Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Juffie: dat is heel moeilijk om me er niks van aan te trekken! aangezien ze bezig blijt en van ons verwacht dat we minimaal elke week op visite komen met Dimara (of ze nou eigenlijk moet slapen of niet, dat maakt allemaal niet uit, zolang ze ze maar wekelijk ziet! het liefst nog vaker!)

2. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Pff ja Mum das zekers dan lastig..

Een keer zeggen dat je toch niet van plan bent om elke week langs te komen? Ook omdat het niet echt gezond is.. komt bij mij een beetje klitterig over. Maar goed, onze familie is niet erg hecht ;)
    Vervelend!! Wat zegt je man eroverr?

3. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @mum jeetje wat vervelend, hier zou zoiets niet gebeuren dat we in zo'n situatie komen want fank is echt hevig allergisch voor mensen die zo doen tegen hem haha.. ik vind ook dat ze dat niet mogen verwachten misschien moeten jullie dat eens laten voelen maar ja voor je vriend is het wel zijn moeder dus is niet makkelijk. maar ik zou er ook gek van worden als er zoveel van je verwacht word.

4. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    frank en ik moesten net lachen haha
    frank was met ayden gek aan het doen en hij was voor het erst opeens aan het schaterlachen en hij schrok van zich zelf dus keekt ons heel verbaasd aan met grote ogen en begint te huilen haha moest zo lachen. droppie

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Juffie: Vriendlief en ik denken er gelukkig hetzelfde over... het jammere aan het hele verhaal is dat er geen volwasser gesprek met mijn schoonmoeder te voeren is! als ze haar gelijk niet krijgt gaat ze nog net niet saan stampvoeten!

@ Kim: Ja idd dat is zo lastig het blijft idd wek zijn moeder en ook de Oma van Dimara natuurlijk, t zou ook niet leuk zijn voor Dimara als haar ouders ruzie hebben met haar Oma!
    Haha gekke Ayden dat hij van zichzelf schrok!

@ de mama's: vanaf wanneer huilen jullie beebs met tranen?

6. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @mum oh dat was al best snel dnek week 6 of 8 ofzow.

ik ben trouwens aan het twijfelen of ik de beebiesite moet verlengen ik doe er amper nog wat mee en vind 30 euro op dit moment veel geld..

7. juffie2008

Oepsie,
    net 3 koeken op zitten eten.. Nu de zak opruimen hoor, ze zijn te lekker!!!

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kim: Ik moet de babysite straks ook verlengen... ik vind 30 euro nu ook eigenlijk wel veel geld maar vind het ook weer zonde als de site nu terug gaat naar een onbetaald account, dan is al je werk ook weg :( en vind het toch wel leuk om bij te houden!

Ik ben er vandoor, we gaan lekker op bed tv kijken en vroeg slapen want vanmorgen was het ook errug vroeg!

*auw ik heb een stijva arm :(*

Fijne avond meiden!

tot morgen

9. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

joey zou smsen als die aan zou rijden en dan is t nog 3 kwartier tot een uur voor hij thuis is.. hij heeft nog niet gesmst. dus voor half 10 is die niet thuis.... :(

10. juffie2008

@ Gaby

Balen he als die mannen zo laat thuis zijn! Die van mij is alweer aan het zaalvoetballen, heerlijk avondje alleen op de bank.. Ben wel erg moe, misschien zo maar lekker naar bedje toe!

11. gaby1986

heb nog steeds geen smsje gehad... hij komt nu wel laat thuis dan..

12. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Mum: Fijn dat de prik meeviel. Ik had op die moment ook geen pijn, die avond ook niet. Maar de dagen erna heb ik er wel last van gehad. Ik had een dikke bult op mijn arm en was helemaal rood. Ik heb toch twee nachten niet op die schouder kunnen slapen. Ik ben de prik wel gaan halen, omdat ik nog zolang naar school moet tussen zoveel kinderen. Moest ik nu al thuis zitten, had ik me wss ook pas na de bevalling laten vaccineren. Uiteindelijk ben ik wel blij dat ik het heb laten doen.

