Nen: schattie dankjewel cyclus? ik heb geen idee, we wachten het gewoon af en we zien het wel! zo zie je maar meid, dat je dan alsnog van alles voelt terwijl het niet van een zwschap kan zijn, kun je nagaan hoe je lichaam je in de mailing neemt poeh!!! hoe issie verder met jou?? desiree: dankje dankje ja super!! is wel raar hoor, straks moet ik geen vriend meer zeggen maar man! klinkt zo anders hihi Zo dan mocht het toch wel erg koud zijn geweest, als je helemaal blauw was! trouwde jullie buiten?? nou is een keer wat anders met een rood neusje op de foto..hihi jaa wat een achterlijke schoonma eh....agh das dan wel weer een tijd terug maar goed...vergeven doe k het haar niet! afentoe heb ik nog steeds het idee dat ze het niet met mn (vriend) zijn keuze eens is!! maar wie is zij!! toch ze reageerde wel heel erg lief dat wij vertelde dat we gingen trouwen! Gelukkig pfieuw! Kan me erg goed voorstellen dat de beeb nu wel mag komen... Slapen zal wel voor geen meter gaan? Ik kan alleen maar in slaap vallen op mn buik..dat wordt wat als ik zwanger raak! lig ik ineens een verdieping hoger! hahaha!!! dat wordt wat Nou wie weet komt de beeb wel vanacht meid!!! spannend zeg!!
@ juffie, bah meid wat naar dat je weer zo hebt gespuugd! Zeker omdat je nu ook nog eens de auto moet gaan schoonmaken zo... Echt vervelend dat het soms zomaar opeens komt! Zou het kunnen dat pulletje dan naar boven trapt en dat je maag daar niet tegen kan en het er daarom ineens uit gooit? @ kim, wat naar dat ze niet weten hoe het met je opa zal verlopen. Ook erg zwaar voor jullie, die onzekerheid. Sterkte! Wat leuk dat je vader vlak voor kerst thuis komt! Mijn vriend kwam in 2007 ook op 23 december thuis uit Afghanistan. Echt een kerstcadeautje! @ perfectionn, balen dat je niet weet waar je aan toe bent met je cyclus. Ja je lichaam kan je echt gruwelijk in de maling nemen! HorMONSTERS!!!!! Verder alles goed hoor trouwens
Jeetje jullie gaan snel!!!! Ik kan t niet meer bijhouden hoor... hihihi Wij weten nog niet wanneer we gaan trouwen. Daarom voelt het ook nog niet echt als een verloving. Misschien heb ik het er nog wel over met Daan dat ik niet persee op bonaire wil trouwen, want dan duurt het nog jaren!
Grrr ik baal er wel flink van dat we nu zo lang moeten wachten om weer te kunnen proberen zwanger te worden (hoeveel werkwoorden kun je in 1 zin proppen?)... Wil zoo graag dat gevoel ervaren! En het geluk van een kleintje....
Net trouwens nieuws van m'n collegaatje: Het kindje zal niet levensvatbaar zijn, als ze geluk hebben wordt het een kasplantje... Maar dat gun je je kind niet. Morgen wordt het weggehaald. Maar dan moet ze toch bevallen? De weeen worden dan toch opgewekt?
debby; ja dan worden de weeen opgewekt!! tjee wat een kut nieuws zeg!! nee indd dat gun je je kleintje ook niet!! zal zwaar worden voor der morgen!!! nen; even lekker mopperen heerlijke eh!!! gelijk heb je meid!!
@ debby, wat een afschuwelijk nieuws zeg. Dan denk je met 12 weken de grens gepasseerd te zijn. @ perfectionn, haha soms is ff mopperen idd erg lekker! Kan er weinig aan veranderen, maar wil gewoon zo graag zwanger worden. Iedereen hier en ik ben heus niet de enige die nog ff moet wachten. Dat begrijp ik zeker. Maar als ik dan in het topic van testen al die streepjes voorbij zie komen....
@ Nen: Hopelijk als je vriend terug is dat het snel raak is. @ Juffie: Jeetje meis, ik kan me voorstellen dat je je vies voelt. Ben je ook erg misselijk?
@ debby, thanx Ik hoop het ook. Ga het zo proberen te regelen dat mijn vruchtbare dagen er zijn als hij net terug komt. Als het met alle passie van dan niet lukt.......
