Hoelaat begint babyzwemmen bij jullie? Ik heb echt knallende koppijn. We zitten hier met z'n alle ons rot te voelen. Door het slechte nieuws.
debby, kan me echt heel goed voorstellen!! 20 weken ben je al op de helft!! vreselijk zeg!!! dit gun je zelfs je ergste vijand nog niet!!
@ DebbY: kan me goed voorstellen dat jullie je zo rot voelen! sterkte meid! Babyzwemmen begint hier om 9 uur, maar het is nog een kleine 20 minuten rijden vanaf hier en normaal ga ik me tijdens het slaapje wat Dimara nu doet pas douchen en aankleden enzo
@ Debby: ik kan trouwens ook op dinsdag gaan maar dan is de groep een stuk groter want dan is het van 0 tot 1 en op woensdag is het van 0-6 maanden! en die groep is eigenlijk ook nog een beetje teveel van het goeie voor Dimara! trouwens nog gelachen... er was een vrouwtje met een vrij klein meisje dus ik had echt zoiets van die is ongeveer even oud als Dimara dus ik vraag aan haar hoe oud haar dochtertje is.... 3,5 maand zegt ze trots, "en zij is zeker iets ouder" vraagt ze wijzend naar Dimara... uhmmm nee ze is een maandje jonger!
hihihi grappig is dat... Nou dat zag je ook bij Ayden, Frederique en Levi.... Wat een verschillen. En op de foto's helemaal. Ik vind Levi echt huge lijken....
@ DebbY: ja idd Levi is echt een flinke vent hoor!! Thanx meid, ben nog niet weg, Dimara ligt nog lekker te slapen! ik stuur je ff een pbtje ik ga hier ff wat in huis proberen te doen!
hoi meiden, @bos oh oke dus iets meer, ik zit er ook aan te denken 2 flessen iets meer te doen want soms wil hij nog wel wat.. is ff proberen straks. muisjes laten vallen ii dat geeft idd een bende @emma dat weten we niet denk wel dat we wachten tot ayden 1 jaar is en dan zien we wel weer is idd bij jouw een moeilijke keuze, wat heb je liever moet je tegen elkaar afstrepen denk ik.. @debby he wat akelig dat is echt vreselijk over verschil babay's ja dat zag je echt goed levi is ook echt een groot kindje net als lars @juffie fijn dat je niet meer zo lang hoeft en dat ze dat inzien @ryanne oh dat wist ik niet van die opa's en oma's maar gelukkig hebben mijn ouders hem alebei en mijn oma ook.. weet eigenlijk niet hoe het zit met mijn schoonouders. maar ff vragen van het weekend @mum goedzo meid, dat mag best eens een keer dan zien ze ook dat je het echt neit met ze eens bent en dat je het niet accepteerd. ik ben trouwens niet meer de stad in gegaan want het regende en voordat mijn auto eindelijk weer gestart was.. had het al geen zin meer.maar ryanne ging geloof ik zaterdag de stad in dan geef ik hem haar mee oke? @2de kindje wij willen wachten tot ayden 1 is en dan is het toch waarschijnlijk weer snel raak (misshcien niet maar ja dat zei dan zo.) deze keer was het ook in ronde 2 raak. dus hopelijk volgend jaar zomer ofzow.. eerst lekker genieten nu van ayden. gaat allemaal al veelste snel.. @ouders mijn moeder is trowuens 44 dus nog lang geen 65 haha.. hoezo jong oma en mijn vader 47.. schoonouders zijn wel in de 60 al, maar frank is dan ook 10 jaar ouder.. hier de prik gehaald vanochtend en frnak gaat hem vanmiddag halen in het mecc want hij mag hem niet bij de ha halen, ik wel vanwegen mijn hart.. wel handig ik was van plan de stad in te gaan maar dat is er niet meer van gekomen, ben maar naar het winkelcentrum hier geweest. mijn auto wou niet meer starten dus heb ik bij iedereen in de straat aangebeld maar niemand had een startkabel, toen kwam ryanne haar vriend langs maar die kon me ook niet verder helpen want hun buen waren ook niet thuis.. sta je dan. grrrr en toen kwam gelukkig een andere buurman thuis en die kon me eindelijk helpen... 1,5 uur later... had ik dus geen zin meer om in de regen de stad in te gaan en de markt was toch al bijna gedaan.