@Gaby: Wat flink van Puk! Echt goed :) Knap ség dat hij dat zo lang kan ophouden, dat zou hier niet lukken :D

@Mum: pff vervelend van je schoonmoeder. Ik ben zo benieuwd hoe dat hier gaat gaan :) zal wss nog wel meevallen, maar je weet nooit.
    Ség, dat ze dan zelf maar wat moeite doet om langs te komen hé. Jullie bepalen toch wanneer je langskomt niet? Moeten moeten moeten ... Haha, mijn vriend zou gek worden als zijn moeder dat zou bevelen :D Dus daar ben ik al vrij zeker van dat dit niet gaat gebeuren :D

@Kim: Haha, schattig van Ayden! Schrikt hij gewoon van zichzelf :D

Hier ook alleen op de bank. Mijn vriend is naar de Spaanse les :D Hij doet het wel heel erg graag. kBen ook wel trots op hem. Twee weken geleden hadden ze een eerste examen. Ik heb hem geholpen bij het studeren. Vorige week kreeg hij zijn punten ... echt waar ik lieg niet ... 96%. Eerste van de klas :D Ooh wat was hij blij :D Zo schattig :)

Het was trouwens echt leuk bij de gyn. Zo anders dan de vorige. Alles werd uitgelegd, ik heb zoveel meer gezien. Mijn mannetje ligt al helemaal goed. Zijn hoofdje ligt ook al zo laag, dat de gyn het best moeilijk had om zijn hoofd te meten. Hij ligt al achter mijn schaambot. Ik weet nu ook wat er steeds rechts uit mijn zij steekt, dat zijn zijn voetjes, en de grote but die ik zie onder mijn ribben is zijn poep :D Hehe.
    Ik ging in elk geval buiten met een heel fijn gevoel. Helemaal het tegenovergestelde als vorige keer :D

13. juffie2008

@ hilli

Wat fijn dat het goed gaat met jullie kereltje!! En wat gaaf zeg dat je nu een goede gyn hebt die de tijd voor je neemt :D Hi hi ik denk dat jouw kleintje precies als de mijne ligt met dat kontje onder de ribben :D

Schattig he als mannen zo goed hun best doen :D Daar mag je best trots op zijn hoor!! 96 procent is erg goed!!!

Nou hier gaat de laptop uit :D Tot morgen meiden..

14. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    hee meiden ik kom nog even welterusten zeggen ;)

kraamvisite was leuk. kruip nu snel m'n bedje in, best wel moe. Morgen weer wachtdienst :( vrije dagen gaan veel te snel!

15. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    ik kom alleen even zeggen dat ons meisje niet gedraaid is.. we hebben echo gehad vandaag en ze ligt nog echt helemaal in een stuit..
    3 december moet ik naar het ziekenhuis en gaan we kijken of ze haar kunnen draaien.. En als dat niet lukt word het een keizersnede.. :(
    Ik vind het nu toch wel erg eng worden..

Nou ik ga even ciske de rat afkijken en dan lekker slapen.. :)
    Fijne avond allemaal!!!

16. gaby1986

ik ga ook de laptop uit doen.. volgens mij komt joey er zo aan.. hoor zijn auto.. tot morgen..

17. gaby1986

goedemorgen allemaal

18. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    hey dames,

mag ik met jullie meekletsen?
    Ik ben wendy, 23 jaar oud en woon vlakbij Arnhem. Op dit moment werkeloos maar ben bezig om gastouder te worden en dat brengt veel met zich mee ivm de nieuwe wet!

Ik ben op 4 okt gestopt met de pil en nog niet ongi... dus ik zit op dag 46 vandaag. Wel krijg ik met de dag veel zwangerschapskwaaltjes erbij ( wat ik niet herken als PMS) maar de test blijft negatief. Ik heb last van:
    op evt innestelingdag: soort buikgriep verschijnselen, spugen diarre
    de weken erna: misselijk met vlagen, heeeel moe, hoofdpijn, verstopping, en vooral een heeel kort lontje, lachen om niks, huilen om niks, voel me raar en anders, en witvloed, ene keer drapperig andere keer waterig. zo nu en dan wat steekjes in mijn buik ( niet het zware gevoel wat ik tijdens mijn menstruatie heb) ik weet even niet waar mijn lichaam mee bezig s..

19. gaby1986

wendy welkom hier..

als je met de pil stopt.. moeten de meeste nog ontpillen.. en je lichaam moet het nu weer zelf doen.. de kwaaltjes die je daardoor kan krijgen .. zijn zo goed als t zelfde als zwangerschapskwaaltjes.

vertel nog eens wat meer over jezelf.. ben je getrouwd? heb je huisdieren?
    wat voor een huis heb je?

en hier de officiele waarschuwing.. dit forum is erg verslavend!

maar we hebben langslapers hier haha.. dus nu is t nog rustig..

20. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Wendy, welkom!

@Suus, balen zeg! Duim heel hard dat ze haar nog kunnen draaien! Kan me voorstellen dat je het eng begint te vinden!

'k Ga hier zo eerst maar 's ff in huis bezig, erg hard nodig! Heb weer wachtdienst, hopelijk bellen ze vandaag even niet. Geen tijd voor ;)

Deel Deze Pagina