@ Juffie wat vervelend dat je nu de hele auto moet schoonmaken dat is met een dikke buik ook moeilijk.. balen balen @ Perfection nou ik ben nogal een slaper, alleen in slaap komen is moeilijk. Lig ook helemaal niet lekker, kan alleen maar op mijn zij liggen. Maar daar wen je aan in de loop v/d zwangerschap. Je went er vanzelf aan dat je man moet zeggen.. klinkt ook veel leuker dan vriend @ Kim ik heb al flink wat paracetamol ingeslagen voor de pijn straks brr.. helpt veel aanleggen daar tegen? @ Nen trek je het een beetje in je eentje thuis? Lijkt me zoo zwaar zo lang zonder je liefde dicht bij je. Vind het knap dat jij en emma dat zo kunnen. @ Mum lekker toch als Dimara zo lang slaapt! Kan jij ff rusten Nou ik ga ff de sims spelen dan zal de dag wel voorbij vliegen.. en ondertussen kijken voor een nieuwe pc.. mijn eigen pc is te erg afgetakeld om te fixen en ik heb vaak graag 2 pc's tegelijk aan (1 voor sims en 1 voor internet, wat een verwend kreng ben ik he ) Ik heb toch mooi me 13e maand gekregen gisteren, die ga ik gelijk uitgeven . Ben ook alvast kerstcadeaus aan het kopen op internet voor mijn mannetje
@dees ja dat help wel maar een kindje krijgt ook maar zoveel weggedronken en neit meer, dus kon ik een paar keer kolven maar mocht niet te veel want dan stimuleer je het weer maar als ik later had geweten oe eht allemaal werkt had ik ze toch echt elke dag ff leeg gekolfd en niet me die pijn gelopen. en na de bevalling is het zowieso verstandig 3 x2 paracetamol te slikken tegen de pijn. @debby jeetje wat afschuwelijk moet er echt neit aan denken en dan ook nog natuurlijk bevallen daar kom je net overheen @nen ja dat is zeker een kerstcadeau echt rot dat hij er nu niet is met de feestdagen ga je wel leuke dingen doen @mum is goed we laten het je wel weten lekker rustig dan als ze lekker lag te slapen @ryanne als jij nu een jongetje krijgt en ik een meisje kunnen we kleren ruilen haha heb je al je hele babyuitzet.. hoeveel kids willen jullie eigenlijk??
@ dees, het gaat eigenlijk best goed! Heb niet eens meer gehuild, voel me niet elke avond doodongelukkig etc.. Voel me juist ontzettend verliefd! Maar dat neemt niet weg dat ik hem natuurlijk wel ontzettend mis.. Lekker saampies op de bank, tegen elkaar in slaap vallen, ff knuffelen. Blijkbaar went het toch. Ik ben er ook op ingesteld dat hij 4.5 maand weg zal zijn. Als ik me zou instellen op 1 maand en het werd 4.5 dan zou het veel zwaarder vallen. Zaterdag ga ik naar een thuisfrontdag in Utrecht. Dat zal wel emo worden denk ik. Nick & Simon gaan daar optreden. Normaal niet echt mijn ding, maar tijdens de vorige uitzending stuurde vriendlief steeds hun liedjes naar mij en met als bedoeling dat die tekst op ons sloeg. Ik heb heel wat afgehuild bij die nrs!
@ Debby zo hee op bonaire! Dat moet wel spektaculair worden dan. En zal niet goedkoop zijn. Kan me voorstellen dat je dan zegt in NL is het ook wel goed.. Vreselijk dat ze haar morgen gaan inleiden.. wat een nachtmerrie is dat.. @ Nen oh meid ik ken dat gevoel nog zo goed iedereen wordt maar zo zwanger lijkt wel.. en achteraf denk ik het duurde wel ff maar niet extreem lang hier. 1,5 jaar maar ja daar zit jij nu ook wel aan..? Het ergste is dat je weet dat je geen kans hebt!! Die FA moet in april als je vriend terug is wel FM's gaan maken wij vinden allemaal dat het dan gelijk raak moet zijn!! Gaat het met/op je stage wel goed trouwens? Ik ga nu weer ff er vandoor.. probeer nog wat aan het huishouden te doen. Langzaamaan stapelt de bende zich namelijk weer op als ik niks doe he
@ Perfectionn jij gaat ook hard met je berichten zie ik @ kim thanks voor de info 1x leegkolven mag toch wel per dag..
@ Perfectionn: huh? Natuurlijk wil ik wel met je praten...Ik ben op m'n werk dus lees stiekem mee. hihihi