@suus: he bah wat vervelend dat ze niet is gedraaid. waar zie je zo tegen op dan omdat je het eng vind worden? @wendyenrichard: welkom (terug hihi) gezellig dat je mee komt kletsen....hoop dat je snel zwanger bent....misschien is je ei een cyste geworden? @perfectionn: wat leuk meid van harte gefeliciteerd. weten jullie al wanneer jullie willen trouwen? ik was een keer op een bruiloft en daar kon je dus je wens voor het bruidspaar op een papieren hart schrijven en die kan je dan in een boek plakken of weet ik veel wat je er allemaal mee kan doen vond het wel een leuk idee @juffie: pff lekker dan die pa van jou. denk nu maar om jezelf hoor zoiets zeg je toch niet zeg... @gaby: ja het begint op te schieten he voor jou...spannend meid is alles nu geregeld? @mum: ja dom he ik had ook zo'n folder in de bus mijn arm was ook pijnlijk gisteravond en vanochtend maar nu geen last meer... @emma: beterschap meid @kim: pff lekker balen zeg van je telefoon...succes met je klusje (al heb je die nu waarschijnlijk al klaar) @skatjuh: welkom meid. bah vervelend dat he zo lang moet duren zeg al het zwanger worden. zijn jullie al een keer bij een dokter geweest of nog niet... @knarboor: oh mega irri is dat zeg heb ik ook wel eens gehad met foto's. hier ook grote paniek maar gelukkig allemaal gered. wij branden ze tegenwoordig eerst op cd voordat we ze wissen van het toestel. @all: hier alles goed. lars was weer goed gegroeid. weegt nu (Schrik niet ) 7465 en is 65 cm. hij heeft weer prikjes gehad en ligt de hele dag al te slapen.
@bos woooowwww!!! wat een flinkerd haha je zal wel spierballen krijge @knarboor gelukkig heb je al je foto's nog dat zou wel verschrikkelijk zijn ja
zo.. k heb t koud joh.. terwijl de verwarming aan staat.. maar ja.. gaan lekker rond 10 uur slapen.. moet morgen om 7 uur beginnen
@wendy: dat had ik gezegd van die cyste...het zou kunnen hoor zeg niet dat het zo is...heb er verder niet zo veel verstand van ik zou gewoon ff de huisarts bellen om te vragen of het normaal is datje ongi zo lang wegblijft. misschien krijg je wel wat om het op te wekken.
@kim: nou en of ik spierballen krijg haha....die maxi cosi is niet te tillen man....hoeveel krijgt ayden per dag (ml)
fijne avond allemaal! @Bos, zo flinke vent! @Kim leuk filmpje! @all, m ging koken omdat ik nog niet fit ben. Zaten we te eten, ik denk wat smaakt die boerenkool toch raar.. heeft ie het rauw erdoor gestampt haha keukenprins heb ik he?
Bos; dankje wel meid!! Nee we weten de datum nog niet.....daar zouden we het nog over hebben!!! dat is indd een leuk idee, die hou ik in mn achterhoofd! je hebt een goed groeiend kereltje dus, heerlijk
@bos ayden krijgt nu 4 flessen van 200 soms nog een 5e dus 800 ml en levi? ja kan me voorstellen van die maxi ik vind het al zwaar.. kan niet ff door de winkel dan krijg je een lamme arm @emma haha lekkerding is het ook he haha ik ga ook afsluiten weltrusten allemaal
Hee allen.. ff ego berichtje van mij.. of beter gezegd een vraag.. Voor de dames die Nutriton gebruiken... hoe bevalt het?? en waarom gebruiken jullie het?? Sophie is de laattse tijd steeds misselijk na een fles en geeft dan aardig wat terug.. pas als ze de hik heeft gehad (soms 1 a 2 uur later) dan is het over.. Wie kan mij adviseren?? ALvast bedankt!
@ ukkie Ayden heeft reflux en spuugt dus ook veel zodra il het ben gebruiken zag je meteen verandering en ALS ik het web keer Niet geef dan spuugt hij meteen of een schepje minder proberen kan geen kwaad toch?
@bos, ja zwaar he die maxi cosi! Hier ook spierballen gekregen J zit imiddels ook wel rond dat gewicht gok ik als zn groei op dezelfde lijn is doorgegaan. We hebben nu adapters te leen van mn zus, dat is wel verrekte handig hihi @kristel, en goeie nacht gehad? @Gaby, goedemorgen! @perfection, weet je al wel in welk seizoen je wilt trouwen? Wij willen ook wel trouwen, ik denk ik 2011 ofzo.. maar hij moet het eerst vragen @all, j is om 20:00 gaan slapen, voeding om 23:00 gehad een daarna om half 7 en nu slaapt hij nog gaat echt de goede kant op. Het klopt dus wel dat ze rond 12 weken goed door gaan slapen. Wij krijgen vanmiddag de prik. We gaan om de beurt want ik wil J niet meehebben daarheen. heb er totaal geen zin in brr
@perfectionn: nee.. heeft was gelukkig gewoon binnen.. Je kon wel naar buiten daar hoor Maar het was echt te warm om buiten alles te doen.. We zijn ook eerder met de fotoshoot moeten stoppen omdat ik bijna flauwviel door de warme zon.. @bos: ik zie op tegen een keizersnede.. dat lijkt me echt eng.. en ook gewoon dat je helemaal niet weet wat je te wachten staat.. 3 december lijkt nog zo ver weg.. Lars zijn prikjes weer gehad.. hoop dat hij er geen last van krijgt.. @gaby: jij hebt het bijna altijd koud Werk ze!! @emma: hahahaha rauw erdoor gestampt de slimmerik Wel lief dat hij voor je ging koken De prik voor de m-griep? dus jij gaat hem wel halen? @ukkie: sorry daar kan ik je niet mee helpen heb geen verstand van babyvoeding nog @all: ik ga zo even met rachel mee naar het ziekenhuis.. is voor haar niet zo handig om alleen te gaan met haar 2 kinderen