Hoi meiden, Ik heb alleen bijgelezen van gisteravond en vandaag. Anders moest ik echt veel teveel pagina's inhalen en zit nu op stage.. @ knarboor, wat schrikken dat je de bestanden bijna kwijt was zeg! Gelukkig kon je buurman ze nog redden. @ perfectionn, ben je ten huwelijk gevraagd? Gefeliciteerd meid!!!!!! Hoe zit het nu met je cyclus? @ emma, haha wat een stunt dat M de boerenkool er rauw doorheen had gestampt! Maar jij bent dus nog steeds niet fit? Jeetje zeg, dat duurt wel erg lang!! @ red, veel plezier bij de echo vanavond! Ben benieuwd naar de foto's @ bos, gefeliciteerd met je nieuwe achterneefje Is ie goed gezond? En moeder ook? Balen dat je de muisjes liet vallen. Die stuiteren alle kanten op! Dan kon je in ieder geval niet meer onder het stofzuigen uit hahaha @ debby, poe meid wat een verschrikkelijk nieuws over je collega! @ juffie, fijn dat alles weer in orde is . Ook prettig dat ze je niet zo heel lang meer willen laten doorlopen. Kan je lichaam straks ook weer bijkomen.. Jij bent eerst ook heel veel afgevallen toch? Is het dan 10.5kg bovenop je gewicht voor het afvallen? @ mum, goed dat je hebt gezegd wat je van zaken vindt. Dat is ook belangrijk, anders blijf je er maar mee zitten. @ all, heb het gevoel dat mijn hormonen alweer lekker in de war zijn doordat ik geen clomid gebruik. Ben 's avonds hartstikke moe, 's morgens misselijk, steeds een ongi gevoel en steekjes.. Jammer dat het niet kan zijn van een mogelijke zwangerschap... Zit nu op stage en zal zo mijn werkplan voor mn scriptie eens gaan maken. Die moest eigenlijk vorige week maandag al ingeleverd worden, maar toen had ik wel andere zaken aan mijn hoofd. Jeeeejj nog 1 week en dan staat er een 3 bij mijn banner!!!! Hoe is het trouwens met Dees? Heb ik nog nieuws gemist?
@ kim, wat balen dat je zo lang moest wachten voordat je weer verder kon met je auto... Hoe is het trouwens met je opa? En met je vader?
@ all, ik kreeg trouwens een pendeluitslag: februari 2010!!!!! Haha dat kan helemaal niet Zo zie je maar....
HOI. P) Nou net weer naar de vk geweest, liep weer uit daar grr.. meer dan een half uur gewacht.. Daardoor ben ik ook weer dingen vergeten te vragen :x ik heb namelijk vaak veel pijn in mijn borsten, beetje stekende pijn.. is dat normaal voor de bevalling ofzo..?? Dat het nog ff snel een cupmaat meer wilt groeien! Verder alles goed alleen hij ligt nog steeds niet compleet ingedaald sinds week 31 was het maar bibi (hoofd beweeglijk in bekken ingedaald) en nu ckls (hoofd klein stukje ingedaald) daarom heb ik maar telkens die voorweeën door dat stomme indalen dat maanden duurt . Ze schatten hem 3 kilo trouwens dus niet heel klein ofzo. Precies goed. Volgende week weer terug maar ik hoop eigenlijk dat ik dan niet meer hoef hoor, mijn man zegt hij komt vannacht maar ik geloof er niks van, al mag ie komen van me (dolgraag!!). Ik kom 's nachts zo moeilijk in slaap, lig maar te woelen en te draaien en naar de wind en het gesnurk naast me te luisteren.. 's ochtends word ik wakker van die stomme kat.. MAAR we proberen er het beste van te maken zo in de laatste tijd. @ Mum ben trots dat je SM de waarheid hebt verteld, echt belachelijk dat gedrag van d'r.. Sommige mensen zijn zo raar als ze oma zijn geworden! Voor jezelf opkomen is het belangrijkst, als zij zich nou eens normaal gaat gedragen he.. maar zou ze het ooit inzien Have fun in de stad! @ Knarboor ik wou net zeggen, gewoon ff de harde schijf eruit halen dan kan je er via een andere computer weer bij komen. Maar gelukkig is dat al gedaan! Gelukkig gaat alles zo goed met Sem! @ Gaby wat stom dat je helemaal voor niks naar Duitsland bent gereden :x dat die malloten dat niet konden doorgeven!! Leuk dat je een sluier hebt ik ben dol op sluiers bij trouwjurken Lukt het spuiten nog een beetje? @ Emma fijn dat Jorick nu steeds beter gaat doorslapen kom jij ook weer wat meer aan je nachtrust toe.. voel je je nu trouwens weer wat beter? @ Wendy welkom terug je had je hier toch al eens eerder 'aangemeld'?? @ Red heb jij nog een nieuwe buikfoto? @ Ryanne haha zal wel een grappig gezicht zijn als je F. zo ziet rollen Moet jij niet weer aan de clomid als jullie voor een 2e gaan? @ Suus balen dat je kleine meid niet is gedraaid, echt al een eigenwijsje! Hopelijk lukt het draaien in het ziekenhuis. @ Juffie