dan ook wel veel duurder.. Ik kwam tot 30 weken telkens een kilo aan per week sinds die tijd helemaal niks meer, het is maar afwachten he ;)

@ bos mijn man heeft vrijdag de prik gehaald, en ikke niet..

@ Emma beterschap!!

@ Juffie ik slaap nog meer dan het klokje rond :) we gingen er na Peterrrrr de vries in en ben er om kwart voor 1 vanmiddag weer uitgegaan. Gewoon lekker slapen, mogen we nu nog! Hier een ananas gehaald, seks wordt hier ook niks met die rug van mijn man.

@ Sterretje veel plezier in Center Parks (jee iedereen gaat daar wel heen de laatste tijd :p)

Nou hier echt een flink gare dag, ben echt moe en geen zin om iets te gaan doen. Dat wordt zo dus weer bankhangen en kijken hoe iemand een feest geeft in mijn buik, vannacht was het ook weer raak werd er gewoon wakker van :$. Buikpijn komt en gaat weer, en iedere keer zegt mijn man oo heb je weeen?? Frustrerend is dat.. hoe moet ik nou weten wanneer ik weeen heb. Nou ja we blijven maar hopen dat ie zich deze week laat zien :D ik dacht zelf op zondag 29 november ik ga maar een klokkie in mijn buik instellen :D

14. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Juffie: kHeb zo 1 eend op de babykamer. Zo'n oranje, een grote spaarpot :)

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Dees: Dimara hongerig? hoezo? vanmorgen bedoel je? ze heeft om 6 uur maar 60cc gehad hé en de volledige fles die ze dus om half 8 kreeg heeft ze niet helemaal op... daar liet ze die 60cc weer staan dus al met al heeft ze net zoveel gedronken als altijd maar dan verspreid :D Idd Dees gewoon de kookwekker zetten, als die afloopt moet ie eruit :p
    mag jij de prik nog halen als je bevallen bent? jij laat je dus helemaal niet enten?

K heb trouwens gehoord dat onze kindjes als ze straks 6 maanden oud zijn, alsnog gevaccineerd "moeten" worden en dat ze de mex. griepprik bij de rijksvaccinatie's willen voegen!

16. @ hilli wat mooi zeg!
    @ kim die griepprik moet je halen in het mecc. Heb je de vaccinatiepapieren gekregen?
    Ik moet woensdag en R. morgen. Bij ons gaat t op achternaam

@ me ben een goede huismoeder vandaag ;) Eten is klaar, cake staat in de oven en ga nu aan de strijk beginnen. Dat R. er maar niet teveel aan went haha

*bevallingsdansje voor dees*

17. @ juffie ook jij 'mag' bevallen.. Wordt weer volop dansen hier

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Ik ben er vandoor... wish me luck met vriendlief die is helemaal bloednerveus voor die prik!

tot straks!

19. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @ryanne ik heb de briefen gekregen en mocht gewoon in de artsenpraktijk.

@deees nog ff vol houden meid en dan opeens begint het wanneer je het neit verwacht :D

@mum oh is sterretje ook :D zal wel niet op hetzelfde park zijn, zou wel heel toevallig zijn :D

dus meer mensen hebben de show gezien, ik snap het ook gewoon niet.. het is al erg en laf als je een volwassene in zijn slaap vermoord laat staan zo'n baby'tje die geen idee heeft en lekker aan het dromen is.. iii :(
    ik hoop echt dat die moeder gestraft word als ze het gedaan heeft. ze leek me echt zo'n type dat heel veel liegt en alter bleek dat ook te zijn.

ik heb ayden op zijn bed boven gelegd want hij is doodmoe maar nu gaat tie lopen gillen, het is neit eens meer huilen maar echt nep schreeuwen haha, moet er wel om lachen kleine komiek whaha :D

20. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @mum haha wat een held op sokken he :p succes ermee

Deel Deze Pagina