Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    goedemorgen!

Bij jullie ook zulk raar weer? 't Gaat hier echt tekeer met de wind en nu weer regen. Lekker binnen blijven dus. Werk heeft gisteren niet gebeld, hopelijk vandaag ook niet ;) Haha erg ben ik he... ben wel toe aan m'n verlof.
    Vanavond 3e/4d echo! Heb ik wel erg zin in!

2. goedemorgen all,

weer aan t werk dus moet weer stiekum meelezen :D

3. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

emma; uhm...ik heb nog geen idee, wel in een beetje lekker warm seizoen denk ik* Niet te warm :p
    Hm misschien je hubby even hinten? ;)

Prikjes blegh......je zoontje krijgt ook een prik dan toch??

suus; dat is indd geen pretje, zonde zeg!! dan ook nog een jurk aan die natuurlijk lekker plakt!! :p nee voor mij geen hartjezomer trouwerij! haha! hoe warm was het in hemelsnaam dan bij jullie?

red; hier is het ook raar weer brrr!! koud, storm maar geen regen, afentoe wat druppen maar niet veel! wat er nog niet is kan nog komen! laten we hopen van niet, moet mn jongste zusje ophalen uit school (lopend) heerlijk met dit weer hahahaha!!
    ahh leuk zeg een 4d echo!! ja kan me voorstellen dat je daar zin in hebt :D

ryanne; heel stiekum ;)

4. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik ben op 30 augustus 2007 getrouwd maar toen was 't koud... 17 graden geloof ik. Brrr! 's Middags mega veel regen, gelukkig hadden we net daarvoor foto's gemaakt.
    Terwijl mijn vriendin op 27 april is getrouwd, 't zelfde jaar en toen was het 30 graden.

5. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    goedemorgen dames

@ik heb er weer een achterneefje bij en hij heet tim...altijd leuk.

@kim: Lars krijgt 4 x 210 water dus 230cc. hij krijgt nooit een vijfde fles

@red: beter hoop dat ze vandaag ook niet bellen dan...hier ook harde wind en af en toe een bui...denk nie dat mijn ma boerenkool komt brengen op de fiets vandaag haha

@emma: haha wat een keukenprins inderdaad..

@prikjes: weet niet wie het vroeg maar lars lijkt geen last te hebben van de prikjes...gister veel geslapen verder geen pijn in zijn benen ofzo.

liet ik net de bak met muisjes vallen...jemig wat een bende geeft dat haha...moest nog stofzuigen en dat had ik uitgesteld dus dat is al wel weer gedaan vandaag...

6. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Suus, ja ik ga hem wel halen, wil de kans zo klein mogelijk maken dat j ziek word. Hij krijgt dan antistoffen binnen via de bv dus is hij ook beschermd (niet helemaal).
    Neem jij de prik ? Wil je bv gaan geven eigenlijk?

@red, jep hier ook vies weer.. niks aan. Veel plezier bij de echo alvast!

@ryanne, goeiemorgen!

@perfection, ja heb hem al gehint :p hij dacht dat ik niet wou trouwn hm heb dat maar even recht gezet :phihi

@bos, gefeliciteerd met je achterneefje!. Jeetje nog maar 4 voedingen goed zeg.

@all , hoe snel zouden jullie voor een tweede kindje gaan?

7. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

emma; hihi en nu maar afwachten wanneer je hubby op zn knietjes gaat :p
    denken jullie over een 2e kindje?? :D

Ik heb dan zelf nog wel geen kindje(s) maar ik zou niet willen dat er weet ik hoeveel jaren tussen zitten!! :) ik scheel met mn jongste zusje 14 jaar!!! pfff te veel hahahaha

8. @ bos grote vent die lars! Hier sowieso 5 flessen van 180/6 (Gaan helaas niet op) en soms nog een extra (halve) fles. F. drinkt zo''n 800 pr dag.
    Gisternacht en vannacht kwam ze om 4 uur ineens weer maar ze zit volgens mij in haar sprongetje. Kan ineens veel meer, rolt de kamer door en 'praat' heel de dag door.
    Ze kan nu ook gericht dingen pakken en vindt t leuk om aan je haren of je lip te trekken :s

@ emma wij gaan in het voorjaar voor een tweede maar meer odat het de vorige keer ruim een jaar geduurd heeft voordat ik zwanger werd.

Klopt het dat je twee maanden moet wachten na je MG prik voordat je zwanger mag worden? Of is dit ook zo'n fabeltje?

9. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

ryanne; goh leuk dat er aan je haren en je lip wordt getrokken!! :p haha

10. nu al een echt dametje ;)

11. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Emma, denk dat mijn kerel niet zo snel voor een 2e wil. Vraag me ook af of ik er een 3e bij hem doorkrijg.. haha gisteravond was ie heel resoluut in z'n 2 kindjes. Naja we zien wel hoe het loopt.

