Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    mijn schoonouders zijn beide boven de 60 en mijn pa ook. mijn ma krijgt hem omdat ze de beroerte heeft gehad. vind het ook krom dat personeel van het kdv hem niet krijgt....vond de arts bij het cb ook gister...

2. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @debby, om die reden neem ik hem ook ja! En omdat hij dan via de bv beschermd is.
    ja zou wel mooi zijn als je sm dan ook een prik kreeg!

3. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Is Mum al online geweest?
    Hoe is het gister bij haar afgelopen?

4. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Wat ging Mum doen dan? Ze was er net wel even. 1 of 2 pagina's terug.

5. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ze komt het zo vertellen ze was dimara fles aan het geven....

ze had een gesprek bij he uwv...

6. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Bos: Ohh ok! Spannend!

7. @ bos dat gesprek heeft ze vrijdag toch pas?

8. juffie2008

Over dr schoonmoeder. Had ze gisteravond mee gepraat volgens mij..

Hier:
    Schoonouders zijn in de 60; mijn vader 52 en mn moeder 44 ofzo. Dus jonge ouders ;)

Mn man is 28 of net 29 als Pulletje wordt geboren en ik ben 23, dus een tienermoeder volgens de statistieken (aiks!)

Voorlopig wil ik echt geen tweede kindje, kan ook niet qua woning en hoe het hier allemaal gaat aflopen financieel is maar de grote vraag... Dussuhh nadat de baby eruit is en we weer willen seksen ga ik aan de pil met condoom en spiraal hahah!!! Nee hoor geintje weet neit wat we gaan doen maar we gaan niet met het lot spelen van we zien wel ;)

9. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier straks ook eerst andere prioriteiten. Manlief hopelijk een contract, dan kan hij een opleiding gaan volgen. Hard sparen en ons huis opknappen enzo. Als 't aan mij ligt zit er een jaar of 2,5 tussen maar we zien wel hoe het loopt.

@Debby, wat erg zeg!
    @Mum, ben benieuwd!
    @Juffie, fijn dat ze je niet te lang meer willen laten doorlopen.

Zit hier even aan een tosti.

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    haha wat zijn jullie lekker over me aan t kletsen :p

ik was Dimara even op bed aan het leggen! dat gesprek heb ik idd vrijdag pas bij het UWV ;)

Over gisteravond....

ik heb heel eerlijk gezegd niet echt het idee dat het heel veel geholpen heeft, maar ik heb wel even op zijn zachts gezegd mijn menig gegeven...

Vriendlief is van me geschrokken hoe ik af en toe tegen SM ben uitgevallen maar hij gaf me helemaal gelijk en was trots op me :p
    ik werd helemaal door de stront gehaald en dat liet ik niet toe! ik doe alles fout volgens haar en alles wat ik zeg vat ze verkeerd op! ja daar kan ik toch niks aan doen?? maar goed we gaan wel proberen om er het beste van te maken (er zijn geen excuses of niks gemaakt overigens) maar ik heb mezelf 1 ding voorgenomen en dat is dat ik niet meer mijn mond ga houden om de lieve vrede te bewaren, maar gewoon meteen ga zeggen als iets me niet aanstaat of niet zint! en ik ben echt niet van plan om me anders te gaan gedragen!

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Red: Jij bent ook tostiverslaafd hé :p lekker hoor tosti's die lust ik ook wel 1 maar heb alleen kaas in huis en geen brood, alleen broodjes :(

12. juffie2008

@ Mum

Goedzo!!! GirlPower :D Je bent een rolmodel ;) Inderdaad je niet door het slijk laten halen hoor door je schoonmoeder, ze mag wel een beetje respect voor je hebben..

Fijn dat je je mening kon geven en ach je moet maar zo denken, soms hebben mensen wat meer tijd nodig om het te laten bezinken!

13. juffie2008

@ Mum en Red

Ben ik dan de enige die een beetje op het gewicht let.. Zit hier aan de suikervrije kwark..
    Ohja ben nu totaal 10,5 kilo aangekomen door de zwangerschap... Dat is toch netjes?

14. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Juffie, 'k moet toch brood eten.... met alleen kwark red ik 't niet. Eet hier al 2 bakken yoghurt en fruit op een dag naast m'n gewone eten.
    'k Doe trouwens een half plakje kaas op 2 broodjes en wel stiekum een klein beetje mayo/ketchup.
    'k Heb nu 4 plakken brood op, kop opkikker en beker optimel en m'n maag zit nog in twijfel of ie nog honger heeft. Pff...

15. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Juffie, das erg netjes! ik zit nu al op 10 denk ik. Laatste weken vliegt 't eraan maar kan er ook niet tegen als ik steeds honger heb.

@Mum, goed van je dat je haar even flink de waarheid hebt gezeg! Ja die tosti's... 'k ben niet zo'n brood eter en voor ik in de verleiding kom om de frituurpan aan te zetten.... maak ik maar een tosti ;)

16. juffie2008

@ Red

Ja idd de laatste weekjes gaat het sneller.. Maja ik heb geen frituurpan dus die verleiding is klein hier ;) Zakken chips vind ik wel erg lekker :D :D

Tosti, ben ik niet zo dol op, komt ook doordat ik die dingen altijd laat aanbranden op een of andere manier..

17. juffie2008

Ik ga douchen en dan naar Ceaser.. tot vanmiddag meiden!!! En please duim voor me dat die kleine eruit komt.. Soon!!

18. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    hihi die eet ik dan bijna weer niet. Ook weinig koekjes e.d. 'k Leef zo'n beetje op yoghurt/vla, fruit, brood en warm eten met af en toe een paar rare uitspatters ;)

Ik ga er trouwens vandoor. Zal me even snel klaarmaken en dan maar in de auto. 't Zijn praktisch buren van m'n ouders maar ken ze niet dus ben benieuwd. Stagiaire is volgens mij een jong meisje.

19. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Mum: T was goed bedoeld hoor. hihihi
    Goed dat je je SM de waarheid hebt gezegd. Jij bent t iedergeval kwijt.

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Red: Voel je niet schuldig hoor over die tosti :p
    ik heb er net ook 2 op (alleen met kaas welliswaar) mijn moeder had nog wat brood in de vriezer :p

*danst nog even voor Juffie*

@ debby: jaa k las dat t goed bedoeld was :D vind het altijd wel grappig om te lezen!!

K ga zo even met mijn moeder de stad in... het is pas 13.00 uur, doordat ik zo vroeg in de weer was voor t babyzwemmen lijkt het of ik er al een hele dag heb opzitten...

Deel Deze Pagina