@ perfectionn? En hoe heeft hij het gevraagd? @ Wendy Welkom! @ rest Hier een pokkenacht gehad!! Jeetje ik had ongesteldheidskrampen werd er gek van!! Was zo misselijk.. Heb Johan op slot gewoon wakker gemaakt, moest even over mn buikje aaien.. Nu had ik een glas sinaasappelsap en een boterham gegeten, kwam er meteen weer uit. Kortom ik voel het al, dit word geen geweldige dag!! Gek hoor dat ik vannacht echt buikkrampen had, had maar halve dosis morfine ingenomen, wil er mee stoppen.. Maar dan meteen niet meer lekker slapen
k ben trouwens toch nog vrij vandaag.. suus en ik gaan mijn sluier ophalen voor t trouwen.. nog 65 nachtjes slapen maar had mijn sluier nodig voor proefkapsel.. dus ja.. donderdag ga ik make up kopen voor de bruiloft en afspraken maken voor proefkapsel en make up...
@ Suus Wat vervelend dat jullie krummeltje maar niet wil omdraaien!! He gatsie, vervelend dat die therapie niet geholpen heeft.. Spannend de draaipoging in het ziekenhuis.. Weet je al wanneer? Heel veel sterkte knuffel hoor!! Geniet je nog wel van je verlof ondanks dit?
@gaby wat leuk @juffie he balen meid, nog ff kan ik alleen maar zeggen en die krampen gaan misschien heel snel doorzetten, klinkt goed @dees fijn dat je geen bi meer hebt. douche @mum goeiemorgen, lekker uitgeslapen. en is dimara vrolijker vandaag? @perfection gefeliciteerd hoe heeft hij je gevraagd
dankje wel meiden!!! Gister had ik ontzettend zin om een romantsiche avond voor ons te organiseren! Kaarsjes, lekkere hapjes, en natuurlijk champagne!! Hij vond het helemaal geweldig! ik zeg tegen hem ik hou van je! hij: als je van me houdt wil je vast wel met me trouwen, heel verlegen hihi von het zo lief!!!!
@ juffie: balen zeg van zo'n nacht! wij zijn gister om ongeveer kwart over 9 gaan slapen haha we hadden de wekker gezet voor Dimara der laatste flesje maar toen we om 0.00 uur wakker werden lag ze nog zo lekker te slapen dat we haar maar hebben laten liggen! (ze had pas 3 flessen op gister, laatste om 15.30 uur) uiteindelijk kwam ze zelf om 02.30 uur! flesje gegeven en toen was ze klaarwakker! ze is tot hal 5 wakker geweest maar vanaf 4 uur heeft ze gelukkig rustig liggen brabbelen in bed! vanmorgen was ze om 8 uur wakker! mijn arm doet nu dus echt zeer van die spuit en heb er ook een beetje een slapend/doof gevoel in! ongeveer hetzelfde gevoel wat ik heb als ik een migraine aanval heb, maar dan heb ik er ook geen kracht in en laat ik alles vallen! ik werd vanmorgen om 8.10 uur gebeld door het UWV!! om een afspraak te maken! dat is toch niet normaal zo vroeg! bovendien heb ik nog 1,5 week verlof! a.s. vrijdag moet ik op gesprek krijg net een folder binnen (geadresseerd en in een envelop) over het mirena spiraal... ik heb dat helemaal niet aangevraagd!
@ Kim: ja idd een beetje uitgeslapen, en gtst en atwt in bed gekeken Dimara lijkt idd een stuk vrolijker gelukkig! @ Perfection: wat lief!
ja lief toch had het juist gisteravond helemaal niet verwacht dat ie het zou doen Maar eindelijk! hihi!
ik baal grrrr... ik heb nu eindelijk mijn iphone trg na 7 weken en nu staat er niks meer op.. moet ik al mijn nummers gaan overtypen... ben ik natuurlijk heel blij blij NOT!!
@perfectionn, super zeg! @Juffie, idd misschien voorweeen? Hopelijk zet het snel door! @Mama's, waren jullie allemaal zat van de zwangerschap met 37 weken? @Gaby, veel plezier! @Mum,balen dat je zo'n last hebt! Zo das vroeg, belachelijk ja! Ik eet nog even een tosti en zal de hond onder de douche gooien. Kan ik die daarna schoonmaken. Hopelijk belt het werk niet... ben net lekker op dreef en wil 't huis weer 's schoon hebben.
@ Kim: Hé gatver! dat is al zo'n irritant k*tklusje! doet ie het nu wel weer goed? @ Red: Hier de hond gistermiddag onder de douche gedaan! de douche zag eruit!! gelukkig nu weer schoon! Lekker een tosti
@mum ja wel vroeg ja, je zal wel balen dat je weer met al die bezigheden meot gaan bezighouden.. hmm rare zin haha wat raar van die spiraal.. @perfection wat leuk. echt lief wat voor ring heb je?? of gaan jullie die nog uitzoeken?
@ gaby luiwammes @ perfection gefeliciteerd! @ kim das echt een klote klus! @ mum nee op maandagochtend gaan we altijd zwemmen @ dees nog geen beebje @ juffie ik neem mijn cake mee en schuif aan aan de keukentafel. Balen dat je zo beroerd bent net zat de hond heel geboeid tv te kijken, er waren konijnen op haha.
Ga f. de fles geven en dan met mn zusje shoppen. Heb een nieuwe spijkerbroek nodig. F. heeft zondag van mn vader een spijkerbroek en truitje van Levi's gekregen. Zo schattig!
@ryanne ga je de stad in? dan kan je anders meteen die draagzak afgeven.. want ik weet niet of ik morgen nog naar de stad ga..
kim: die moeten we nog uitzoeken, de datum is er ook nog niet! ben al aan het denken over een datum, wil wel in de zome(denk ik) agh vriendlief moet ook mee beslissen natuurlijk! (zie het nu al helemaal voor me haha)
Goedemiddag dames, Mag ik er ook bij. Mijn man en ik zijn nu 17 maand bezig voor een kleintje, Ik ben nu 22 en mijn man is 30 ( ja ik weet hij is niet echt jong meer hihi )