Ik moet om 1 uur aan het werk. Krijg waarschijnlijk een stagiaire mee, dus dat is wel fijn. Zal hier nog even snel wat in huis doen en de hond uitlaten. Volgens mij is 't nu even droog ;)

12. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hello girls,

Jeej jullie praten over een evt tweede. Ben ik niet de enige met die gedachten... hihihi :D

Wij willen dat er ongeveer 2 jaar tussen zit. Ik zou het niet erg vinden om begin volgend jaar al voor een 2de te gaan. Maar we moeten eerst verhuizen.

Oh jah, waarom ik online kwam.

Een collegaatje van mij ging vanmorgen voor haar 20 weken echo. Ze hebben haar geadviseerd om de zwangerschap af te breken. Pffff.... we zitten hier allemaal met kippenvel. Bah!!!

13. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @tweede: denk volgende jaar zomer dat we dan voor de tweede gaan....en jullie??

@debby: jemig zeg krijg ook gewoon kippenvel...zijn er zoveel dingen 'mis' dan met het kindje??

14. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @ryanne: ik weet het niet..misschien de ggd bellen als je het graag wilt weten...willen jullie voor een tweede gaan nu dan?

15. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @ryanne, ja dat klop dat je 2 maanden moet wachtent! Ik zag het op het nieuws dus dan zal het wel waar zijn denk ik.
    wat leuk dat ze de kamer doorrolt :D zal een grappig gezicht zijn haha

@red, werkse meid

@debby, jeetje dat is schrikken! wat erg zeg...is je ergste nachtmerrie dan

@tweede kindje, ik zit heel erg in dubio wat dat betreft. Ik zou namelijk nog graag willen studeren. Als ik twee (drie? :p ) snel achter elkaar krijg dan heb ik wat meer tijd wanneer ze naar school gaan. Als ik wat later nog een kindje krijg dan begint het weer opniew en moet ik nog langer wachten. Maar aan de andere kant wil ik ook graag zo lang mogelijk ervan genieten dat j klein is en vind ik het ook wel heel fijn om weer mezelf te zijn! Moelijk dus...

16. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

We weten nog niet de ins en outs, maar het moet wel erg mis zijn inderdaad. Ik neem aan dat ze het anders niet zeggen.

17. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Tweede kindje: Ik vond t heerlijk om zwanger te zijn. Ook al was ik panisch met t huishouden enz.

Wij hopen in oktober volgend jaar een grotere hypotheek te krijgen, dan gaan we voor een tweede.
    Iedergeval dat we de zekerheid hebben van een groter huis.

18. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Net op controle bij de VK geweest.. Volgende week voor een consult naar de gyn! Om te bepraten waar ik ga bevallen, hoe ik ga bevallen en vooral wanneer..
    De VK begon zelf dat hij mij niet te lang meer wil laten lopen aangezien ik nauwelijks kan lopen, slapen, zitten of liggen..
    Dus das wel heel fijn!
    Bloeddruk was goed, ijzer was goed. Baby sliep maar is hardhandig wakker gemaakt hahah nu voel ik gewoon dat ons kleintje chagie ervan is..

Vannacht slecht geslapen, erg moe maar goed moet strakjes naar ceaser dus ik blijf maar eventjes wakker..

19. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    zo ben weer terug van het ziekenhuis.. Lindsey is nu hier..
    Ik ga de spuit niet halen.. omdat er nog zo weinig over de bijwerkingen op langere termijn bekent is..
    En borstvoeding ga ik niet geven.. ik kan dat niet omdat ik een borstverkleining heb gehad.. De kans dat het wel kan is 3%.. vind ik te klein..
    Ik ga even opruimen en dan lekker met lindsey op de bank zitten :p kan ze even lekker in slaap vallen :)

20. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @juffie: dat is wel fijn dat ze je niet zo lang meer willen laten lopen....

@emma; lastige keuze....ik zou toch voor optie 1 gaan maar dat ligt er ook aan hoe lang je nog zou willen wachten met studeren...

@debby: moeilijk hoor...zo'n keuze gun je niemand om te maken...

@suus: ik zou het ook niet halen hoor als ik zwanger was...vooral niet omdat je nog maar een paar weekjes hoeft...

word lars eigenlijk alsnog ingeent als hij zes maanden is omdat hij het nu niet word...weet eigenlijk niet hoe dat zit...wist ook niet dat je twee maanden niet zwanger mag worden....is dat omdat het schadelijk zou kunnen zijn voor het kindje ofzo??

Deel Deze Pagina