@gaby hahaha ja ik weet dat het verslavend werkt haha, ik zit op nog een aantal topics maar daar is het laatste tijd erg rustig. iets over mezelf, ik woon sinds februari dit jaar een in een groot appartementencomplex in een vrij groot appartement, 3de verdieping en ik kijk uit op een deel van de veluwe erg mooi dus!! woon ook nog eens vlakbij een winkelcentrum. Ik heb hiervoor in rheden gewoont waar ik mijn man heb leren kennen, dit was echt een inimini huisje en gelukkig konden we dus snel verhuizen! We hadden 2 katten, die het samen erg gezellig hadden en kregen een nestje haha, toen is de kater weggelopen in het nestje kleine katjes waren 2 zwakke kittens, 1 hield ik nauw in de gaten en heb ik met de fles opgevoed, om de 3 uur moest ze gevoerd worden dus dat was een goede oefening haha en die hebben we dan ook gehouden, ze is nu 1,5 en nogsteeds erg klein..echt mijn zorgen katje. Half jaar later vond mijn moeder een kitten van 4 weken, zij had er geen tijd voor dus die ging ook naar ons... die is nu alweer 1jaar en een paar maaanden oud.. ook mijn kat echt, ligt heel erg met me te vrijen altijd haha ( en dat voor een kater) Ik heb mijn man via internet leren kennen haha ( hoe cliché) ik zat op hyves en liep nog met mijn ex en had motorrijlessen. toen zag ik dat een man uit zijn dorp al motor reed en daar zouden we dan mee gaan rijden, toen het uitging met mijn ex kreeg ik steeds meer contact met hem ( ik woonde in leiden en rheden ligt bij arnhem) tot we een keer gedate hebben in utrecht. Dat klikte zo goed dt ik na 3 dagen bij hem thuis op visite ging een week later sliep ik voor het eerst bij hem ( en dr was niks gebeurd haha zo netjes van hem!) Nouja daarna ben ik eigenlijk niet meer weggegaan hahaha, ben na 3 maanden bij hem ingetrokken, na een jaar samen een huis gekocht en vlak daarvoor geregistreerd partnerschap aangegaan, ik zelf vond het te vroeg om te trouwen ( kende hem pas een jaar) maar voor de rechten op het huis was het beter.... en ik heb er geeeeeeeeeeeen spijt van!! Ondertussen veel meegemaakt, ik ben in nov 2008 een depressie ingegaan, en moest dus stoppen met werken.. sindsdien klooi ik beetje aan met werk enz, dus dat schiet niet op. ben nu bezig om gastouder te worden en vind het ook erg leuk!ik ga dit bij mezelf thuis doen. Het is ook een fijn idee om bij de opvoeding van mijn eigen kindje te kunnen zijn. De verschijnselen zouden idd ontpillen kunnen zijn maar ik wil gewoon dat er nu schot in komt want die onzekerheid vind ik niks! ik slik etos zwanger worden maar het helpt nog niet echt. Het stomme is dat de ovu test op 20 nov aangaf dat mij ei eraan zat te komen.. dus snap niet waarom ik nog niet ongi ben... haha is beetje lang verhaal
wendy: lang verhaal zeg... ik heb mijn bijna man.. ook officieel via hyves leren kennen hoop dat je snel een baan vind.. misschien even langs de ha gaan ..en aangeven dat je nog steeds niet ongi bent...
goedemorgen.. Het is hier lekker rustig.. @wendy: welkom.. ik hoop voor je dat het raak is.. maar een lichaam kan je goed voor de gek houden.. heb je al een test gedaan.. @gaby: Wie zijn dan uitslapers hier dat valt toch wel mee @redd: hoop voor je dat ze je niet bellen.. ' En ik hoop ook dat ze draait.. na een keizersnede moet je veel langer herstellen Baal dat ik pas 3 december naar ziekenhuis kan
goeiemorgen, ik heb best goed geslapen maar op de een of andere manier ben ik doodmoe, mijn ogen hangen op half 7.. vreemd @wendy welkom hier, ontpillen bestaat eigenlijk niet het word alleen zo genoemd.. omdat je nog niet weet wat je cyclus is enzow en je lichaam kan je goed voor de gek houden. ik hoop dat je snel ongesteld mag worden of gewoon al meteen zwanger bent, je zal niet de eerste zijn dus het is mogelijk ik herken mezelf wel in je verhaal ik wou ook gastouderschp gaan doen maar met die wetten enzow en de aanschaf thuis en ik had geen zekerheid dat ik kindjes zou hebben.. ook omdat ik dan geen vakantie en ziektegeld heb was het voor mij niet echt een goed plan.. heb je al een diploma ik had spw 4 al gelukkig en wij zijn ook een geregistreerd partnerschap aanegaan voor ons nieuwe huisje en de kleine wouden ook niet ff snel trouwen maar dat wel mooi vieren en dus de centjes @gaby en suus goeiemorgen meiden ik ga ayden ff pakken want die is aan het driftkoppen haha
@kim haha dat is herkenbaar @suus ik heb al meerdere tests gedaan, gister de laatste gaf negatief aan maar was bij de 2de keer plassen s ochtends... verder heb ik oko een metaal smaak in mijn mond nu..