gelukkig laten ze jou ook niet al te lang meer doorlopen zo, is ook niks! Dit is zo geen leven meer vind ik. @ Bos zo Lars is goed gegroeid zeg flinke vent! @ Debby jee wat was/is er allemaal mis met haar kindje? Vreselijk zeg. Ik voel me nog dagelijks gezegend dat dit kleintje gezond is! Wanneer gaan Daan en jij trouwen? @ Perfection gefeliciteerd met je verloving, super is dat he. Ik ben nu ruim 1,5 jr getrouwd bevalt nog steeds super goed het was die dag wel koud (8 april 08) dus heb overal een rood neusje op de foto's en zat te rillen tijdens de huwelijksvoltrekking, iedereen dacht dat het van de zenuwen was maar ik was helemaal blauw ongeveer Wat belachelijk dat je schoonmoeder jou en je verloofde uit elkaar wilde drijven.. denkt ze dat ze het recht heeft om te kiezen met wie hij samen wilt zijn @ Skatjuh jij ook welkom hier he en hopelijk gaat de clomid snel z'n werk doen @ 2de kindje, nou voorlopig ben ik daar nog helemaal niet mee bezig, en het wordt hier ook afgeraden om het binnen 1 jaar weer te proberen anders zit ik in een rolstoel of moet ik me aan bedrust houden.. en ik weet niet hoe het zal gaan met zwanger worden ik denk dat het ook weer niet zal lukken, en dan weer de MMM ingaan is ook weer zwaar.. nee voorlopig denken mijn man en ik daar nog niet aan. @ Dreamer jee jij hebt ook een hele rare schoonmoeder! Hoe kan iemand toch ineens zo anders zijn he Ouders en schoonouders zijn net boven de 50 (moeders) en 55 (vaders) maar mannetje en ik zijn ook beide de jongste thuis! Ouders, schoonouders en opa en oma's zijn allemaal ingeënt en mannetje ook, ik ga na de geboorte van boeffie voor de inenting. Ze hadden allemaal trouwens nergens last van na de inenting..
Nen, nee helaas nog niks. :x (ik ben boos op mijn boef, hij blijft te lang zitten!! Je gevangenisstraf zit erop zei ik nog tegen hem)
@nen ja idd jammer dat het neit komt door een zwangerschap. nee februari kan niet haha dan zou je neit heel braaf zijn geweest met mijn opa gaat het nog steds hetzelfde nog op de ic.. morgen ga ik langs. en met mijn vader ja die heeft het nu wel gehad maar duurt nietlang meer gelukkig. @dees die borsten zal wel een teken zijn van de melkpruductie bij mij kwam da took al voor de bevalling opgang en eens tuwing die ik na de bevalling had pfff.. berijd je maar voor
@ dees, balen dat het zo ontzettend uitliep bij de vk... Ook vervelend dat je dan uiteindelijk een paar vragen bent vergeten te stellen. Jammer dat de kleine boef nog niet goed is ingedaald. Ik hoop dat het gauw gebeurt en dat ie dan ook gauw zn gezichtje laat zien aan de wereld! Misschien is die pijn in je borsten wel door de melkproductie? Omdat je lichaam zich voorbereid op het evt geven van bv? Maar ik weet het niet precies, is een gokje..
@ kim, goh wat zwaar voor je opa dat hij nog steeds op de ic ligt zeg... Hebben ze een prognose gegeven? En tot wanneer is je vader nog weg? Die zal het ook wel leuk vinden om zijn kleinzoon weer te kunnen vasthouden!
Snik snik Heb net de hele auto er onder gespuugd.. Uit het niets ineens overgeef vlagen! Nu maar even douchen, kleertjes in de was gooien en dan maar de auto proberen schoon te maken.. Voel me echt vies!!
@nen ja dat zal hij zeker leuk vinden, hij is 23 december weer trg. bij mijn opa weten ze het echt niet.
@ Kim: is niet erg meid, ik hoor het wel wanneer 1 van jullie 'm afgooit, dan brengen wij die mutsen daar in de winkel weer even op de hoogte anders nemen ze 'm waarschijnlijk niet aan omdat ze niet snappen wat ze ermee moeten! Balen zeg van je auto! Mijn moeder is ook pas 44 en als mijn oma (mijn moeders moeder) nog geleefd had had ze op haar 64e overgrootoma geweest, helaas is ze nu bijna 3 jaar dood! @ Nen: Balen zeg dat je zo'n last hebt van je hormonen, daar zit je nu helemaal niet op te wachten! Lekkere pendeluitslag... misschien zegt diegene gewoon wat... k vind het altijd moeilijk te geloven dat al die pendelaars echt gaan zitten pendelen voor niks en voor jan en alleman (zeg niet dat ze het allemaal niet doen) @ Dees: Een hele dikke knuffel voor jou meid! jij hebt ook geen makkelijke zwangerschap... hoop dat jullie ventje zich snel aankondigd! @ Juffie: Tjonge dat is toch niet goed dat jij zo blijft spugen?? digiknuff voor jou! Dimara is een slaapkopje ineens ze slaapt al vanaf half 12 ongeveer!