@dees ik heb toen echt moeten bellen naar de vk enzo.. mocht 5 of 10 minuten kolven nou ik haalde er meer dan 150 cc uit in 5 minuten ze stonden gewoon op springen en als je kindje het niet weggedronken krijgt.. je moet het gewoon niet teveel doen maar maak niet de vergissing om met warme washandjes te masseren dan doe je het namelijk opwekken.. trouwens met alles eigenlijk als je eraan zit.. het beste is onder een warme douche en dan op je borsten en met je handen wat leegkolven.. en dan op het laatst de koude douche erop zetten zodat die melkkliertjes dicht gaan en dan moet het wat minder zijn.. ik hoop dat je het gewoon niet zo heftig krijgt, sommige voelen niet eens wat.
@ juffie, doe maar rustig aan meid! @ kim, met kerst ga ik naar mijn ouders. Met oud & nieuw waarschijnlijk naar de stad met vrienden. Maar ik heb toch geen echte vakantie. Neem misschien 1 of 2 dagen voor kerst nog even vrij. @ dees, door die cyste heb ik alle rondes bij elkaar nu al 14 maanden erop zitten (voor 10 rondes). Volgend jaar april dus hopelijk ronde 11 en dan mag het wel raak zijn haha. Vind het toch wel prettig dat ik even ben gestopt met clomid. Misschien mag ik dan volgend jaar nog wel 6 maanden 50mg slikken als ik er goed op blijf reageren. Maar ik hoop dat het niet nodig is. Ik denk dat ik binnenkort maar vast een afspraak ga maken voor volgend jaar begin maart bij de fa. Dan kan ik zo nodig op tijd beginnen met duphaston en clomid zodat ik begin april mijn eisprong heb Ik zal dan ook vragen om fm, want wil niet weer met een cyste komen te zitten. Ben benieuwd of hij akkoord gaat. Hij vindt dat ik met tempen ook al een beeld krijg van mijn cyclus. Alleen weet je dan niet echt wanneer je eitje naar verwachting zal springen. En het nadeel van fm is dat ik dan een paar keer laat op stage ben en ik weet niet of dat echt wordt gewaardeerd.. Hm, twijfel dus nog wel een beetje daarover. Als ik een eisprong kan vinden in mijn temp, vind ik dat misschien ook wel genoeg. Als ik voldoende klus tijdens mn cyclus kan fm er niet veel extra aan bijdragen. Zo hee, zet ff al je gedachten op papier... Sorry voor het warrige verhaal!
@oh sorry voor de foute info over mum dan.. @debby: heftig zeg..volgens mij moet je inderdaad op de natuurlijke manier bevallen....zoeits zie je echt niet aankomen...denk dat je wereld compleet instort op dat moment. is het eerste kindje of hebben ze al kind(jes)..(niet dat dat de pijn verzacht hoor dat bedoel ik niet) @nen: jij bent niet braaf nee als je dan zwanger word haha...ga je nu wel gewoon door met de clomid nu je vriend weg is...
deb: hahaha ik praat steeds tegen je maar geen contact Heee jij doe is niet zo stiekum hahaha des; jaa gaat goed eh!
@ Bos: Het was een verrassing, een nakomelingetje... Maar vlak voordat ze erachter kwam is haar vader gestorven dus het was zo mooi... Een leven voor een leven. Levi moet maandag naar het CB, ik ben erg benieuwd. Heb geen idee eigenlijk.
@ bos, nee ik ben nu gestopt met clomid. Kan daardoor ook merken dat mijn hormonen gelijk weer in de war zijn. Allemaal zwangerschapsklachten sinds mijn ongi voorbij is..
Nen; al die streepjes en zwangere die voorbij komen is indd moelijk vooral voor jou omdat je nu niks kunt!! arme schat!! vermaak je wel wat alleen thuis? anders komt het hele topic even bij je theeleuten hahaha des; man vink zo oud klinken....haha maar agh ook dat wend vanzelf!! Goh wou dat ik ook zwanger mocht wezen kon ik uitproberen hoe ik het lekkerst zou kunnen slapen
@ debby, wat afschuwelijk dat zo'n verrassing dan als nog zo vreselijk naar afloopt... Ik wil me niet eens kunnen voorstellen waar zij nu doorheen moeten gaan. Zeker morgen tijdens de bevalling.
@ perfectionn, ik vraag me af of 'niets kunnen' vergelijkbaar is met mensen die bijvoorbeeld bezig zijn met ICSI, IVF, KID etc. Ik denk persoonlijk dat die het veel zwaarder hebben. WIj weten namelijk dat mijn vriend goede zwemmers heeft en dat ik een eisprong krijg van clomid. Natuurlijk kan het zomaar zijn dat over een paar maanden blijkt dat ik verstopte eileiders heb, vijandig slijm of iets dergelijks. Maar voor nu gaan we er vanuit dat ik gewoon zwanger kan worden. Voor mensen die behandelingen ondergaan zoals ik net noemde, is dat allemaal een stuk minder vanzelfsprekend. Ergens zit een kink in de kabel en ze moeten maar hopen dat dat door middel van die vruchtbaarheidsbehandeling toch omzeild kan worden..
wie gaf mij paar maanden geleden die site waar je foto's op kan bewerken ?? ik ben hem kwijt, was jij dat niet nen?
@Nen: gewoon niet in die topics kijken, je zit jezelf alleen maar te kwellen @Dees: *doet een bevallingsdans* Ik geloof dat ik het het langst vol hou om niet zwanger te raken Zit geloof ik in ronde 20 ofso, hou het niet eens meer bij, zo erg is het @All: lees alles mee hoor, maar zit niet op mn reageerstoel, beetje druk.
@nen: oh had het verkeerd gelezen. dacht dat je hormonen in de war waren van de clomid maar het is dus van het niet gebruiken. @debby :wat woog hij vorige keer dan. wat verschrikkelijk zeg dat zo'n verrassing eindigd in zo'n drama...
@ kim, nee dat was ik niet.. Ik kan me tenminste geen site bedenken waar je zit kunt doen.. @ dreamer, je hebt helemaal gelijk. Maar aan de andere kant vind ik het zo leuk om streepjes je kijken succes met wat je aan het doen bent! @ bos, nee ik vond stoppen met clomid na deze cyste even een betere oplossing. En hoef nu toch geen eisprong te hebben de komende maanden. En de bijwerkingen zijn ook niet om over naar huis te schrijven. Ga nu gewoon elke maand duphaston slikken, om het een beetje op gang te houden en de invloed van de hormonen te beperken.. Dus dat wordt 2 weken op, 2 weken af... Volgende week maandag dus weer beginnen met een nieuwe kuur. Moet ook ff de ha bellen voor nieuwe pillen bedenk ik me net..
Ik bedoel het niet verkeerd nen! maar je zit nu alleen, je hubby is weg iedereen klust er hier op los, en jij kan niets nu! zo bedoel ik het meer. sorry als je me verkeerd hebt begrepen. bedoel het echt niet fout hoor!!
@ perfectionn, haha volgens mij begrijp jij mij nu verkeerd Ik bedoel het namelijk ook niet lelijk naar jou toe. Ik begrijp precies hoe je het bedoelde, maar zette ff mn gedachten erover op papier. No hard feelings Sorry als mijn stukje overkomt alsof jij iets verkeerds gezegd zou hebben, want dat is zeker niet het geval.