goeiemorgen meiden! hier nog steeds ziek m moest vandaag wel naar zn werk en heb ook geen oppas.. .Als je een kind hebt kun je zelf niet meer ziek zijn, alles gaat wel door. Ik ga gewoon zelf ook slapen als hij even wil slapen. @suus, jammer dat ze nog niet gedraaid is! Ik lag ook in een stuit, toen hebben ze bij mijn moeder een draaipoging gedaan, die lukte. Maar even later was ik weer gedraaid, nog een poging en tpoen bleef ik goed liggen. Deed wel veel pijn zei mn moeder.. @nieuwen , welkom! @mensen die de prik hebben gehad, nog last van gehad? Ik moet morgen
@wendy: maar toch zal je test nu wel positief moeten zijn.. als je al zo'n tijd over tijd bent.. Bij mij was die ook gewoon met ochtend middag en avondurine positief.. @emma: ik hoop dat hij dan even lekker rustig wil zijn.. zodat jij even kan uitzieken
@emma oh dat is echt vervelend als je dan niet jne rust kan nemen.. maak hem maar goed moe @suus ik zie nu dat de kleine niet gedraaid was.. echt rot zeg. en het komt nu wel dichtbij.. heb je je laten inlichten over het draaien van een kindje in de baarmoeder ik heb daar is wat over gezien en da tis namelijk niet zonder risico's wil je niet bang maken maar je moet het wel tegen elkaar afwegen.. ik weet ook niet precies wat de risico's zijn.. zal het is ff opzoeken..
Morgen.. nou weer een dag erbij en een week erbij, grr. De fysio was er net en het thuiszitten doet me kennelijk erg goed want heb sinds die tijd nergens meer last van (nou ja niet meer van bi). Maar heb het zo koud dus ik ga lekker onder een warme douche nu en misschien dan nog wel een middagtukkie erachteraan doen hihi. Kom straks weer ff kiekeloeren hoor
@suus Stuitlig.nl | Stuitligging.nl - Interview met Dr R.J.P. Rijnders, gynaecoloog in het Jeroen Bosch Ziekenhuis te s-Hertogenbosch is een interview over stuitligging en het draaien ervan
@Emma, mag je de prik wel als je ziek bent? @Wendy, ik heb ook heel wat maandjes gehad dat ik dacht dat ik zwanger was. Maar was altijd wel regelmatig ongesteld. Hoe was je cyclus voor de pil? Heb hier de frituurpan schoongemaakt en de afwas gedaan. Nu even gehaktballen braden, de hond zo uitlaten en dan boven maar 's aan de slag. Hond heeft ons bed onder geplast had ik gisteren net verschoond. Alleen 't dekbed is nat, maar ja die moet ik nu dus ook wassen. Kan eigenlijk niet, maar goed op hoop van zegen
@ Gaby: Balen zeg dat Joey zo laat thuis was! @ Hilli: Hier nu ook veel pijn van de prik, is niet grappig! ben je nu toch weer aan het werk? ik dacht dat jij niet mocht werken tijdens je zwangerschap? Hoop dat jullie het gezeur met ouders/schoonouders bespaard zal blijven! het is niet leuk Fijn zeg dat je nu een veel betere gyn hebt! dan kan je tenminste nog even genieten! Dimara lag ook met haar kontje onder mijn ribben @ Suus: Balen zeg dat jullie meisje niet gedraaid is! Is een stuitbevalling helemaal niet mogelijk op de manier waarop ze nu ligt? @ Gaby: Jij bent altijd de laatste en bijna altijd de eerste hier BAH BAH, gatver de hond ligt smerige scheten te laten onder mijn neus *stuurt de hond naar zijn mand!* @ Wendy: Welkom! @ Red: Hoop dat je niet gebeld wordt vandaag! balen van de hond en je bed! @ Kim: Goedemorgen meid! @ Emma: Mama's kunnen idd niet ziek zijn hé... balen zeg dat je zo beroerd voelt! idd lekker slapen als Jorick slaapt! Ik heb gister de prik gehad en gister een wat stijve arm maar nu doettie echt zeer @ Dees: Fijn zeg dat jij geen last hebt van je BI! @ Perfection: Van harte gefeliciteerd meid!! hoe was het aanzoek?