@ juffie fijn dat alles goed is! @ debby bah wat vreselijk. Heb er kippenvel van @ tweede kindje we gaan in t voorjaar 'proberen' en we zien dan wel hoe het loopt. Ook wil willen er twee jaar tussen hebben maar dat hebben we natuurlijk niet voor t kiezen. Tussen mij en mn jongste zus zit 8 jaar en nu pas begint t leuk te worden met zn tweeen. Daarvoor leefden we echt in 2 werelden.
haaii meiden, ben ik ook weer! @ all: thnx voor de succeswensen! @ Red: balen hé zo'n maand! veel plezier met de echo vanavond! werkse meid! @ Knarboor: tjee dat is schrikken zeg! ik heb hier allen nog op de memoriecards staan, tot ik het op cd gebrand heb blijft het daar ook op staan! fijn dat je bestanden gered zijn! wat goed dat Sem dus toch groeit op mamamelk! @ Bos: vreemd dat ze dat zonder te vragen opsturen! vandaag is de pijn in mijn arm gelukkig ook alweer minder! Lars al bijna 7,5 kilo, jullie geven hem echt pokon hé? gefeliciteerd met je 8erneefje! @ Emma: haha was t lekker rauwe boerenkoolstampot? hier ook nog maar 4 voedingen, heel soms een 5e... krijg er gewoon niet meer in! niet vaker in ieder geval! een 2e voorlopig nog niet haha, als Dimara een jaar of 3 is denk ik (dat denk ik nu, maar misschien gaat t eerder kriebelen ) @ Ukkie: hier nutriton omdat ze 3 uur na de voeding nog wel eens terug geeft en steeds alles aan het wegslikken is! ze is er een paar keer bijna in gestikt! met de nutriton is het minder, maar niet helemaal weg! @ Emma: J. heeft goed geslapen zeg!! succes met de prik straks! @ Ryanne: werkse meid! t wordt wel aangeraden om een kinderwens 2 maanden uit te stellen ivm de prik! wat goed van F. dat ze de kamer doorrolt dat aan je haren trekken en aan je lip lijkt me minder prettig! @ Debby: ha meid, ow bah wat een rotnieuws zeg! dat gun je niemand! k zal zo even vertellen over t gesprek ben nu ff fles aan het geven en breng dimara zo eerst naar bed!
@ bos ze willen volgens mij dat de prik vanaf dan bij het Cb erbij zit dus dan krijgt ie hem automatisch. @ mum hoe is het afgelopen met je SM? @ suus ik zou hem ook niet halen als ik zwanger zou zijn.
haha daar is mum, we waren tegelijk aan t posten. @ bos 7,5 kg? Flinke vent zeg. We gaan maandag weer eens naar t CB benieuwd hoeveel ze nu weegt.
Nee, dat gun je inderdaad niemand. @ Prik: Ik heb hem gisteren gehaald. En m'n arm doet pijn joh! Wij hebben het vooral gedaan omdat als Levi het krijgt door ons en er gebeurd wat zal ik mezelf nooit vergeven.
@ debby dat is ook de reden dat wij hem gaan halen. Wat ik wel een beetje scheef vindt is dat oma's en opa's boven de 65 hem mogen gaan halen maar onder de 65 nog niet. Er zijn toch ook jongere opa's en oma's??? Hier passen ze vaker op en vindt t toch een beetje griezelig
Ik dacht daar ook aan, Levi is 2 dagen bij mijn schoonmoeder. Ik vind dat ook zij een prik moet krijgen. Zijn eigenlijk de medewerkers op een kdv ingeent?
@ryanne: maar iedereen die boven de 60 is krijgt de griepprik en dus ook de m. griepprik als ze dat willen hoor...dat is namelijk de categorie ouderen...
@ Ryanne: Jep helemaal leuk! Er zitten echt mooie foto's tussen. Op 1 foto kijk jij in de camera, echt super!
@debby: nee medewerkers van het kdv worden niet ingeent. mijn ouders en schoonmoeder zijn ook ingeent en mijn schoonvader wilde niet...jammer hoor want daar gaat lars ook 1 dag in de week heen..heb al gezegd dat ik hem dan maar niet kom brengen haha..mijn schoonmoeder riep gelijk. oh dan stuur ik hem wel weg die dag...
@ Bos: hahahaha Ja, dat zou ik ook kunnen roepen maar ja, mijn schoonmoeder is net 52 en verder gezond dus heeft er geen recht op. Mijn schoonvader zou hem wel moeten krijgen denk ik want hij heeft MS, zal wel een risicofactor zijn. Weet eigenlijk niet of zij hem gaan halen.
@suus, oja die kans is wel klein idd, wel jammer of niet. Ik vin het ook wel eng hoor die spuit.. maar als j erg ziek word kan ik mezelf wel voor mn kop slaan denk ik. Ik had hem ook genomen als ik zwanger was denk ik. @bos, ja ik neig ook meer naar optie 1.. Mijn vader zei het gister ook, zij hebben ons ook snel achter elkaar gekregen en dat is erg goed bevallen. En voor ons was het ook erg leuk. Ik heb geen idee of hij alsnog geent word.. volgens mij dit jaar niet meer. Je mag niet zwanger worden omdat ze niet weten of er door de prik iets verkeerd kan gaan in de aanleg van het kindje. Die stoffen moeten eerst je lijf uit. @Juffie, zou fijn zijn als je niet te lang meer door hoeft te lopen!! @Ryanne, in het voorjaar al! spannend! @opas omas, Mijn moeder is ingeent omdat ze risicogroep is en mijn schoonmoeder omdat ze zorgpersoneel is. Mijn vader en schoonvader mogen hem niet. Ik vind het ook krom dat die niet geent worden.. net als mensen die in een kinderdagverblijf werken. In belgie enten ze die wel in @mum, nou ik heb het niet opgegeten hoor haha. Jij ook al 4 voedingen, lekker hoor. Ik zit op 6/7 per dag, maar vind het niet erg, is wel een ontspan momentje en het is ook in 5/ 10 minuutjes klaar  
@ emma ik vindt t ook niet erg om wat meer flessen te geven Ben al lang blij als ze genoeg drinkt. Nu kan ze nog ff tegen me aanliggen. Zal niet meer lang duren of ze is te groot en te zwaar..