Ja de laptop doet t nog steeds! Wonder boven wonder Heb alleen nog niet alles overgezet van mn oude laptop. Ben nog steeds bang dat deze ook zo 123 kan crashen Sja, na 3x dat gehad te hebben blijf je het verwachten denk. Hier hebben ze alleen met wachtwoord, dus moet echt mn eigen internet aanzetten wil ik erop kunnen Helaas! Erg he verhuizen! Hoop dat alles snel een plaatsje heeft gevonden.
oh verhuizen VRESELIJK! we zijn in januari verhuisd maar het huis is nog niet klaar. we heben het hele huis gestript van oven tot onder en leon is best handig maar hij heeft de tijd niet en het geduld dus als gevolg dat er nog heel wat moet gebeuren. (kijk maar op mijn hyves).
Hoe hebben jullie je financien geregeld? Alles op 1 hoop? Of apart? Sparen jullie? Het is een zootje hier, we waren een tijd geleden even uit elkaar en ik heb me er toen niet mee bemoeit, mocht ie zelf oplossen. Nou ik heb het geweten hoor. Nieuw systeem ingebracht, vanaf 1 september gaan we daar strikt mee werken. In theorie kunnen we 500,- p.m. sparen, dan is t huis betaald, alle rekeningen als telefoon, internet, nuon, paard is betaald, boodschappen 300,- p.m. gerekend Houden we gem. 110,- over wat nog niet is toegedeeld, wellicht sparen we dan 600,- Zit even te rekenen, we pinnen dikwijls 50,- hier, 100,- daar en waar t aan uitgegeven wordt? Geen idee. Nouja vanaf 1 september schone lei dus..
Mieomy Angeta Als ik zo iemand zie komen bij mij meteen de gedachtes aan anabolen Mn man vind zulke spieren altijd super, ik vind het echt niks. Doe dus ook hard mn best om mn man uit de sportschool te houden Geef mij maar lekker zn blubberbuik Anders weet ik het wel, dan ben ik elke avond mn vent kwijt omdat ie in de sportschool zit
Bij ons is het verdeeld. Ik betaal een paar vaste lasten en mn man een paar. Mn man betaald verder de boodschappen en ik de kadootjes. We hebben allebei een aparte betaal en spaar rekening, maar wel onder een gezamelijke rekening (ik kan dus met mijn pasje zijn online bankdingen doen) En ik heb nog een aparte spaarrekening waar ik alleen wat op zet en niks afhaal (is voor als we een woning aangeboden krijgen, dan hebben we genoeg om ineens alles in te kunnen richten enzo) Ik hou netjes alles bij wat we uitgeven. Mn man zat vroeger in de schulden omdat ie geen benul had waar zn geld aan uitgegeven werd. Nu is dat dus wel anders en sparen we goed.
* ff stiekum tussendoor spieken* tis echt een erge bende hier in huis pff lang leve huisgenoten die te lui zijn
Ja agneta Er zijn niet zoveel mensen die agneta heten en in Sweet lake wonen Wel 3 in totaal, dus was makkelijk te vinden. Dus tipje mocht je dat niet willen .. even je woonplaats weghalen
Huisgenoten? Bedoel je dan je vriend Domenia? Of woon je in een studentenhuis ofso? Ik moet nog het 1 en ander opzoeken, maar kom telkens hier weer terug en vergeet dan wat ik moest opzoeken Als je eenmaal 25 bent gaat het hard achteruit
@ dreamer: nee ik woon samen met mn vriend maar we hebben nog 2 andere huisgenoten (1 in spoed opgevangen) 1tje komt uit hengelo en is zeer netjes alleen werkt ze veel. en de ander is beste vriend van me schatje alleen zo lui als de *piep* , wil hem er ook uit hebben mja kan niet iemand op straat laten leven want bij zn moeder hoeft ie ook niet meer te komen. hij heb nog een week proef en als ie 1 fout maakt is het over alleen doet ie giga zn best nu en doet alles goed alleen opruimen van spullen wat ie heb gebruikt schiet er een beetje in en dat gebeurt bij ons ook weleens dus ja.. en kan moeilijk tegen me vriend zeggen zet em maar op straat want ik heb geen zin meer in hem in huis heb ik wel gedaan maar dat werd ruzie. me vriend heb zelf op straat geleefd end at gunt ie die jongen niet.
helemaal mee eens Desiree. Je stelt jezelf teleur als je een datum gaat prikken en vaak lukt het dan niet.... Ik zie het tegenwoordig als een cadeau, ik ga er niet op zitten wachten...maar hopen mag natuurlijk altijd!
haha nee hoor dreamer vind het helemaal niet erg. he niets te verbergen. vind het juist wel leuk. en ja dat van die anabolen dat moet ie maar zelf weten ik kan me er moeilijk mee bemoeien hij is een volwassen man.
Dus het was geen rare gedachte van me die anabolen? Ik weet niet, maar is dat niet slecht voor zn zaad dan? Kan me voorstellen dat het iig niet goed is.
het is alleen slecht als je een kindje verwekt in de nakuur altijd na een anabole kuur moet je een nakuur doen en dan mag je niet zwanger worden want dan heeft hij dus wel misvormd zaad zoals tweekoppig of tweestaartjes enzo. het enige is dat we meer kans hebben op meisjes en op een tweeling maar dat vind ik niet erg al zou ik ook wel heel graag een jongen willen maar het is niet uitgesloten dat het geen jongetje kan worden maar over het alegemeen meer meisjes. verder is zijn zaad onderzocht en de uitslag horen we vrijdag. en hij loopt bij een begeleider/arts die bodyuilders helpt en hij weet precies hoe en wat met zwanger worden een anabole.
het is eigenlijk allemaal mannelijk hormoon wat ie inspuit en weet je wat ie ook heeft hcg dat is de nakuur wat ik zojuist zei en clomid.
goedemiddag dames, alles oke? heb niet alles terug gelezen want jullie kletsen me veel te veel. Hier nog steeds flink ongi. gelukkig werken mn pillen goed en heb ik eigenlijk geen last van krampen en andere pijnen, behalve veel vloeien. hopelijk wordt het snel minder. aan de andere kant wel fijn dat ik nu flink ongi ben, wordt alles weer helemaal (hopelijk) "normaal en schoon" en kunnen we nu dan echt aan de slag.
@lili20 Ja na 2 maanden een nieuwe vriendin is opzich wel snel.... woon je daarom ook niet meer thuis? heb je nog wel contact met je vader? bij mijn vader was het ook kanker. tumor in zn hoofd mega agressief. maar is gestorven aan longontsteking. ik en mn vriend zijn nog maar 1jaar en 3 maanden samen, en wonen vanaf maart samen, maarja als het goed voelt voelt het goed ahha en we wuden altijd allebij al vroeg ouders worden dusjaaa haha ik heb er ook egt mega zin in joh ik wil ook heel de tijd al vanalles kopen maar dat mag nog niet van hai ( mn vriend ) ahah die zegt we zijn nog niet eens begonnen met proberen joh! haah maarja... zijn jullie al wel volle bak bezig? haha wij beginnen in november. slik volgende week donderdag mn laatste pil, dus heb alvast foliumzuur ingeslagen haha. dan doen we het nog ff maandje veilig om te kijken wat mn cyclus is. groetjess
trouwens...hoe weet je eigenlijk wanneer je ei komt..? ( klinkt vast mega dom dat ik dat niet weet..)
Innesteling? Ik ga bidden voor je. [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< @ alle ik ga even nog niet terug lezen hoor, wat babbelen jullie veel overdag. Goede avond allemaal.